וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבי בן שימול: "כולם ידעו שחייבים לתת את הכול"

6.6.2013 / 10:37

קפטן אילת מאושר מההגעה למשחק חמישי. הרציקוביץ': "אמרתי שננסה לעשות את הבלתי ייאמן". במועדון רוצים לשחק באירופה

עם שריקת הסיום אמש (רביעי) שקבעה שהפועל אילת חזרה מפיגור 2:0 בסדרת חצי גמר הפלייאוף נגד מכבי חיפה ל-2:2, ניתן האות לחגיגות. הבעלים דורון הרציקוביץ' שלח שחקן אחר שחקן אל עבר הקהל, שבערב הגאלה של הכדורסל הישראלי בשבוע הבא יקבל את תואר הקהל המצטיין, והאוהדים הריעו לאליליהם. הרציקוביץ' עצמו נראה שמח ומאושר במיוחד כשכל בכירי העיר הדרומית באים לברך אותו על הקאמבק המרשים של הקבוצה.

אבנר קופל עם דורון הרציקוביץ'. קובי אליהו
"נקווה שבסוף יגלו שצדקתי". הרציקוביץ'/קובי אליהו

"אין ספק שכל העונה הקהל שלנו היה יוצא מן הכלל ודחף את השחקנים להישגים הנהדרים האלה", אמר הבעלים לוואלה! ספורט בעיצומם של החגיגות. לפני המשחק נצפה הרציקוביץ' משוחח ארוכות עם מאמנה של מכבי חיפה בראד גרינברג, וזכה לשבחים על הקבוצה שהעביר השנה מהבקעה. "אנחנו הולכים משבוע לשבוע, ואמרתי בשבוע שעבר שננסה לעשות את הלא ייאמן ולחזור מ-2:0 ל-2:3, נקווה שבסוף יגלו שצדקתי", סיכם.

כאמור, המשחק היה הביתי האחרון של הקבוצה לעונה הנוכחית. באילת כבר החלו במחשבות על העונה הבאה, כשהיכל בגין יעבור רענון קל ושני יציעים אמורים להתווסף מאחורי הסלים כך שהאולם יכיל 1,600 מקומות. במקביל התקבלו האישורים להקמת מרכז ספורט בעיר, בתוכו אולם בן 3,000 מקומות. בקבוצה עוקבים אחר ההתפתחויות בנוגע לשינויים במפעלים האירופיים לעונה הבאה, כשאם תינתן להם האפשרות לשחק במפעל מסוים ולארח בביתם, הם לא יהססו לעשות זאת.

אבי בן שימול הפועל אילת. אדריאן הרבשטיין
"כולם ידעו שזה משחק בית אחרון אז חייבים לתת הכל, זה לא דבר שעובר ככה לידך ואתה לא מתייחס אליו". אבי בן שימול/אדריאן הרבשטיין

והיה גם משחק. הפועל אילת גילתה בפעם השנייה ברציפות אופי מרשים כשחזרה מפיגור 11 בסוף הרבע הראשון וידעה לקחת את המשחק בדקות האחרונות, "קיבלנו סטירה רצינית בשני המשחקים הראשונים, הם באו מוכנים יותר, אולי רוצים יותר", אמר אבי בן שימול בסיום, "לא ברור לי אם זו הסיבה האמיתית למה שקרה. אני מאוד שמח שהצלחנו לצאת מזה, הראינו מה אנחנו שווים, זה היה חשוב אחרי עונה נהדרת כמו שעשינו, כל הכבוד לכולם שבאו לשחק כמו גברים. ברוב המשחקים במהלך העונה התעלינו, להבדיל מהמשחק בחיפה. כולם ידעו שזה משחק בית אחרון אז חייבים לתת הכל, זה לא דבר שעובר ככה לידך ואתה לא מתייחס אליו".

רבים מאמינים כי חיפה תדע לסיים את הסיפור במשחק הבא ותסיים את העונה הנהדרת של הקבוצה הדרומית, אך בן שימול, שאמנם קלע רק ארבע נקודות במשחק אך גילה מנהיגות ויכולת טובה מאוד מאמין בשחקנים, "משחק חמישי יהיה תמיד מעניין. אנחנו מתחילים מחדש, הסיכויים שווים לכולם, הכול פתוח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully