וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ולן לופטגי: "אני גאה בנבחרת שלי"

שמחה בספרד מההעפלה לחצי הגמר. בגרמניה המומים, לואיס הולטבי: "האמנו בעצמנו ואנחנו בהלם. זה היה בית קשה"

צילום ועריכה: קובי אליהו

ספרד עשתה אתמול (ראשון) צעד משמעותי בדרך למטרה הכי חשובה שלה: הגנה על התואר האירופי כמחזיקת הגביע לנבחרות הצעירות. ה'לה רוחיטה' ניצחה 0:1 באצטדיון החדש בנתניה את גרמניה אחרי ששלטה במשך 90 דקות, ונהנתה פעם נוספת משער ניצחון של המחליף, שחקנה של ריאל מדריד אלברו מוראטה שכבש בדקה קריטית (86). גרמניה לעומת זאת מסיימת את הטורניר והיא עם אפס נקודות אחרי שני משחקים כשיחד עם רוסיה היא נאלצת להתחיל לארוז.

משחקי היורו משודרים בספורט2

שחקני הנבחרת הצעירה של ספרד חוגגים. GettyImages
שחזור של המשחק הראשון. מוראטה וחבריו חוגגים/GettyImages

ג'ולן לופטגי, מאמן הנבחרת הספרדית, היה מרוצה מאוד, ואמר: "מגיע כל הכבוד לנבחרת שלי שהצליחה לנצח יריבה גרמנית מעולה. היה משחק קשה ואנחנו שמחים שניצחנו. אני גאה בקבוצה שלי שידעה לנצח את המשחק הזה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
שוער נבחרת גרמניה ברנרד לטו מאוכזב. GettyImages
הלם במחנה הגרמני/GettyImages

במחנה הגרמני האכזבה הגדולה ניכרה על פניו של הקפטן לואיס הולטבי, שאמר: "זה היה בית קשה מאוד, וזה מאכזב מאוד להפסיד כמו שהפסדנו. זה ניסיון משמעותי עבורנו, וכולם ייקחו את זה להמשך הקריירה שלהם. טורניר כזה הוא ניסיון של פעם בחיים, ופספסנו את זה. היו הרבה ציפיות מאיתנו אחרי שניצחנו ב-2009 ובגלל האיכויות שיש לנו. האמנו בעצמנו וזה הלם, אבל אנחנו צעירים".

ריינר אדריון, מאמן הנבחרת הגרמנית, אמר: "ידענו שזה משחק של להיות או לחדול מבחינתנו. ניסינו ללחוץ על המגרש, ידענו שהם מצטיינים בהחזקת הכדור ומנוסים בכל עמדה על המגרש. הנבחרת שלי הייתה צריכה להשקיע מאמץ רב כדי לזכות בכדור, התחלנו להתעייף במחצית השנייה והקבוצה לא הצליחה לכבוש את השער המיוחל וזו הסיבה שספרד ניצחה היום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully