וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א: שכטר מעדיף את האדומים אך דורש ערבויות

האדומים ממשיכים במשא ומתן עם האקס, שרוצה חוזה לארבע עונות לפחות. קשר ראשון לציון, עומר אצילי, בתוכניות

בהפועל תל אביב לא מוותרים על איתי שכטר. נציגים של הקבוצה דנו הבוקר (שישי) עם סוכנו של החלוץ, רונן קצב, על האפשרות לצרף את שכטר לקבוצה ואף העבירו הצעה כספית. בפגישה הציעו לחלוץ אפשרויות חוזיות של שלוש, ארבע וחמש עונות בקבוצה.

נכון להיום, השחקן דורש חוזה של ארבע עונות במינימום. בכל מקרה, אין עדיין שום אסמכתא שהכסף אכן הושג על ידי הפועל תל אביב, ונציגיו של שכטר ידרשו ערבויות בנקאיות על החוזה שלו מצד גורם חיצוני. ברגע שכל הערבויות הבנקאיות יושגו, אם וכאשר, וההצעה תהיה מספיק אטרקטיבית, שכטר יעדיף לשחק בהפועל תל אביב. זו האופציה הראשונה שלו בישראל, לפני מכבי תל אביב ומכבי חיפה.

אך עדיין שורר ספק בקרב האדומים, ושם מעריכים שגם אם יגברו על הירוקים והצהובים במאבק על החלוץ, הם ייתקלו במשא ומתן קשוח מול קייזרסלאוטרן על מכירתו של שכטר. רן בן שמעון, בכל מקרה, כבר החל לחפש חלוץ זר.

איתי שכטר שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
ישוב לאדום? איתי שכטר/ברני ארדוב

עוד עולה מאותה פגישה, כי האדומים מעוניינים בעומר אצילי, קשרה הצעיר של הפועל ראשון לציון. אצילי סומן על ידי בן שמעון ככישרון עולה, ובקבוצה פתחו במשא ומתן עם קצב, המייצג גם אותו, על מנת לרכוש את כרטיסו.

אצילי בן ה-20 גדל במחלקת הנוער של מכבי תל אביב, ובגיל נוער עבר להפועל ראשון לציון. לאחר שהצטיין בקבוצת הנוער עלה לבוגרים בעונת 2011/12 ושותף לחמישה משחקים בליגת העל בהם כבש שער אחד. בעונה שעברה הפך לאחד הברגים המשמעותיים של הכתומים בליגה הלאומית כשכבש שישה שערים בליגה השנייה והוסיף שער נוסף בחצי גמר גביע המדינה.

עומר אצילי שחקן הפועל ראשון לציון. קובי אליהו
סומן על ידי בן שמעון. עומר אצילי/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully