וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון ג'יימס מחפש נקמה: "לא שכחתי את הסוויפ ב-2007"

כוכב מיאמי מתכונן למפגש מול סן אנטוניו, שהביסה אותו בגמר כשהיה בקליבלנד. ג'ינובילי יודע: "זה אולי הגמר האחרון שלנו"

לברון ג'יימס לא שוכח. ה-MVP של האלופה מתכונן לקראת הגמר בין מיאמי לסן אנטוניו, שייפתח הלילה (בין חמישי לשישי, 4:00, ערוץ 5) בפלורידה, ולברון מודה שהוא חדור נקמה על הפעם האחרונה שבה פגש את סן אנטוניו בגמר ה-NBA: ב-2007, עם קליבלנד חסרת הניסיון, שחטפה סוויפ מביך מידי הספרס.

ברוס בואן, סן אנטוניו, לברון ג'יימס, קליבלנד קאבלירס. GettyImages
איפה אתה ברוס? לברון/GettyImages

"יש משהו שמתבשל בי עוד מ-2007, איך שהם ניצחו אותנו בבית שלנו, חגגו אצלנו בפרקט", מספר לברון, "אני לא אשכח את זה. כשחקן תחרותי, אסור לך לשכוח דבר כזה. לעולם אסור לשכוח. זו אותה חבורה של שחקנים, פחות או יותר. יש את השלישייה הגדולה, יש את המאמן פופוביץ', כולם שם. אני מצפה לאתגר הזה פעם נוספת".

מנגד, לברון יודע ששחקן אחד יחסר מאוד לסן אנטוניו: ברוס בואן. בסדרה ההיא לברון נעצר על 36 אחוז מהשדה, והיה רחוק מאוד משיאו. "כן, אני מניח שהוא רוצה לנקום", אומר טים דאנקן, "קשה להאמין שהוא שכח את זה".

כמובן שהפעם לברון מגיע בשל יותר, מנוסה יותר, טוב יותר, רגוע יותר, עם טבעת אחת יותר. בסיום הגמר ההוא, טים דאנקן נכנס לחדר ההלבשה של קליבלנד, חיבק את לברון, הודה לו על הגמר, והבטיח לו שיגיע היום שגם הוא יזכה באליפות. "אולי לכם זה נראה מגניב אז, לי לא", אומר לברון. "הוא תמיד רצה להחזיר להם", מספר דווין וויד, "כך שאם יש לך הזדמנות לעשות משהו שחלמת עליו הרבה זמן, אתה רוצה לנצל את הזדמנות".

שחקני סן אנטוניו ספרס, טים דאנקן, מאנו ג'ינובילי, טוני פארקר. Eric Gay, AP
ההזדמנות האחרונה? השלישייה/AP, Eric Gay

מנגד, השלישייה הגדולה של סן אנטוניו - פארקר, דאנקן, ג'ינובילי - יודעת להעריך את המעמד. השלישייה הזו רשמה 98 ניצחונות פלייאוף, והם מאחורי רק שלישייה אגדית אחרת - מג'יק ג'ונסון, קרים עבדול ג'באר ומייקל קופר. לשלישייה של סן אנטוניו יש ביחד 457 ניצחונות ליגה, הכי הרבה לשלישייה שלא מגיעה מבוסטון או מהלייקרס.

"זה פשוט השילוב של מי שהם, שלושת השחקנים האלה", מסביר גרג פופוביץ' את המתהיל הנדיר שמרכיב את הקבוצה הזאת, "מה אם הם היו דבילים? מה אם הם היו אנוכיים? מה אם אחד מהם לא היה אינטליגנט? אם, ואם, ואם. אבל הדרך שבה זה עובד, מוכיחה ששלושתם מאוד אינטליגנטיים מאוד, לשלושתם יש אופי חזק מאוד, והם מעריכים מאוד אחד את השני ואת התרומה של כל מי שמסביבם".

ועכשיו הגמר. השלישייה שהחלה לשתף פעולה ב-2002, לא הגיעה לגמר מאז 2007. "אנחנו יודעים להעריך את זה, אנחנו יודעים שלהגיע לגמר זה לא משהו מובן מאליו", אומר ג'ינובילי, "אנחנו יודעים את המשמעות, ואנחנו ממש לא רוצים לפספס אותה. גם אנחנו יודעים, יכול להיות שלא תהיה הפעם הבאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully