וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שזכה בתואר מאמן העונה: ג'ורג' קארל פוטר מדנבר

הנאגטס הפתיעו את הליגה, כאשר הודיעו על פרידה מהמאמן המוערך שהוליך אותם לעונה הסדירה הטובה בתולדותיהם

הנה ידיעה שלא רואים כל יום: ג'ורג' קארל, שנבחר לפני פחות מחודש למאמן העונה ב-NBA בעונה החולפת, פוטר היום (חמישי) על ידי דנבר. הנאגטס הודיעו כי החליטו שלא לנצל את האופציה על חוזהו של המאמן המוערך, שעל פי דיווחים רצה הארכה של שנה נוספת בתפקיד. קארל הוליך בעונה החולפת חבורה מאוזנת וקשוחה של שחקנים לעונה הרגילה הטובה בתולדות המועדון, כאשר דנבר טסה עד המקום השלישי במערב עם מאזן של 25:57. בפלייאוף חסרו הנאגטס את דנילו גלינארי ולפרקים גם את קנת' פאריד הפצועים, והודחו בשישה משחקים מול גולדן סטייט.

מאמן דנבר נאגטס, ג'ורג' קארל. רויטרס
מוזר מאוד. ג'ורג' קארל/רויטרס

"ג'ורג' היה חלק אינסטרומנטלי מההצלחה שלנו בעשור האחרון ואנחנו מעריכים את כל מה שהוא עשה כדי להפוך אותנו לאחת הקבוצות הטובות במערב", אמר נשיא הנאגטס, ג'וש קרונקי. "הוא מאמן היכל התהילה והמורשת שלו בדנבר תישאר עוד שנים רבות".

ברחבי הליגה נשמעו קולות שדיברו על הלוזריות המסוימת של קארל, שבשמונה מתוך תשע השנים בהן הגיע לפלייאוף הודח כבר בסיבוב הראשון, אך אין ספק כי מדובר באחד המאמנים הטובים והמוערכים בארצות הברית, שלא יתקשה למצוא עבודה חדשה, בעיקר לא כאשר ב-21 העונות האחרונות שלו ב-NBA, הוליך את קבוצתיו למאזן של 50 אחוזי הצלחה או יותר. קארל צפוי להיות מוזכר בימים הקרובים כמועמד לשלל הקבוצות שמחפשות מאמן בליגה, וביניהן ברוקלין, לוס אנג'לס קליפרס, פילדלפיה, ואולי גם ממפיס, שעשויה להיפרד מליונל הולינס.על פי דיווח ביאהו, הנאגטס בעצמם מעוניינים בהולינס, וכן בעוזר מאמן אינדיאנה בריאן שואו.

בכך, אגב, תוך שבוע בלבד, איבדה דנבר שניים מהאנשים החשובים ביותר במועדון: קארל כעת, והג'נרל מנג'ר העולה מסאי יוג'ירי, שחתם לפני מספר ימים על חוזה ארוך טווח בשורות טורונטו. קנת' פאריד צייץ: "אז איבדנו ג'נרל מנג'ר ועכשיו מאמן. מה הלאה?!"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully