וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוון: פנאתינייקוס עלתה ל-0:2 בגמר הפלייאוף

17 נקודות של רוקו לני אוקיץ' סידרו לירוקים 52:63 על אולימפיאקוס. ריאל עלתה ל-0:1 בגמר הספרדי מול ברצלונה

פנאתינייקוס עשתה הערב (ראשון) צעד גדול אל השבת תואר האליפות ביוון, כאשר גברה על היריבה המרה אולימפיאקוס 52:63 ועלתה ליתרון 0:2 בגמר הפלייאוף. כזכור, בשנה שעברה ניצחו האדומים 2:3 בסדרה, אולם הפעם, כך זה נראה, לאלופת אירופה יהיה קשה מאוד לשמור על התואר.

כמו במשחק הראשון, גם הפעם רוקו לני אוקיץ' היה האקס פקטור של פנאתינייקוס, עם 17 נקודות (4 שלשות). דימיטריס דיאמנטידיס הוסיף 10 נקודות ו-8 ריבאונדים, בעוד סופוקליס שחורציאניטיס תרם שתי נקודות בארבע דקות. סטפון לאזמה הוסיף שבע ב-25 דקות. באולימפיאקוס היה ואסיליס ספאנוליס היחיד שקלע בספרות כפולות, עם 12 (2 מ-6 ל-2, 2 מ-8 ל-3). האדומים קלעו 13 מ-35 ל-2, ו-5 מ-26 מחוץ לקשת.

שחקן פנאתינייקוס דימיטריס דיאמנטידיס. GettyImages
האליפות קרובה מתמיד. דיאמנטידיס/GettyImages

גם גמר הפלייאוף הספרדי נפתח היום (ראשון) כמצופה עם דרמה אדירה בסיומה ניצחה ריאל מדריד 72:76 את ברצלונה ועלתה ל-0:1 בסדרה. המשחק נפתח נהדר על ידי הבלאנקוס, אך נשלט ברובו על ידי בארסה ששמטה יתרון דו ספרתי בדקות הסיום, והחלטת שיפוט שנויה במחלוקת נתנה את הניצחון בסופו של דבר לקבוצה שסיימה את העונה הסדירה במקום הראשון.

ריאל פתחה בצורה נהדרת את המשחק, ושלשה של סרחיו יול נתנה לה יתרון 14:21 בסוף הרבע הראשון, אלא ש-13 נקודות נהדרות של ויקטור סאדה ברבע השני הפכו את המומנטום ונתנו לברצלונה יתרון 35:45 במחצית. שחקניו של פאבלו לאסו ניסו לבצע קאמבק ברבע השלישי, אך בארסה המשיכה בשלה ועלתה ליתרון 12 לקראת סוף הרבע.

שחקני ריאל מדריד ניקולה מירוטיץ', סרחיו רודריגס. מגד גוזני
איזה הצגה שלו. סרחיו רודריגס/מגד גוזני

אנטה טומיץ' העלה את ברצלונה ליתרון 55:65, 6 דקות לסיום, אלא שבשלב הזה התעוררו סרחיו רודריגס ורודי פררנדס שהובילו ריצת 0:10 של ריאל. 5 נקודות רצופות של נבארו עוד נתנו לברצלונה יתרון מבטיח פחות מ-2 דקות לסיום, אלא שרודריגס לא ויתר עם סל ועבירה ושלשה לאחר מכן שצימקו את הפער לנקודה בלבד. דקה לסיום השתלט פליפה רייס על ריבאונד התקפה ונתן לבלאנקוס יתרון ראשון מהרבע השני, שתי הקבוצו לא השכילו לקלוע, ו-3 שניות לסיום החלטה מפוקפקת של השופטים לא לשרוק לעבירה על ויקטור סאדה ולהעניק את הכדור לריאל חרצה את גורל המשחק.

סרחיו רודריגס הוביל את קלעי ריאל עם 21 נקודות ב-4 מ-7 מחוץ לקשת, כשאליו הצטרף סרחיו יול עם 19 ורודי פרננדס עם 14 ו-8 ריבאונדים. מנגד בברצלונה היה זה ויקטור סאדה שקלע 17, חואן קרלוס נבארו הוסיף 15 משלו. המשחק השני בסדרה ייערך במדריד ביום שלישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully