וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: מרסליניו הוארטס מועמד למכבי תל אביב

על פי הדיווחים בספרד, הצהובים מעוניינים ברכז הברזילאי שעשוי לעזוב את ברצלונה. גם אנדולו אפס כבר סימנה אותו

אחרי שנודעה לה זהות יריבתה בגמר הפיינל פור, מכבי תל אביב ממשיכה להתכונן במרץ למשחק על האליפות מול מכבי חיפה שייערך ביום חמישי הקרוב באולם רוממה. אולם מאחורי הקלעים הצהובים ממשיכים לעמול על בניית הסגל לעונה הבאה. על דיווחים בספרד היום (שני) הצהובים מעוניינים ברכז ברצלונה, מרסליניו הוארטס, לקראת העונה הבאה.

על פי הדיווח באתר "טובאסקט", אלופת ספרד עשויה לבצע שינוי בעמדת הרכז ומעוניינת להחתים את רכז צסק"א מילוש תאודוסיץ', שעשוי לעזוב את הקבוצה הרוסית. אם אכן הסרבי יגיע לברצלונה, זו צפויה לשחרר את הוארטס וכעת הצהובים מוזכרים כמועמדים לקלוט אותו לצד אנדולו אפס הטורקית. שכרו של הוארטס מוערך בכ-1.4 מיליון יורו לעונה, והוא מחזיק בחוזה לשנתיים נוספות בברצלונה.

מרסליניו הוארטס, ברצלונה בכדורסל. GettyImages
בקרוב יכדרר ביד אליהו? מרסליניו הוארטס/GettyImages

הוארטס (1.90, 31) נחשב לאחד הרכזים הטובים באירופה. הוא הוחתם בקטאלוניה לפני שנתיים והגיע מקאחה לבוראל, במדיה רשם עונת שיא מבחינה אישית והוליך את הבאסקים לזכייה באליפות ספרד. את הקריירה האירופית שלו החל הוארטס בחובנטוד בדאלונה, ממנה עבר לבילבאו ולפורטיטודו בולוניה.

ממוצעיו של הוארטס העונה ביורוליג עמדו על 8 נקודות (47% משתיים, 34% משלוש, 97% מהעונשין), 3.4 אסיסטים ו-1.8 איבודים ב-20 דקות בממוצע לערב. בליגה הספרדית ממוצעיו עומדים נכון לעכשיו על 9.2 נקודות (48% משתיים, 38% משלוש, 84% מהעונשין) ו-3.6 אסיסטים בכמות דקות זהה לזו ביורוליג.

בתוך כך, הצהובים ממשיכים לבחון את מועמדותם של רכז באיירן מינכן בעונה החולפת טייריס רייס ושל רכז וארזה מייק גרין. על מועמדותם פורסם בעבר בוואלה! ספורט.

צפו בהצגה של מרסליניו מול הדרים טים

צפו במרסליניו הוארטס בסל ניצחון מטורף בגמר אשתקד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully