וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאידמק: "מצאתי רוכש שיקנה 50 אחוז מבית"ר ירושלים"

4.6.2013 / 23:21

הבעלים הודיע מרוסיה: "איש העסקים תמיר מג'ידוב ישקיע 5 מיליון דולר ויהפוך את בית"ר לחזקה. לא סומך על טביב". בעמותה טוענים: "לא ניתן לאיש קש להשתלט על המועדון"

צילום: אושר אוסי, עריכה: מיכאל ברגמן
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גאידמק ומג'ידוב/מערכת וואלה!, צילום מסך

בעלי בית"ר ירושלים, ארקדי גאידמק, סיפק הלילה (שלישי) הצהרה דרמטית מביתו שבמוסקבה: "בשבועות האחרונים בדקתי אפשרויות וכעת אני מודיע שיש אלטרנטיבה לטביב. הגעתי לסיכום עם קונה פוטנציאלי שיקנה לפחות חצי מהמועדון. יש קבוצה של אנשי עסקים עשירים מאוד מרוסיה שירצו להשקיע בבית"ר, וסיכמתי עם רוכש על העברת הקבוצה. איש העסקים תמיר מג'ידוב יעמוד בראש קבוצת הרוכשים שתשקיע בקבוצה לפחות 5 מיליון דולר. זה לא יהיה אחראי מצידי לתת את הקבוצה לאלי טביב. מג'ידוב ירכוש לפחות 50 אחוז מהקבוצה, יצרף מספר משקיעים ויהפוך את בית"ר לקבוצה חזקה".

גאידמק הוסיף: "אני לא סומך על טביב וחיפשתי את הפיתרון הטוב ביותר למועדון. אני מאמין שמג'ידוב ישקיע לפחות 5 מיליון דולרים כבר בעונה הקרובה. הוא יכול לקנות את כל המניות של הקבוצה אך בשלב הזה הוא יקבל 50%. הוא יכול להוביל את בית"ר לאליפויות וגביעים, להביא להצלחות כמו שאנחנו עשינו ונגיע לאירופה. בית"ר יכולה להיות מועדון ברמה של הליגה האנגלית, טרק גרוזני וצסק"א".

"אני מצאתי פתרון לבית"ר ועכשיו שהציבור ישפוט אותי", הוסיף גאידמק. "מצאתי אלטרנטיבה לפתור את הסיטואציה סביב בית"ר ירושלים. מר טביב לא יביא לי שום כספים. כבר כמה חודשים חשבתי איך ניתן ליצור יציבות. רציתי להעביר את המועדון כבעלים לאדם אחראי. במשך שנים הייתי הבעלים, השקעתי במועדון כמעט 100 מיליון דולרים ועכשיו החלטתי לעזוב".

תמיר מג'ידוב הוא ישראלי שחי בצ'צ'ניה והיה איש הקשר של בית"ר במסע במדינה, שם שיחקה נגד טרק גרוזני. מג'ידוב היה גם איש הקשר שהביא את סדאייב וקאדייב לישראל, ואף ליווה אותם בתהליך הקליטה שלהם במועדון. מג'ידוב אינו האיש שאמור להביא את הממון. על פי נציגי גאידמק, מאחורי מג'ידוב עומד אחד האנשים הבכירים במשק הצ'צ'ני שאמור לסייע כלכלית על מנת להעמיד קבוצה חזקה בתקציב של לפחות 30 מיליון שקל.

איש העסקים אלי טביב. ברני ארדוב
איחר את הרכבת? טביב/ברני ארדוב

מעמותת בית"ר ירושלים נמסר בתגובה: "כמו שחשבנו והערכנו, מר ארקדי גאידמק ונציגיו לא מוותרים בקלות ויעשו את הכל כדי להמשיך ולפגוע בקבוצה. אנו מודיעים בצורה חד משמעית כי לא ניתן לשום איש, בין אם הוא אמיתי לבין אם הוא איש קש של ארקדי להשתלט על המועדון. כפי שכבר הודענו בבוקר, עמותת האוהדים מימשה את האופציה של מכירת הקבוצה ותצא למהלך משפטי במידת הצורך, כאשר היא מגובה בקהל אוהדי הקבוצה על מנת לשמור על המועדון היקר הזה ולהוביל אותו לידיים שפויות ונקיות".

כזכור, לאחר שהמו"מ על רכישת בית"ר ירושלים בין ארקדי גאידמק לאלי טביב עלה על שרטון, האחרון הודיע שמצא פרצה שתאפשר לו לרכוש את המועדון בכל זאת, על ידי מימוש אופציה של קנייה ישירה מעמותת האוהדים.

בימים האחרונים דיברו בעמותת האוהדים עם טביב ולחצו עליו לקחת את הקבוצה כמו שהיא, כולל תשלום משכורות אפריל ומאי. חברי העמותה אמרו לטביב שהם יסייעו לו לגייס את הכסף. טביב ביקש לחשוב על האפשרות הזו ואתמול בלילה חזר עם תשובה חיובית. היום נפגשו הצדדים וחתמו על ההסכם, כאשר לאחר מכן נשלח מכתב לעורך הדין של ארקדי גאידמק המבהיר את הדברים.

מקורבים לגאידמק מסרו כי הבעלים רוקם מהלך בשבוע האחרון, שאם יחליט להוציאו לפועל נציגיו המשפטיים משוכנעים שבבית המשפט הוא יתמודד מול הסעיף של עמותת האוהדים ויישאר הבעלים. בסביבת טביב הגיבו לדברים אלה ואמרו שהדברים מאוד ברורים וברגע שטביב חתם על ההסכם עם העמותה והעמותה הודיעה ראשונה כי מימשה את האופציה, טביב הוא הבעלים של בית"ר.

כ-100 אוהדי בית"ר הפגינו מוקדם יותר הערב מול ביתו של גאידמק, גידפו אותו ושרו שירי תמיכה באלי טביב. יש לציין כי גאיידמק אינו נמצא בבית ושוהה בביתו שבמוסקבה. אשתו של טביב, דנה אשכנזי, הגיעה למרכז מסחרי סמוך, אוהדי בית"ר זיהו אותה ושרו לה שירי תמיכה בטביב.

אוהדי בית"ר ירושלים מפגינים מול ביתו של ארקדי גאידמק. מגד גוזני
אוהדי בית"ר מפגינים מול ביתו של גאידמק/מגד גוזני
אוהדי בית"ר ירושלים מפגינים מול ביתו של ארקדי גאידמק. מגד גוזני
אוהדי בית"ר ירושלים מפגינים מול ביתו של ארקדי גאידמק/מגד גוזני
אוהדי בית"ר ירושלים מפגינים מול ביתו של ארקדי גאידמק. מגד גוזני
אוהדי בית"ר ירושלים מפגינים מול ביתו של ארקדי גאידמק/מגד גוזני
אשתו של אלי טביב דנה אשכנזי בהפגנה של אוהדי בית"ר ירושלים. צילום: אושר אוסי, עריכה: מיכאל ברגמן, מגד גוזני
במקום הנכון בזמן הנכון? דנה אשכנזי/מגד גוזני, צילום: אושר אוסי, עריכה: מיכאל ברגמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully