וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טביב חתם עם עמותת האוהדים: "הוא הבעלים של בית"ר"

4.6.2013 / 20:05

העמותה פנתה, טביב אישר, והסעיף שמאפשר לה להחליף בעלים מומש. צפו: רעיית טביב נקלעת להפגנה מול בית גאידמק

צילום: אושר אוסי, עריכה: מיכאל ברגמן

לאחר שהמו"מ על רכישת בית"ר ירושלים בין ארקדי גאידמק לאלי טביב עלה על שרטון, נראה שהאחרון מצא פירצה שתאפשר לו בכל זאת לקנות את המועדון. לעמותת האוהדים של בית"ר ישנו סעיף המקנה לה אופציה להביא עד ה-31 באוגוסט רוכש שייקח את הקבווצה בתנאי שייקח עליו את כל ההתחייבויות.

בימים האחרונים דיברו בעמותת האוהדים עם טביב ולחצו עליו לקחת את הקבוצה כמו שהיא, כולל תשלום משכורות אפריל ומאי. חברי העמותה אמרו לטביב שהם יסייעו לו לגייס את הכסף. טביב ביקש לחשוב על האפשרות הזו ואתמול בלילה חזר עם תשובה חיובית. היום נפגשו הצדדים וחתמו על ההסכם, כאשר לאחר מכן נשלח מכתב לעורך הדין של ארקדי גאידמק המבהיר את הדברים.

מקורבים לגאידמק מסרו כי גאידמק רוקם מהלך בשבוע האחרון, שאם יחליט להוציאו לפועל נציגיו המשפטיים משוכנעים שבבית המשפט הוא יתמודד מול הסעיף של עמותת האוהדים ויישאר הבעלים. בסביבת טביב הגיבו לדברים אלה ואמרו שהדברים מאוד ברורים וברגע שטביב חתם על ההסכם עם העמותה והעמותה הודיעה ראשונה כי מימשה את האופציה, טביב הוא הבעלים של בית"ר.

סעיף העברת הבעלות בחוזה של העמותה (לחצו להגדלה)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אנשיו של טביב אמרו לאחר החתימה: "כאשר אלי הבין שגאידמק אינו מעוניין למכור לו את המועדון וקיבל פנייה מעמותת האוהדים לה הזכות להביא רוכש בכל רגע נתון עד ל-31 לאוגוסט, הוא חתם איתם מיד על חוזה בלעדיות ולמעשה מבחינה חוקית הוא הבעלים החדש של בית"ר. ברור שאנשי גאידמק ינסו לעשות בעיות ולא יוותרו בקלות, אבל מבחינתו טביב מתחיל לעבוד כבעלים של המועדון. הוא חתם רשמית עם עמותת האוהדים והקבוצה שלו".

טביב ניהל מו"מ עם גאידמק והצדדים היו אמורים לחתום על העברת הבעלות בשבוע שעבר, אלא שאז הבעלים הנוכחי ניתק קשר ומגע. אתמול גורמים במועדון סיפרו שהם חשים שגאידמק שינה כיוון ורוצה להישאר במועדון: "כמו שהדברים נראים כרגע, ארקדי עדיין לא מוכן לוותר על בית"ר והוא יעשה מהלך בו יוכל להישאר כבעלים. הוא ינסה להשקיע כשני מיליון דולר ולהעמיד תקציב ראוי לקבוצה לעונה הבאה".

כעת ממתינים בעמותת האוהדים לתגובת עורך דינו של גאידמק, ישראל שלו. השאלה הגדולה היא אם גאידמק ינסה להמשיך להילחם משפטית נגד המהלך ולהישאר בעלים. בסביבתו טוענים שאם הוא ירצה בכך, הוא יצליח למצוא פרצות בהסכם עם העמותה.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
אלי טביב הבעלים של הפועל תל אביב. קובי אליהו
מקורבי טביב אמרו: "הקבוצה שלו"/קובי אליהו

בתוך כך, עמותת אוהדי בית"ר פנתה בבקשה דחופה לקיום ישיבת דירקטוריון מיידית על מצב המועדון ועל המשך דרכו, וזאת על רקע העיכוב התמוה במימוש הסכם המכירה לאלי טביב. "אנחנו נמצאים בערפל, ניתקו את חברי הדירקטוריון לחלוטין מכל מה שקורה. זה מצב הזוי. חמש שנים מוכרים סיפורים שרוצים למכור, ויום לפני המכירה נעלמים? עו"ד שלו התחייב בישיבת הדירקטוריון שארקדי ישלם משכורות , יתרה מכך זאת חובתו כבעלים. אם הדירקטוריון, שמורכב ברובו מאנשים שבית"ר יקרה להם, לא יתעורר המועדון פשוט ייעלם".

בעקבות חתימת ההסכם עם אלי טביב החליטו אוהדי בית"ר לדחות את ההפגנה מול ביתו של הבעלים ארקדי גאיידמק הערב בהרצליה. כ-100 אוהדים בכל זאת הגיעו למקום, גידפו את בעלי הקבוצה ושרו שירי תמיכה באלי טביב. יש לציין כי גאיידמק אינו נמצא בבית ושוהה בביתו שבמוסקבה. אשתו של טביב, דנה אשכנזי, הגיעה למרכז מסחרי סמוך, אוהדי בית"ר זיהו אותה ושרו לה שירי תמיכה בטביב.

אשתו של אלי טביב דנה אשכנזי בהפגנה של אוהדי בית"ר ירושלים. צילום: אושר אוסי, עריכה: מיכאל ברגמן, מגד גוזני
שמעה שירי תמיכה מהאוהדים. רעייתו של טביב, דנה אשכנזי, במרכז המסחרי שסמוך לביתו של גאידמק/מגד גוזני, צילום: אושר אוסי, עריכה: מיכאל ברגמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully