וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 6.6

דיווח: אנצ'לוטי שוחרר מסן ז'רמן ויחתום בריאל, מוריניו רוצה את הולק בצ'לסי, אבידל מתלבט בין ליון ומונאקו, סיטי תשלם 30 מיליון יורו על פרננדיניו וזה לא הכל

העברות

* זה היה ידוע, וכעת זה רשמי: מנצ'סטר סיטי סיכמה על העברת פרננדיניו, קשרה האחורי של שחטאר דונייצק, ותשלם עבור התענוג כ-30 מיליון יורו. "חיכיתי לזה הרבה זמן", אמר הברזילאי.

* הקשר ג'ורדי צ'ומטרה עזב את אלצ'ה וחתם על חוזה לשלוש עונות בלבנטה.

* פרנק ריברי (30) האריך את חוזהו בבאיירן מינכן בשנתיים נוספות והחוזה החדש ישאיר אותו במועדון עד קיץ 2017. גם הבלם הבלגי דניאל ואן בויטן (35) חתם על חוזה חדש לעונה אחת.

* נאנסי החתימה לשלוש עונות את ז'ופרי קופו ששיחק בלה מאן בשלוש השנים האחרונות.

* מונפלייה האריכה את חוזהו של ג'ונת'ן ליגלי בשתי עונות והוא יישאר במועדון עד 2016.

חאבייר פסטורה שחקן פריס סן ז'רמן חוגג שער. רויטרס
עסקת חליפין מתבשלת. פסטורה/רויטרס

שמועות

* דיווחים שונים באירופה טוענים כי קרלו אנצ'לוטי קיבל את הסכמת פריס סן ז'רמן לעבור לריאל מדריד ויחתום בבלנקוס ביממה הקרובה.

* אריק אבידל שעזב את ברצלונה אמר היום: "יכול להיות שאגיע למונאקו, אבל גם ליון היא אופציה".

* יובנטוס ממשיכה להגביר את המאמצים לצרף את קרלוס טבס אם היא לא תצליח לנצח במירוץ אחר סטיבן יובטיץ', שאחריו מחזרות ארסנל וצ'לסי.

* כזכור, אתמול טענו באיטליה שיובנטוס כבר סיכמה עם קרלוס טבס, היום נטען כי ליברפול הצטרפה למירוץ אחרי הארגנטינאי.

* ברשת סקיי טוענים שעד סוף השבוע יובנטוס תיפגש שוב עם טורינו כדי להאיץ את המגעים לצירופו של הבלם אנחלו אוגבונה.

* נשיא ריאל מדריד פלורנטינו פרס מכחיש את הדיווחים: "פפה לא הולך לשום מקום, הוא לא למכירה".

* אחרי שאתמול פורסם באיטליה שמילאן רוצה להחזיר לשורותיה את קאקה, סגן נשיא המועדון אדריאנו גליאני מכחיש את הדברים וטוען שהוא מבוגר מדי: "הוא לא יחזור, הוא כבר בן 31".

* מאמן טוטנהאם לשעבר הארי רדנאפ טוען: "אני לא רואה את גארת' בייל עובר לריאל מדריד בשלב הזה של חייו. טוב לו בטוטנהאם".

* ב'דיילי מירור' טוענים שאחת המשימות הראשונות של ז'וזה מוריניו בצ'לסי תהיה להנחית את הולק מזניט תמורת 35 מיליון ליש"ט, זאת אחרי שהבלוז פספסו את רדאמל פלקאו. כזכור, הולק כמעט הצטרף לקבוצה בקיץ האחרון, אבל העסקה לא יצאה לפועל עם פורטו.

שחקן אסטון וילה, כריסטיאן בנטקה. Scott Heavey, GettyImages
דרישות מופרעות. בנטקה/GettyImages, Scott Heavey

* ווסטהאם מתכננת להציע לאנדי קארול חוזה לשש עונות תמורת שכר של 100 אלף ליש"ט בשבוע. המנג'ר סאם אלרדייס מקווה לקבל תשובה חיובית מהחלוץ בהקדם.

* אתלטיקו מדריד, ארסנל וטוטנהאם רוצות את כריסטיאן בנטקה? אסטון וילה העמידה את מחירו של החלוץ בן ה-22 על 40 מיליון ליש"ט.

* באיטליה סבורים שאם קווין פרינס בואטנג יעזוב הקיץ את מילאן, הרוסונרי ישקלו עסקת חליפין עם פריס סן ז'רמן כדי להביא את חאבייר פאסטורה או בולוניה כדי להחתים את אלסנדרו דיאמנטי.

* בספרד ממשיכים בדיווחים סותרים בנוגע להמשך דרכו של כריסטיאנו רונאלדו בריאל מדריד: בשבוע האחרון דווח כי השחקן סירב להאריך חוזה במועדון, אתמול טענו כי הסכים להאריך חוזה, והיום ב"אס" ממשיכים לטעון כי מנצ'סטר יונייטד, מנצ'סטר סיטי, פריס סן ז'רמן ומונאקו עוקבות מקרוב אחר מצבו, וחוזהו שמסתיים בסוף עונת 2014/15.

* בפורטוגל טוענים שמנצ'סטר יונייטד מנסה לצרף את אזקיאל גאראי. לבלם הארגנטינאי יש סעיף שחרור בגובה 20 מיליון יורו.

* מארק יוז, מאמן סטוק, שוקל להציע לג'רמיין פנאנט בהמשך החודש חוזה חדש זאת לאחר העזיבה של טוני פוליס. הקשר נחשב לשחקן חופשי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully