וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 5.6

כל הדיווחים: מנצ'סטר סיטי קנתה את פרננדיניו, מונאקו תנסה לצרף את ג'ון טרי, מאנצ'יני מועמד לרומא ובאיטליה מדווחים שטבס סגור ביובנטוס. כל הדיווחים והשמועות, כולל החלוץ על הכוונת של מוריניו

העברות

* עסקת העברתו של אנדרה שרלה לצ'לסי סוף כל סוף נסגרה. לברקוזן תקבל תמורתו 20 מיליון יורו ושחקן נבחרת גרמניה יחתום לחמש שנים כדי להיות חלק מהסגל המתחדש של ז'וזה מוריניו.

* טינו קוסטה, קשרה הארגנטינאי של ולנסיה, נמכר לספרטק מוסקבה הרוסית תמורת 7 מיליון יורו. הקשר בן ה-27 עוזב את מסטאייה אחרי שלוש עונות.

* ברונו אלבש, בלם זניט סנט פטרסבורג ונבחרת פורטוגל, סיכם בפנרבחצ'ה הטורקית.

* מירוסלב ג'וקיץ', הסרבי בן ה-47, מונה למאמן ולנסיה לשתי העונות הקרובות. ג'וקיץ' שיחק בוולנסיה בין 1997 ל-2003.

* אנז'י מחצ'קאלה החתימה לארבע שנים את הקשר ההתקפי אלכסיי לונוב, שמגיע מקובאן.

* דמטריס חריסטופי הקפריסאי, שהיה מועמד בכיר למכבי חיפה, סיכם את תנאיו בסיון השוויצרית ויעבור אליה מאומוניה ניקוסיה.

* אברטון אישרה רשמית כי רוברטו מרטינס מונה למאמן הקבוצה. מרטינס בן ה-39 הוליך את וויגאן העונה לזכייה היסטורית בגביע האנגלי, והוא יחליף בתפקיד את דייויד מויס, שעבר למנצ'סטר יונייטד.

* מארטן סטקלנבורג, השוער ההולנדי של רומא, נמכר תמורת 4.5 מיליון יורו לפולהאם וחתם על חוזה לארבע שנים. בקרייבן קוטג' מקווים שהשוער בן ה-30 יילך בדרכו של אדווין ואן דר סאר, ששיקם את הקריירה בפולהאם בתחילת העשור הקודם.

פרננדיניו שחקן שחטאר דונייצק. Joern Pollex, GettyImages
בדרך לאנגליה? פרננדיניו/GettyImages, Joern Pollex

שמועות

* רוברט לבנדובסקי אישר שהוא מעוניין לעזוב את דורטמונד: "אני מקווה שהכל יסתדר, ושאוכל לעבור לקבוצת החלומות שלי הקיץ. זה יהיה הכי טוב לכולם". כזכור, על פי הדיווחים, החלוץ הפולני כבר סיכם בבאיירן מינכן.

* לפי "הטלגרף", מונאקו תנסה לצרף את בלם צ'לסי, ג'ון טרי. בדיווח נכתב שהצעה של 7 מיליון ליש"ט אמור לספק את צ'לסי לוותר על טרי בן ה-32. עוד נכתב שם שטרי, שבילה 15 עונות במועדון, רוצה מאוד להישאר בסטמפורד ברידג'. לצרפתים לא תהיה שום בעיה להשוות את תנאי שכרו בבלוז, 150 אלף ליש"ט לשבוע.

* באיטליה מדווחים שיובנטוס סיכמה על תנאיו של קרלוס טבס, חלוצה של מנצ'סטר סיטי. הארגנטינאי הוא אחד משלושת המועמדים שעלה כאופציה להצטרף הקיץ לגברת הזקנה יחד עם גונסאלו היגואין וסטיבן יובטיץ'. על פי אותו דיווח, המנהל הספורטיבי של המועדון שכנע את השחקן להגיע.

* יום אחרי שהשלימה את רכישתו של חזוס נבאס, "טלגרף" טוען כי מנצ'סטר סיטי קנתה גם פרננדיניו משחטאר דונייצק, הקשר הברזילאי המצוין. סעיף השחרור שלו עמד על 42 מיליון יורו, אבל נטען שסיטי הגיעה לפשרה נמוכה יותר עם האוקראינים.

* על פי דיווחים באיטליה, רומא עדיין לא שלמה עם האופציה למנות את לורן בלאן כאשר נטען שהמועדון מקיים מגעים עם רוברטו מאנצ'יני. ביום שלישי האחרון נדמה היה שבלאן כבר נמצא עם רגל וחצי ברומא, אבל המועדון העדיף להמתין עם ההחלטה ועשויה כאמור לצרף את המאמן שסיים את הקדנציה שלו במנצ'סטר סיטי.

* בברזיל כבר טוענים כי יש תחליף: חלוץ פלומיננזה וולינגטון נם יעבור לשחטאר תמורת 9 מיליון יורו.

* באיירן מינכן מעוניינת לצרף את לואיס סוארס מליברפול ותצטרף לקרב על החלוץ מול ריאל מדריד, ומוכנה לכלול בעסקה מעבר של אריאן רובן לצד השני.

* "סאן" מתעקש: מנצ'סטר יונייטד מגבירה את המאמצים להעביר למועדון את כריסטיאנו רונאלדו, ועשויה להציע עליו 65 מיליון ליש"ט, ועוד שחקן נוסף. כזכור, אתמול דווח בספרד שהפורטוגלי מסרב להאריך חוזה בריאל מדריד. "מירור" מדווח שיונייטד תציע 20 מיליון יורו לבנפיקה על הבלם איזיקיאל גראי.

* טוטנהאם שוקלת להגיש הצעה לוולנסיה על החלוץ רוברטו סולדאדו. בימים האחרונים גם הוזכר כי התרנגולים רוצים את דויד וייה. "מירור" טוען כי טונהאם הציעה לאסטון וילה את ג'רמיין דפו ועוד כסף ולקבל בתמורה את כריסטיאן בנטקה.

- פרנק ריברי שחקן באיירן מינכן פוגע בשחקן דורטמונד רוברט לבנדובסקי. רויטרס
בשנה הבאה באותה קבוצת חלומות? לבנדובסקי/רויטרס

* "קוריירו דלו ספורט": סילביו ברלוסקוני רוצה להחזיר את קאקה למילאן. גם בעונה שעברה הרוסונרי ניסו להחזיר את הברזילאי בן ה-31, שפרח בעבר במילאנו, וכעת יגבירו את המאמצים. מנגד, מעניין יהיה לראות מה יחליט קרלו אנצ'לוטי, שאימן את קאקה במילאן, אם האיטלקי אכן יגיע למדריד.

* פאוליניו, הקשר הברזילאי המבוקש של קורינתיאנס, הצהיר שהוא חולם לשחק באינטר.

* מנג'ר צ'לסי החדש ז'וזה מוריניו רוצה לצרף את אדין דז'קו, הבוסני של סיטי.

* קשר גרמיו, פרננדו, אישר כי קיבל הצעה מרומא. "יהיה לי לכבוד", אמר.

* טיאגו אלקנטרה מברצלונה אמר שטרם החליט על עתידו, בספרד טוענים כי שתי הקבוצות ממנצ'סטר מתעניינות בו. כמו כן בספרד שוב מזכירים את ההתעניינות של ברצלונה באדיל רמי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully