וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בבית"ר ירושלים מעריכים: גאידמק יודיע שהוא נשאר

3.6.2013 / 19:55

בדירקטוריון מעריכים שגאידמק יסרב להעביר את הקבוצה לטביב וישקיע כ-2 מיליון דולר. האוהדים יפגינו מול ביתו ביום ג'

מה יעלה בגורלה של בית"ר ירושלים? לאחר שראש עיריית ירושלים ניר ברקת הודיע כי הוא מצפה לתשובתו של ארקדי גאידמק ביממה הקרובה בנוגע להחלטה למכור את הקבוצה לאלי טביב, גורמים בדירקטוריון המועדון כבר רומזים מה תהיה התשובה.

"כמו שהדברים נראים כרגע, ארקדי עדיין לא מוכן לוותר על בית"ר והוא יקרום מהלך בו יוכל להישאר כבעלים", אמרו בדירקטוריון, "הוא ינסה להשקיע כ-2 מיליון דולר ולהעמיד תקציב ראוי לקבוצה לעונה הבאה. זה מה שמסתמן, למרות שאצל ארקדי, עד שהוא לא מודיע באופן סופי, קשה מאוד לדעת".

בעלי בית"ר ירושלים ארקדי גאידמק. קובי אליהו
"עד שהוא לא מודיע באופן סופי, קשה מאוד לדעת". גאידמק/קובי אליהו

יש לציין כי במקרה כזה ברקת עשוי גם הוא לסייע כלכלית על מנת לנסות להעמיד את הקבוצה על הרגליים. גאידמק יצטרך לפתור את נושא הסעיף של עמותת האוהדים, המאפשר לה להביא רוכש עד ה-31 לאוגוסט, ואנשיו יצטרכו להיכנס למו"מ עם העמותה בנושא על מנת למנוע מצב בו ישקיע כספים בקבוצה, ולאחר מכן העמותה תממש את הסעיף.

מי שכרגע לא ממתינים להחלטה הם אוהדי הקבוצה, שמתכננים לערוך מחר הפגנה מול עיריית ירושלים. המשטרה לא אישרה זאת, וההפגנה עברה אל מול ביתו של גאידמק בהרצליה.

אוהדי בית"ר ירושלים בהפגנה נגד ארקדי גאידמק. קובי אליהו
ההפגנות חוזרות. אוהדי בית"ר/קובי אליהו

אלי טביב עדיין ממתין בסבלנות לתשובת גאידמק, אך גם בסביבתו מתחילים להבין כי גאידמק לא מתלהב למכור לו את הקבוצה והסיכויים כי העסקה תצא לפועל נמוכים. טביב ימתין להתפתחויות עוד מספר ימים, אך גם בסביבתו משוכנעים כי בימים הקרובים גאידמק יודיע כי אינו מוכן למכור לו את הקבוצה בתנאים שסוכמו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully