וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב מעוניינת בדור מלול

בן שמעון מעוניין בשני בלמים זרים ובמגן בירסחוט, אך זה מעדיף להישאר באירופה. המועדון: ”טביב חייב לנו 2.7 מיליון שקל”

הפועל תל אביב ממשיכה במאמציה להרכיב סגל לעונה הבאה והערב (שלישי) נודע כי האדומים מעוניינים במגן בירסחוט ואקס מכבי תל אביב, דור מלול. המגן נמצא כרגע בתכניות של המאמן רן בן שמעון, אך פנייה רשמית לשחקן או לסוכנו, גלעד קצב טרם נעשתה. כרגע הסיכויים אינם גבוהים שמלול אכן יגיע להפועל כיוון שהוא מעוניין להמשיך בקריירה האירופית שלו, אך בסביבתו אומרים שישקול ברצינות הצטרפות לאדומים אם וכאשר תפנה הקבוצה ותגיש הצעה מסודרת.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רוצה להמשיך באירופה. מלול/מערכת וואלה!, צילום מסך

כמו כן, בן שמעון עושה כרגע מאמצים להחתים שני בלמים זרים ואף מעוניין בבלם מור שושן, שימשיך במועדון. המאמן ביקש מסכנו של הבלם, ג'קי דהאן, להמתין כשבועיים עד שיתברר תקציב הקבוצה לבלם נוסף ואז הפועל תגיש לשושן הצעה כספית. כרגע הבלם נוטה לחתום בבאר שבע, אך אם הפועל תגיש הצעה כספית טובה בימים הקרובים שושן עשוי להישאר כבלם השלישי.

מי שעדיין לא ברור אם יישאר בעונה הבאה בקבוצה הוא אלרואי כהן. הקשר התבקש לקצץ משכרו כחמישים אחוזים, אך זה בינתיים מסרב. במידה וימשיך כהן להתנגד לקיצוץ, תנסה הפועל להעבירו לקבוצה אחרת שתהיה מוכנה לשלם את שכרו. כרגע אין הצעות רציניות מאף קבוצה לגבי השחקן, ונראה שהאדומים כיצטרכו להחליט אם להושיבו ביציע כפי שעשו בעונה שעברה, אז שכרו ייפחת משמעותית, או לשלבו בסגל הקיים ולשלם את מלוא שכרו.

אלרואי כהן שחקן הפועל תל אביב. מגד גוזני
יישב ביציע או יהיה על המגרש? כהן/מגד גוזני

בתוך כך, יועצה המשפטי של הפועל תל אביב, עמית פינס, פנה במכתב לבא כוחו של אלי טביב, עו"ד יורם זמיר, שבו דורשת הפועל תל אביב מטביב שישיב את הכספים שנלקחו על ידו מקופת המועדון. לטענת הפועל תל אביב, שמתבססת על דו"ח הביניים של רואה חשבון יהודה ברלב, שעורך בשבועות האחרונים ביקורת חקירתית על ניהול ספרי החשבונות מתקופתו של טביב. עקב כך ועל פי אותם ממצאים, הפועל תל אביב הזמינה את אלי טביב לבירור מול הנהלת הקבוצה הנוכחית.

"על פי הממצאים של רו"ח ברלב, משך טביב מספר פעמים ובשיטות שונות כסף מקופת המועדון וזאת בניגוד לתקנון ולדין. המדובר בחשבון שנותר בידי מר טביב, לצורך כיסוי התחייבויות עבר בלבד, כך על פי ההסכם שנחתם בינו ובין חיים רמון", נאמר בהודעת הפועל תל אביב.

אלי טביב. קובי אליהו
המאבק נמשך. טביב/קובי אליהו

עוד אומר המועדון: "בדו"ח עולה כי בין היתר משך טביב כספים מהקופה במה שהוגדר בספרי החשבונות כ'משיכת בעלים פרטית' זאת בנוסף לאי סדרים שונים, כגון: תשלום משכורות בלתי מוצדקות למקורבים, הפרזה בהוצאות המשפטיות ביחס לשנים קודמות, וניהול לא תקין של ספרי החשבונות, לרבות תשלומי שכר "נטו" בלתי מזוהים, ששולמו לשחקנים/עובדים, בסך כולל של 1,028,219 שקלים".

"עד כה, מדו"ח הביניים נמצאו כ-2.7 מיליון שקלים שהוצאו על ידי טביב מקופת המועדון, סכום אותו דורשת הפועל מטביב להשיב מיידית, ולאחר מכן לקיים עימו הליך בירור מתאים ולקבל הסבריו של טביב על אותם אי סדרים שנמצאו".

הפועל תל אביב פרסמה סעיפים מדו"ח הביניים של רו"ח ברלב:

"א. מכספי החברה שנותרו בידי מר טביב, לצורך כיסוי התחייבויות עבר, נמשך סך של 100,000 ש"ח, אשר סווג כמשיכת בעלים פרטית.

ב. מחשבונות הבנק של החברה שולמו למקורב של מר טביב כספים בסך כולל של 468,000 ש"ח, ככל הנראה, כעמלת תיווך בגין פעילות במניות החברה.

ג. נמצא, כי שולמו לעובדים/שחקנים כספים בסכומים העולים על תלושי השכר שהופקו להם בסך של 391,987 ש"ח.

ד. בהנהלת החשבונות של החברה התנהל כרטיס מעבר בשם "שכר נטו", בו נמצאו סכומים לא מזוהים, ששולמו לשחקנים/עובדים, בסך כולל של 1,028,219 ש"ח.

ה. ליהי טביב, בתו של מר טביב, מקבלת שכר בחברה, בסך של 12,000 ש"ח (ברוטו) החל מחודש ינואר 2012 וככל הנראה, עד עצם היום הזה. לטענת הקבוצה, אין הצדקה לתשלום משכורתה מעבר לשלושת החודשים הראשונים, מאז עברו זכויות הניהול למר חיים רמון".

א. מכספי החברה שנותרו בידי מר טביב, לצורך כיסוי התחייבויות עבר, נמשך סך של 100,000 ש"ח, אשר סווג כמשיכת בעלים פרטית.

ב. מחשבונות הבנק של החברה שולמו למקורב של מר טביב כספים בסך כולל של 468,000 ש"ח, ככל הנראה, כעמלת תיווך בגין פעילות במניות החברה.

ג. נמצא, כי שולמו לעובדים/שחקנים כספים בסכומים העולים על תלושי השכר שהופקו להם בסך של 391,987 ש"ח.

ד. בהנהלת החשבונות של החברה התנהל כרטיס מעבר בשם "שכר נטו", בו נמצאו סכומים לא מזוהים, ששולמו לשחקנים/עובדים, בסך כולל של 1,028,219 ש"ח.

ה. ליהי טביב, בתו של מר טביב, מקבלת שכר בחברה, בסך של 12,000 ש"ח (ברוטו) החל מחודש ינואר 2012 וככל הנראה, עד עצם היום הזה. לטענת הקבוצה, אין הצדקה לתשלום משכורתה מעבר לשלושת החודשים הראשונים, מאז עברו זכויות הניהול למר חיים רמון.

כזכור, הפועל תל אביב שלחה לפני כשבוע מכתב ליועץ המשפטי של ההתאחדות, משה אביבי, בבקשה לעכב את רכישת בית"ר ירושלים על ידי אלי טביב או לחלופין לדרוש ממנו לסלק את כל חובותיו לפני שיהפוך רשמית לבעלים. הסיבות המנומקות במכתב של האדומים להתאחדות הן: חובות ותביעות בסך 30 מיליון שקל שהצטברו נגד המועדון בתקופה בה היה טביב הבעלים של האדומים וכן העובדה שטביב רשום עדיין כחבר מזכירות ההתאחדות מטעם הפועל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא מוותרים. רמון/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully