וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה: "לא הייתה ברירה אלא להשתמש בכוח"

10.6.2013 / 9:11

במשטרה הסבירו את השימוש בשוקרים בהפגנה של אוהדי בית"ר ירושלים. חמישה עצורים בפני שופט, הפגנה נוספת בדרך

מערכת וואלה!

ההפגנה של אוהדי בית"ר ירושלים אתמול (ראשון) בהרצליה מול ביתו של הבעלים ארקדי גאידמק גרמה למהומות גדולות. זו הייתה הפעם החמישית בה אוהדי בית"ר מפגינים מול ביתו של הבעלים, אך בניגוד לפעמים הקודמות ההפגנה אתמול לוותה בהדלקת אבוקות ובהשלכת בקבוקי זכוכית לעבר כוח המשטרה בסמוך לביתו של הבעלים.

שני דו"חות של שוטרים על שימוש באקדחי טייזר עם גלים חשמליים הוגשו הלילה ובמשטרה אמרו על כך: "אנחנו בדרך כלל לא מגיעים לזה בהפגנות אבל אתמול הייתה התנגדות קשה, סירוב להתפזר ואוהדים שהתעמתו פיזית עם השוטרים. שני שוטרים נלקחו לטיפול ועוד אחד ננשך על ידי אוהד כשניסה לעצור אותו".

במשטרה הוסיפו ואמרו: "למרות שההפגנה לא חוקית ויכולנו לבטל אותה, אנחנו מקבלים את ההתאגדות של אוהדי בית"ר אבל הם צריכים לשמור על הכללים בדיוק כפי שעשו בפעמים הקודמות. לא הגיוני שבקבוקי זכוכית נשברים ליד העיניים של שוטרים, פוצעים אותם והאוהדים גם מתעמתים פיזית עם השוטרים. חבל מאוד שזה הגיע לזה, הם גם קיבלו התראה לפזר את ההפגנה ולא עשו זאת ולא הייתה ברירה אחרת אלא להשתמש בכוח".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אוהדים של בית"ר ירושלים בהפגנה אתמול/מערכת וואלה!, צילום מסך

המשטרה עצרה במהלך ההפגנה שמונה אוהדים. במהלך הלילה שוחררו שני קטינים למעצר בית ואוהד אחר שהתברר שאין לו קשר להתפרעויות. חמשת העצורים האחרים יובאו הבוקר בפני שופט שיחליט אם לשחררם או להאריך את מעצרם.

אוהדי הקבוצה כבר סימנו את מקום ההפגנה הבא - מול משרדי חברת MOBLI, בה שותף קינס רקישב, איש העסקים מקזחסטן אותו ציין גאידמק כאחד מהספונסרים שיתמכו בקבוצה.

עד מחר צפויים עורכי הדין של אלי טביב ועמותת האוהדים להגיש צו מניעה לבית המשפט נגד ארקדי גאידמק ובית"ר ירושלים על מנת למנוע כל פעולה מחייבת עד לבירור הסוגיה המשפטית בין הצדדים. בבית"ר מאמינים שחמשת מיליון הדולר יעברו ב-48 שעות הקרובות ויטו את הכף לטובת גאידמק בבית המשפט.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully