וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי דסה: "התקשורת חיכתה לנו מעבר לפינה"

9.6.2013 / 17:15

למרות זאת, בנבחרת הצעירה מתחילים להישמע מפויסים יותר. עוד מהמגן: "'קודם כל אנחנו אשמים". קריאף: "נמשיך לתת הכל"

צילום ועריכה: קובי אליהו

אחרי התבוסה הכואבת לאיטליה, קיימה הערב (ראשון) הנבחרת הצעירה אימון נוסף כשבאופק כבר משחק הסיום של הטורניר מול אנגליה, בו תנסה החבורה של גיא לוזון להמתיק במעט את הגלולה ולשפר את התחושה הכללית שאופפת את הנבחרת בימים האחרונים.

אופיר קריאף, מנקודות האור הבודדות במשחק הפתיחה מול נורבגיה, אמר הערב כי כל עוד יש סיכוי תיאורטי להעפיל לחצי הגמר, הנבחרת תמשיך להילחם: "אני בן אדם אופטימי מטבעי ומאמין כל עוד יש סיכוי. כל עוד היורו לא נגמר, ניתן הכל. גם אנגליה עדיין לא הוציאה נקודה, ואני מאמין שיהיה משחק טוב, בקצב טוב, של שתי קבוצות שירצו ניצחון. אני קורה לכולם לתמוך בנו כי יש למה לצפות. יש תחושת אכזבה לאור התוצאות אבל בסך הכל הקהל בא ומילא את האיצטדיונים ותמך בנו. אני מקבל פירגונים מאנשים, אני קורא לקהל לבוא לטדי".

משחקי יורו 2013 משודרים בספורט2

שחקן הנבחרת הצעירה של ישראל, אופיר קריאף. קובי אליהו
משתדלים שלא להוריד את הראש. שחקני הנבחרת הצעירה/קובי אליהו

קריאף נשאל האם הביקורות והעליהם על גיא לוזון הפריעו להם ואמר: "אני לא חושב, הוכחנו במשחקי ההכנה שאנחנו יכולים לתת פייט לכל נבחרת, מול הבכירות ביותר. אנחנו נבחרת מאוד טובה, מה שהיה במשחק האחרון לא משקף, במיוחד בעשרה שחקנים מול איטליה. יש לנו מאמן מצוין שלא סתם מועדון בסדר גודל של סטנדרד ליאז' החתים אותו".

אלי דסה הוסיף: "הגעתי למלון אחרי המשחק והרגשות היו מעורבים מאוד. הקהל צריך לתמוך בך ולדחוף אותך, ומצד שני בין החברים שלך שאתה חי איתם, ונוצר כאוס. זה בסך הכל התפרצות של זעם וסערת רגשות בסיום המשחק. אנחנו צריכים לשים את הכותרות מאחורינו, גם השחקנים וגם הקהל לא הצליחו לספק את מה שציפו מאיתנו ולא צריך להיכנס לעימותים האלה. קודם כל אנחנו אשמים, לא משנה מה קורה באמצע המשחק, גם אם יתהפך העולם אנחנו אשמים, אבל אני חושב שהתקשורת חיכתה לנו מעבר לפינה ועושה מזה הרבה יותר ממה שזה. אני עדיין חושב שההרחקה היא שגרמה לנו להיראות כמו שנראינו בחצי השני".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
שחקן הנבחרת הצעירה של ישראל, אופיר קריאף. קובי אליהו
"כל עוד היורו לא נגמר, ניתן הכל. גם אנגליה עדיין לא הוציאה נקודה". קריאף/קובי אליהו

גם יושב ראש ההתאחדות לכדורגל אבי לוזון התייחס להופעה של הנבחרת, ואמר: "הנבחרת שלנו לא הפתיעה אותי לרעה למרות מה שאתם חושבים. הנבחרת עשתה תוצאה מצוינת נגד נורבגיה ולצערי ספגנו שער בדקה האחרונה שפגע בסיכוי התיאורטי, אבל בואו לא נשכח שהנבחרת הצעירה היא לא בטופ שמונה וגם לא ב-16". על תפקודו של מאמן הנבחרת, אחיינו גיא לוזון אמר: "אני לא אתייחס לגיא, כי כל דבר שאני לא אגיד לא יישמע טוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully