וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עידו קוז'יקרו: "בטוח שננצח את המשחק החמישי"

אחרי האכזבה מההפסד במשחק הרביעי באילת, קפטן מכבי חיפה מאמין בקבוצתו, ומזהיר: "אילת הראו שהם לא פראיירים"

אכזבה לא קטנה הייתה במכבי חיפה אמש (רביעי) לאחר ההפסד במשחק הרביעי 82:72 להפועל אילת בסדרת חצי גמר הפלייאוף שכפה משחק חמישי ומכריע על העלייה לגמר. בדקות שלאחר ההפסד איזור חדר ההלבשה של חיפה לבש כמעט אבל כשאנשי הצוות המקצועי התבוננו בתדהמה בנתונים הסטטיסטיים הם התקשו להבין כיצד בפעם השנייה בורח להם משחק מבין האצבעות. בשדה התעופה באילת התמונה מעט השתנתה כשהשחקנים כבר קיבלו את ההפסד, מלבד פט קלאת'ס שסירב להאמין למשחק הנורא שעבר עליו, כשקלע רק 3 מ-11 מהשדה.

שחקן מכבי חיפה פט קלאת'ס. אדריאן הרבשטיין
קלע רק 3 מ-11 מהשדה. קלאת'ס/אדריאן הרבשטיין

כבר בשעות שלפני המשחק היה ניתן להבחין כי חיפה מגיעה מתוחה מאוד, כששחקניה עלו לחימום ובניגוד למשחקים הקודמים בסדרה, חיוכים לא נרשמו שם. היחידים שעוד לקחו את ההפסד במשחק השלישי בפרופורציה ונראו רגועים היו השחקנים הוותיקים שבחבורה, עידו קוז'יקרו וקורי קאר. בחיפה האמינו שהם ישכילו לסיים את הסדרה כבר אמש, אך התבדו.

"פעמיים הפסדנו את המשחק בדקות האחרונות", אמר לוואלה! ספורט הקפטן הוותיק של הקבוצה עידו קוז'יקרו, "מצד אחד זה לא טוב, אבל מצד שני זה מראה דברים טובים שאנחנו נמצאים במשחק עד הרגעים האחרונים. בחיפה זה היה תקלה ופה באילת זה היה משחק חוץ מאוד קשה ועכשיו באים לחיפה שעבדנו קשה מאוד כל השנה כדי להביא את המשחק החמישי אלינו, זה משחק של עונה שלמה, אני בטוח שננצח אותו".

אחד מרגעי המשבר של הירוקים במשחק הגיע במחצית הראשונה כשגל מקל, שהיה המצטיין על הפרקט, ספג עבירה שלישית. אגב, לטיסה חזור לתל אביב, התייצבו מלבד אנשי חיפה גם מאמן אילת עודד קטש, השופט ארז גוריון והמשקיף שלמה רבינוביץ' שניהל שיחה עם הירוקים. "גל הוא שחקן מאוד חשוב אצלנו וברור שכששחקן ברמה כזאת יוצא יש באופן טבעי ירידה ברמה למרות שזה לא אמור לקרות", סיכם קוז'יקרו, "הראינו בשני המשחקים הראשונים שאנחנו קבוצה טובה אבל אילת הראו שהם ממש לא פראיירים ועכשיו הכל ייגמר ביום ראשון במשחק האחרון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully