וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בר טימור מנהל מגעים עם אלבה ברלין

6.6.2013 / 10:59

מחזיקת הגביע הגרמני מעוניינת בגארד הפועל תל אביב, שמחזיק בדרכון גרמני ויש לו אופציית יציאה מהאדומים לאירופה

שחקן הפועל תל אביב בר טימור נמצא במגעים מתקדמים עם אלבה ברלין לקראת העונה הבאה. כבר לפני שלושה שבועות פורסם בוואלה! ספורט כי בטימור מעוניינות מספר קבוצות בליגה הגרמנית, ומי שבינתיים נכנסה לעניינים היא אלבה, אך בשלב הזה אין כל סיכום בין הצדדים.

בר טימור שחקן הפועל תל אביב. מגד גוזני
יש לו חוזה בהפועל תל אביב לעונה הבאה. בר טימור/מגד גוזני

לטימור יש חוזה בעונה הבאה בהפועל תל אביב, אך במקביל יש לו אופציית יציאה לאירופה, ומכיוון שהוא מחזיק בדרכון גרמני, לא ייחשב זר במדינה. המנהל המקצועי של אלבה ברלין התרשם מקטעים שנשלחו אליו של טימור. השחקן מתאושש בימים אלה מפציעה בירך שהפריעה לו בחלקים האחרונים של העונה, והוא ישוב לפעילות לקראת פתיחת העונה הבאה.

טימור (21, 1.90) גדל במחלקת הנוער של מכבי חיפה, אך כבר בגיל 17 בחר לעזוב את המועדון ולשחק בקבוצת הבוגרים של הפועל חיפה בליגה הלאומית. לאחר עונה נוספת עבר לשחק בקבוצה הבת של הירוקים, הפועל קרית טבעון, והיה מהמצטיינים בליגה הלאומית. בעונת 2011/12 הצטרף להפועל תל אביב, חתם על חוזה לשנתיים ועלה עם הקבוצה לליגת העל. העונה רשם בליגה הראשונה 7.6 נקודות, 2.9 ריבאונדים ו-2.5 אסיסטים. במקביל שיחק טימור בכל הנבחרות הצעירות של ישראל, והעלה בקיץ האחרון את נבחרת העתודה לדרג א'. הקיץ זומן לנבחרת הבוגרת, אך שוחרר בעקבות הפציעה שלו.

אלבה ברלין היא אחת מקבוצות הפאר של גרמניה, והשנה אף זכה המועדון בגביע הגרמני. על אף העובדה שאלבה זכתה שש פעמים ברציפות בין העונות 2003/4 ל-2008/9 במקום הראשון בליגה הסדירה, היא זכתה רק פעם אחת באליפות. ביורוליג השתתפה הקבוצה מספר פעמים בשנים האחרונות והעפילה פעמיים לשלב הטופ 16, אך לא מעבר לכך. במקביל הגיעה אלבה בעונת 2009/10 לגמר היורוקאפ והפסידה לולנסיה. את הקבוצה ימשיך להדריך בעונה הבאה סשה אוברדוביץ' הסרבי.

  • עוד באותו נושא:
  • בר טימור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully