וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורו 2013: ספרד ניצחה 0:1 את גרמניה

אלופת אירופה שוב נהנתה משער ניצחון של מוראטה המחליף בדקה קריטית (86) בדרך לחצי הגמר, גרמניה נשארת בחוץ

כבר תכננו לתאר לכם מצב שבו יש משחקים מהנים שמסתיימים ב-0:0 והקהל עוזב מרוצה, אבל אלברו מוראטה, כוכבה של ריאל מדריד, השאיר את המחשבות האלה מחוץ לעניינים. כמו במשחק נגד רוסיה, מוראטה נכנס כמחליף ועשה את המוטל עליו עם שער ניצחון יקר שמסדר לאלופת אירופה את המקום בחצי הגמר אחרי 0:1 מוצדק לחלוטין במשחק שבו היא שלטה מהרגע הראשון.

משחקי היורו משודרים בספורט2

חלוץ נבחרת ספרד אלברו מוראטה חוגג. רויטרס
מזכיר לכם משהו? מוראטה חוגג/רויטרס

בית ב' באליפות אירופה הוכרע למעשה אחרי שהולנד וספרד השיגו שני ניצחונות כל אחת, והשאירו את גרמניה ורוסיה מחוץ לסיפור עם אפס נקודות לכל אחת. למעלה מעשרת אלפים התייצבו באצטדיון החדש בנתניה ונהנו מנבחרת משובחת שהחזיקה בכדור בלי סוף, הציגה שלל הזדמנויות ובראשן של כריסטיאן טייו ורודריגו, אבל בסופו של דבר ארבע דקות לסיום המשחק מוראטה עשה את העבודה אחרי שהשאיר מאחור את אנטוניו רודיגר ודהר קדימה בדרך לכדור יקר ברשת. במחזור האחרון נקבל קרב על ראשות הבית בין ספרד להולנד שיכריע את זהות היריבה בשלב הבא.

מחצית שנייה

דקה 86 - גול! בדיוק כמו במשחק נגד רוסיה, מוראטה המחליף כבש את השער הקריטי לספרדים. הפעם הוא דהר באגף השמאלי, השאיר מאחור את רודיגר, פרץ קדימה ושיגר בעיטה חדה מזווית קשה וכבש, 0:1 לספרד.

דקה 76 - מוראטה המחליף השאיר עם החיצון לאיארמנדי שדהר קדימה, עבר את ההגנה הגרמנית ובעט, אבל שוב פספס.

דקה 65 - רודריגו הגיע למצב של אחד על אחד מול לנו וספק נדחף ברחבה על ידי מרטינז, אבל השופט סימן להמשיך, הגרמנים יצאו למתפרצת ואיבדו הזדמנות טובה לעקוץ.

דקה 59 - הגרמנים מסתגרים בהגנה ומאלצים את ספרד לנסות בעיטות מבחוץ, וזה בדיוק מה שאסייר איארמנדי עשה, אבל לרוע מזלו הבעיטה שלו לא הייתה מספיק מדויקת.

דקה 54 - הספרדים ממשיכים לאיים על השער הגרמני כשהפעם כדור רוחב של מרטין מונטויה מצא את רודריגו שנגח לא מספיק טוב אחרי שמתיאס גינטר הפעיל עליו לחץ.

דקה 50 - ניסיון מעניין של הספרדים כאשר טייו העביר כדור רוחב שהורחק על ידי סטפן תסקר עד לאלברו מורנו ששיגר כדור חזק, אבל פספס את המסגרת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקן נבחרת גרמניה הצעירה אוליבר סונג מול שחקן נבחרת ספרד הצעירה טיאגו אלקנטרה. Alex Grimm, GettyImages
אווירה מצוינת בנתניה. סונג ואלקנטרה נאבקים/GettyImages, Alex Grimm

מחצית ראשונה

דקה 37 - אחרי הלחץ על השער של הגרמנים, הגיע ניסיון מעניין שלהם כשקלמנס שיגר טיל מ-25 מטר, אבל הקשר פספס את המסגרת.

דקה 27 - עוד הזדמנות מסוכנת, הפעם של רודריגו, שקיבל כדור מצוין אחרי שסבסטיאן רודה נותר מאחור, עבר את ברנד לנו, אבל הכדור שלו לא היה מספיק מדויק ויצא החוצה.

דקה 23 - טיאגו אלקנטרה עם ההזדמנות של המשחק עד כה אחרי ששחקנה של ברצלונה חטף כדור ובעט כדור לפינה הרחוקה, אבל זה נעצר רק בקורה.

דקה 21 - שוב בעיטה חופשית מסוכנת בצד של הגרמנים כאשר כריסטיאן קלמנס סובב מצוין את הכדור אבל פספס מעט את המסגרת.

שחקן נבחרת גרמניה הצעירה לואיס הולטבי מול שחקן נבחרת ספרד הצעירה קוקה. Alex Grimm, GettyImages
הגרמנים גומרים את הסיפור. הולטבי מנסה את מזלו מול קוקה/GettyImages, Alex Grimm

דקה 11 - כדור חופשי של הגרמנים מ-25 מטר היה גם ההזדמנות הראשונה שלהם לסכן את השער של דה חאה, אבל לואיס הולטבי שיגר כדור חד שנעצר אצל השוער הספרדי.

דקה 6 - כדור קרן נהדף על ידי סטפן תסקר עד לקוקה ששיגר כדור אדיר מחוץ לרחבה שפספס את המסגרת.

דקה 1 - המשחק באצטדיון החדש בנתניה בין גרמניה לספרד יצא לדרך. 11,700 צופים הגיעו להתמודדות.

שחקן נבחרת ספרד הצעירה איסקו מול שחקן נבחרת גרמניה הצעירה פטריק הרמן. רויטרס
החזיקו הרבה יותר בכדור. איסקו/רויטרס

הרכבים

ספרד: דויד דה חאה, מרטין מונטויה, איניגו מרטינס, מארק ברטרה, אלברו מורנו, אסייר איארמנדי, קוקה, טיאגו אלקנטרה, איסקו (איגנסיו קמאצ'ו 89), כריסטיאן טייו (איקר מוניאין 85), רודריגו (אלברו מוראטה 73).

גרמניה: ברנד לנו, טוני יאנטשקה, סטפן תסקר, מתיאס גינטר, אוליבר סורג, סבסטיאן רודי (אנטוניו רודיגר 82), סבסטיאן רודה (אמרה קאן 70), לואיס הולטבי, פטריק הרמן (פייר מיכאל לאסוגה 64), כריסטיאן קלמנס, קווין פולנד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully