וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל אילת ניצחה את חיפה 72:82 והשוותה ל-2:2

משחק ענק של סקוטי הופסון (21 נק', 11 ריב', 6 אס') הוליך את אילת לניצחון חיפה, השווה ל-2:2 וכפה משחק חמישי ברוממה

רק ביום ראשון היה נדמה שמכבי חיפה תשייט אל גמר הפלייאוף, אחרי שכבר הוליכה בבטחה 0:2 בסדרה, וב-11 הפרש ברבע האחרון. ההמשך ידוע: הפועל אילת חזרה בדרך לניצחון דרמטי, והערב (רביעי) היא השלימה את הקאמבק הנהדר שלה, כשגברה על הירוקים 72:82 בדרום הלוהט, השוותה את הסדרה ל-2:2, וקבעה כי היריבה של מכבי תל אביב בגמר ברוממה תיקבע במשחק חמישי ומסקרן במיוחד, באולם החיפאי. לא יכולנו לבקש יותר.

שחקן הפועל אילת סקוטי הופסון חוגג עם האוהדים. נועה סיטי אליהו, ספק 500
הגיבור של הערב. הופסון עם האוהדים/ספק 500, נועה סיטי אליהו

אי שם במשחק מספר 2 בסדרה, החליט עודד קטש להותיר את הכוכב הגדול שלו, סקוטי הופסון, מחוץ לסגל. הטיעון של המאמן היה שיש יותר מדי לחץ על הגארד הצעיר, שפשט קרס תחתיו. הופסון הוריד את הראש, לא יצא כנגד מאמנו וחזר בגדול, כשהערב נשא את אילת על כתפיו עם 21 נקודות, 11 ריבאונדים ו-6 אסיסטים כדי להשאיר את העונה שלה בחיים.

בדיוק כמו במשחק הקודם, גם הפעם הכרטיס לגמר כבר היה בידיים של שחקניו של בראד גרינברג, שהוליכו ביתרון דו ספרתי בשלב מוקדם, אבל בדיוק כמו במשחק הקודם- גם הפעם הגיעו שני רבעים אחרונים נוראיים של הירוקים שהסתכמו ב-27 נקודות בלבד, הופסון ואילת הענישו, ועתה רק נותר לראות האם יצליח אותו הופסון לקחת את חבריו אל הארץ המובטחת, אחרי שכבר היה נדמה שהם חושבים על העונה הבאה. כמו שהוא נראה הערב, אילת לא רק יכולה להגיע אל הגמר, אלא אפילו מעבר לכך.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
כמה טוב שהסדרה הזו נמשכת. ניסים מול חיפה/מערכת וואלה, צילום מסך

רבע 1

בשונה מהמשחקים הראשונים בסדרה, הפעם הגיעה תורה של אילת לעלות ליתרון מוקדם, כששלשה של סקוורר קבעה 0:5 מהיר. פט קלאת'ס, שהיה חלש במשחק הקודם השיב עם שלשה, מקל הוסיף שתי חדירות מצויינת, וחיפה עלתה ל-9:10. מקל המשיך להיות פעיל מאוד בהתקפת הירוקים, הגיע כבר ל-11 נקודות בשבע הדקות הראשונות והעלה את האורחים ליתרון 6. אילת הלכה לאיבוד בהתקפה, הרבתה לאבד, ואיפשרה למקל וחבריו לברוח ל-14:25 בסיום הרבע הראשון.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
קיבלו דחיפה אדירה מהקהל. הולמן מול תומאס/מערכת וואלה, צילום מסך

רבע 2

המארחים לא הרימו ידיים, ואת הרבע השני הם פתחו עם ריצת 2:8, כשהופסון מספק לאוהדים עוד דאנק נפלא ואילת מצמקת ל-27:22. דווקא אז זעם הולמן על השופטים, חטף עבירה טכנית, ודונטה סמית' העניש בצבע כדי לקבוע 24:33. הופסון צלף שלשה, אבל אילת לא חזרה להגנה, וראתה את סמית' מטביע ללא הפרעה בצד השני כדי לשמור את קבוצתו הרחק מלפנים. הופסון המשיך לצלוף מחוץ לקשת, חיפה החלה להיתקע בעצמה בהתקפה, איבדה פעמיים והיתרון שלה הצטמק ל-4. טילמן נכנס גם הוא לעניינים, וסל על הבאזר (או מעט אחריו) של הופסון קבע 45:42 לחיפה בלבד במחצית.

שחקן הפועל אילת סקוטי הופסון חודר לסל מול שחקן מכבי חיפה דונטה סמית'. נועה סיטי אליהו, ספק 500
לקח על עצמו את המשחק. הופסון/ספק 500, נועה סיטי אליהו

רבע 3

אילת פתחה טוב יותר את הרבע השלישי, כשטילמן והופסון משלימים את המהפך ומעלים את אילת ליתרון 45:46. שתי הקבוצות נראו מבולבלות מאוד באותן דקות והתקשו למצוא את הטבעת, כשלבסוף הצליח קלאת'ס להעלות את הירוקים ל-48:51. אפיק ניסים סוף סוף הגיע למשחק וצלף שלשה ראשונה להערב, ושלשה גדולה של יאנגר הורידה את המארחים ביתרון 55:56 לפני הרבע האחרון והקריטי.

שחקן הפועל אילת טוני יאנגר חוגג עם האוהדים. נועה סיטי אליהו, ספק 500
כמה לב יש להם. יאנגר חוגג עם האוהדים/ספק 500, נועה סיטי אליהו

רבע 4

סטול פתח את הרבע האחרון עם שלשה חשובה, אך יאנגר הגיב עם סל ועבירה ששמר את אילת קרובה. חיפה, שלא מצאה נקודות במשך זמן רב, סוף סוף הצליחה להכניס כדור טוב לדונטה סמית' שסחט סל ועבירה, אבל יאנגר הכה את האורחים עם שלשה גדולה שקבעה 67:70. הולמן הגדיל את יתרונם של המארחים, אבל אז ביצע את העבירה החמישית שלו וירד אל הספסל. אך הופסון המשיך להיות האיש של קטש, עלה לדאנק וסחט עבירה בלתי ספורטיבית מדונטה סמית', כדי להעלות את המארחים ל-70:76. חיפה עוד ניסתה לחזור, אבל השלשות לא נכנסו, ועבירה טכנית מטופשת במיוחד של סטול סגרה סופית את הסיפור. 72:82 לאילת בסיום.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
הפעם, הבית ניצח. אוהדי אילת חוגגים משחק חמישי/מערכת וואלה, צילום מסך

סטטיסטיקה

קלעו להפועל אילת: סקוטי הופסון 21 (7 מ-14 מהשדה), 11 ריבאונדים ו-6 אסיסטים, אלי הולמן 14 (6 מ-7 מהשדה), אפיק ניסים 13 (3 מ-10 מהשדה), לארי אובאנון 9 (2 מ-12 מהשדה), ג'רום טילמן 8 ו-10 ריבאונדים, טוני יאנגר 7, יחזקאל סקוורר 6, אבי בן שימול 4.

קלעו למכבי חיפה: דונטה סמית' 21 (10 מ-15 מהשדה), 10 ריבאונדים ו-7 איבודים, פול סטול 13 (1 מ-5 לשלוש), גל מקל 11, 7 אסיסטים ו-5 ריבאונדים, פט קלאת'ס 9 (1 מ-7 לשלוש), עידו קוז'קרו 8, ג'יימס תומאס 6 (1 מ-8 מהשדה) ו-8 ריבאונדים, קורי קאר וחנן קולמן 2 כל אחד, ליאור שגב ואלכס צ'וברוביץ' שיחקו ולא קלעו.

שחקן הפועל אילת סקוטי הופסון חוגג עם האוהדים. נועה סיטי אליהו, ספק 500
ניצחו ורץ לחגוג עם האוהדים. הופסון/ספק 500, נועה סיטי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully