וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בר טימור חתם לשלוש שנים באלבה ברלין

7.6.2013 / 14:41

הגארד ישתכר כ-650 אלף יורו במהלך התקופה: "זו הגשמת חלום. תודה ענקית להפועל תל אביב, לאדלשטיין ולאוהדים"

בר טימור הפועל תל אביב מול ריקי היקמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
שלוש שנים בגרמניה. טימור/ברני ארדוב

הגארד בר טימור חתם באלבה ברלין הגרמנית לשלוש השנים הקרובות, במהלכן ישתכר כ-650 אלף יורו. העסקה התבצעה באמצעות הסוכן אבי זילברמן.

טימור, שחזר הלילה לארץ מגרמניה, העדיף את ההצעה הזו על פני הצעות של באמברג, אולדנבורג וגראן קנאריה הספרדית. בכך ניצל טימור את האופציה שהיתה לו בחוזה מול הפועל תל אביב, ליציאה לקבוצה אירופית. טימור מחזיק באזרחות גרמנית ולכן לא ייחשב כשחקן זר".

"זו הגשמת חלום עבורי", אמר טימור הנרגש לוואלה! ספורט. "אני רוצה למסור תודה ענקית להפועל תל אביב, למאמן ארז אדלשטיים ולאוהדים האדירים של הקבוצה. היו לי שנתיים נהדרות במועדון ואני מאחל להם בהצלחה בהמשך הדרך".

מהאדומים נמסר: "הפועל תל אביב מאחלת בהצלחה לשחקן הקבוצה לשעבר, בר טימור, שחתם היום באלבה ברלין הגרמנית לשלוש שנים. בר שיחק שנתיים במועדון והיה שותף בולט לעליית הקבוצה לליגת העל, לעונה הטובה שעברה על הקבוצה וכמובן לניצחון הגדול בדרבי. הפועל תל אביב גאה בכך ששחקנים מהמועדון זוכים לחשיפה גדולה ומגיעים לרמות הגבוהות ביותר. דלתה של הפועל תל אביב תמיד תישאר פתוחה עבור בר ואנו בטוחים כי ישוב ללבוש את המדים האדומים בעתיד. בהצלחה בר!".

בר טימור שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
"מאחל להפועל בהצלחה". טימור/ברני ארדוב

טימור (21, 1.90) גדל במחלקת הנוער של מכבי חיפה, אך כבר בגיל 17 בחר לעזוב את המועדון ולשחק בקבוצת הבוגרים של הפועל חיפה בליגה הלאומית. לאחר עונה נוספת עבר לשחק בקבוצה הבת של הירוקים, הפועל קרית טבעון, והיה מהמצטיינים בליגה הלאומית. בעונת 2011/12 הצטרף להפועל תל אביב, חתם על חוזה לשנתיים ועלה עם הקבוצה לליגת העל. העונה רשם בליגה הראשונה 7.6 נקודות, 2.9 ריבאונדים ו-2.5 אסיסטים. במקביל שיחק טימור בכל הנבחרות הצעירות של ישראל, והעלה בקיץ האחרון את נבחרת העתודה לדרג א'. הקיץ זומן לנבחרת הבוגרת, אך שוחרר בעקבות הפציעה שלו.

אלבה ברלין היא אחת מקבוצות הפאר של גרמניה, והשנה אף זכה המועדון בגביע הגרמני. על אף העובדה שאלבה זכתה שש פעמים ברציפות בין העונות 2003/4 ל-2008/9 במקום הראשון בליגה הסדירה, היא זכתה רק פעם אחת באליפות. ביורוליג השתתפה הקבוצה מספר פעמים בשנים האחרונות והעפילה פעמיים לשלב הטופ 16, אך לא מעבר לכך. במקביל הגיעה אלבה בעונת 2009/10 לגמר היורוקאפ והפסידה לולנסיה. את הקבוצה ימשיך להדריך בעונה הבאה סשה אוברדוביץ' הסרבי.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully