וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עודד קטש: "אנחנו רוצים לשחק עוד פעמיים ברוממה"

5.6.2013 / 21:40

מאמן אילת רוצה לנצח את המשחק החמישי בחיפה, ולהגיע לגמר שייערך באותו אולם. גרינברג: "ידענו שנצטרך את הביתיות"

מי היה מאמין שאחרי שעודד קטש השאיר את סקוטי הופסון מחוץ לסגל במשחק מספר 2 בסדרה של אילת מול מכבי חיפה, משחק שהסתיים בהפסד, יצילח אותו הופסון להתאושש ולהחזיר את הקבוצה שלו מפיגור של שני משחקים ל-2:2, ולכפות משחק חמישי בסדרה? הופסון היה גדול הערב (רביעי) כשסיים עם 21 נקודות, 11 ריבאונדים ו-6 אסיסטים ב-72:82 של אילת על חיפה, ואם הוא ימשיך ככה, קטש עוד עשוי למצוא את עצמו בגמר מול מכבי תל אביב ממש בקרוב.

עודד קטש הפועל אילת. אדריאן הרבשטיין
זה ייגמר באליפות? קטש/אדריאן הרבשטיין

מאמן הפועל אילת, עודד קטש אמר בסיום: "במשחק 3 היה לנו הרבה מזל. חיפה היא אגוז קשה אבל אנחנו נלחמים. אם מסתכלים על כל התוצאות שלנו העונה, תראו שגילינו אופי. אחרי כל הפסד, גם בהפרשים גדולים, תמיד ידענו לעשות משחק גדול, זה אופי של קבוצה, דיברנו על זה ועשינו את זה".

אחד הרגעים המכוננים של המשחק הגיע ברבע השלישי, אחרי שניסים החטיא את הזריקה הרביעית שלו מהשדה, וקטש לא הוציא אותו ועודד אותו, מה שהוביל לדקות נהדרות מהגארד הישראלי: "אני לא אקח קרדיט על הניסיון של אפיק וקור הרוח שלו, כי זה מה שיש לו. אפיק ולארי הם שחקנים מנוסים ומצוינים, הם חיים את הזריקה הבאה, ויודעים שאם זה נכנס או לא הם יקחו את זה עם ביטחון. מגיע כל הקרדיט לאפיק".

לקראת המשחק החמישי השני של אילת השנה בפלייאוף אמר קטש: "אנחנו לא מנוסים יותר מחיפה, הניסיון שלהם התבטא במהלך הסדרה. הם יבואו מוכנים ואגרסיביים ונצטרך להכין את עצמנו, אסור לנו לתת להם לרוץ במשחק שלהם, לשלוט בריבאונד ולבוא ולשלוט בקצב. אנחנו רוצים לשחק עוד פעמיים ברוממה (במשחק החמישי, ובגמר, א"ש)".

כוכב המשחק, סקוטי הופסון חגג עם האוהדים בסיום ואמר: "היינו צריכים את שני הניצחונות האלה". על המשחק שלו הערב אמר הופסון: "לקחתי את הכדור לסל הערב, החברים הפעילו אותי ויצרו לי מצבים והייתי אפקטיבי".

אפיק ניסים הוסיף: "אין ספק שפתחנו מאוד רע במשחקים קודמים, אבל עודד דיבר איתנו והסביר לנו מה לעשות. שינינו את זה והראינו הרבה אופי בשני המשחקים האחרונים. כיף גדול להיות פה, הקהל נהדר. עשינו מאמץ אדיר ועכשיו אנחנו במצב טוב. נגיע לחיפה כדי לנצח ולעלות לגמר. הוכחנו השנה שאנחנו יכולים לנצח משחקים גדולים בחוץ, ואני מאמין ומקווה ורוצה שנעשה את זה".

סקוטי הופסון הפועל אילת. אדריאן הרבשטיין
החברים הפעילו אותו נכון. הופסון/אדריאן הרבשטיין

בחיפה כצפוי היו מאוכזבים מאוד מכך שהסדרה נגררה למשחק חמישי, אך המאמן, בראד גרינברג הודה בסיום: "היה משחק מאוד תחרותי, פיזי וקשוח. איבדנו יותר מדי, במיוחד במגרש הפתוח. היה לנו יתרון שלא ניצלנו, ביצענו כמה החלטות לא טובות שהובילו לאיבודים קריטיים. עבדנו כל השנה כדי לסיים במקום השני ולזכות ביתרון ביתיות. ידענו שנצטרך את זה ועכשיו נקווה שנדע להשתמש בו. קטש מעולם לא הפסיד סדרת פלייאוף? יש פעם ראשונה לכל דבר".

בראד גרינברג מאמן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
בשביל זה הם נלחמו כל העונה. גרינברג/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully