וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריק גילרוביץ': "זו הגשמת חלום, ברצלונה זה המודל"

הפועל ר"ג ערכה מסיבת עיתונאים שבה הוצגו הבעלים דולינר והמאמן. הבעלים: "הקבוצה חייבת להיות בטופ 5 של ליגת העל"

הפועל רמת גן קיימה הערב (רביעי) מסיבת עיתונאים שבה הוצג הבעלים החדש יהודה דולינר, איש עסקים המתגורר בטקסס, ארצות הברית, שרכש את הקבוצה ממשפחת ארקין כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ספורט, וכן הוצגה ההנהלה החדשה של הקבוצה בראשות יושב הראש החדש ישן, חזי ויטקובסקי והמאמן החדש אריק גילרוביץ', שעל מועמדותו פורסם לראשונה בוואלה! ספורט. היום אושרה בהתאחדות העברת הבעלות לידיו של דולינר באופן רשמי.

יהודה דולינר הבעלים של הפועל רמת גן. ניב אהרונסון
"אני כאן כי לא רציתי שהפועל רמת גן תלך לפירוק, איחוד או כל דבר אחר שיצריך שידיים זרות ייקחו אותה". דולינר/ניב אהרונסון

נכון לעכשיו המטרה במועדון היא לצרף שחקנים חדשים בהקדם מכיוון שמהסגל של העונה שעברה נותרו שחקני בית ספורים בלבד, ביניהם תמיר בן עמי, מיכאל זנדברג, עומר בוקסנבאום, אלדר פשכצקי, עומר חזום ואולי גם קרלוס צ'קאנה. רמת גן שזכתה בגביע תתמודד במוקדמות הליגה האירופית ותחל את המשחקים בסיבוב המוקדמות השלישי, כאשר היא צפויה להיות מוגרלת מול אחת הקבוצות הגדולות במפעל וזאת בשל היותה לא מדורגת.

דולינר הודה למשפחת ארקין, והוסיף: "נמשיך את הדרך של משפחת ארקין שעשתה עבודה נפלאה. החזון שלי הוא לבנות כאן מחלקות נוער וילדים במטרה לעשות קבוצת בוגרים שתהיה יציבה להרבה שנים. אני בקשר הדוק במשך שנים עם הפועל רמת גן ואני כאן בכדי לעזור לקבוצה לאורך זמן. אני כאן כאן בשביל כל מה שהקבוצה תצטרך. נעשה את הכול כדי להיות בחזרה אימפריה בליגת העל. אני כאן כי לא רציתי שהפועל רמת גן תלך לפירוק, איחוד או כל דבר אחר שיצריך שידיים זרות ייקחו אותה. הפועל רמת גן חרוטה לי בנשמה. הפועל רמת גן בשבילי זה סמל שנמצא בלב. הגעתי למועדון כדי לבנות משהו ולתת משהו בחזרה לקהילה. לא באתי לעשות עסקים מהכדורגל. אני רוצה להקים מועדון נקי ומסודר ולהמשיך את דרכה של משפחת ארקין".

חזי ויטקובסקי יושב ראש הפועל רמת גן. ניב אהרונסון
"המטרה המוצהרת של הפועל רמת גן היא לבנות קבוצה שהשחקנים שייקלטו בה יגיעו לא לשנה אחת, אלא לשנתיים, שלוש או ארבע". חזי ויטקובסקי/ניב אהרונסון

הבעלים החדש, שמנהל עסקים לייצור בטון וקירות טרומיים בסן אנטוניו, נשאל מהו החזון שלו והשיב: "החזון הוא לבנות מחלקות נוער ולבנות שחקני בית ואגודה יציבה, לא מועדון שמביא רכש ללא הפסקה. כמובן שיהיה רכש, אבל אני מעוניין שנביא כמה שפחות שחקנים לחצי שנה או שנה אחת. אני רוצה לראות כאן שחקני בית עם נשמה. אני חושב שהפועל רמת גן חייבת לחזור לטופ של הכדורגל הישראלי, להיות בין חמש הראשונות בליגת העל חד משמעית. אבל בלי תשתית לא יקרה כלום".

יושב הראש חזי ויטקובסקי, שבעבר תיפקד כחבר הנהלת ההתאחדות לכדורגל וניהל את ענייני השיווק והפרסום של ההתאחדות בעבר, הודיע כי התקציב יעמוד על כחמישה מיליון וחצי שקלים, והוסיף: "הייתי במועדון ב-1991 ואין ספק שאני מתרגש לסגור מעגל. אנחנו חיים על העבר של המועדון וההווה הוא ככה ככה. כעת צריך לדאוג לעתיד. רמת גן אף פעם לא תקעה יתד בליגת העל וכעת יש כאן צוות שמורכב כולו מאנשי הפועל רמת גן וזה בשבילי האושר הכי גדול. התקציב שלנו הוא סביר פלוס לליגה השנייה. אני מאמין שיהיה לנו ספונסר מחו"ל למשחקים באירופה. אני מאמין ומקווה שיהיה לי מה לתרום להפועל רמת גן. המטרה המוצהרת של הפועל רמת גן היא לבנות קבוצה שהשחקנים שייקלטו בה יגיעו לא לשנה אחת, אלא לשנתיים, שלוש או ארבע. אם נעלה כבר בסיום העונה הקרובה נשמח, אבל לא נשקיע את כל כולנו וכל כספנו בשביל לעלות ליגה בתוך עונה אחת".

אריק גילרוביץ' מאמן הפועל רמת גן. ניב אהרונסון
"אני בוטח בעצמי שתהיה כאן קבוצה טובה ואטרקטיבית". אריק גילרוביץ'/ניב אהרונסון

המאמן אריק גילרוביץ', שחקן העבר ואחד הסמלים הגדולים של האורדונים, נראה נרגש מאוד לחזור לקבוצת נעוריו: "זה סוג של הגשמת חלום עבורי, אחד הרגעים הכי מרגשים בחיים שלי. שיחקתי כאן, הייתי קפטן ואני חוזר אחרי 25 שנה כמאמן הקבוצה. תמיד הייתי מעורה בקבוצה, זו המשפחה שלי, זה הבית שלי. אני בטוח שתהיה כאן קבוצה טובה והקהל יהנה. כולי מלא אנרגיות". המאמן החדש התייחס לציפיות האוהדים לחזור לליגת העל, והוסיף: "קיבלתי מסר שרוצים לבנות מועדון עם ראייה לטווח ארוך. לא שמעתי את המילים 'לעלות ליגה'. אני בוטח בעצמי שתהיה כאן קבוצה טובה ואטרקטיבית. אני לא אתבייש לקדם שחקנים צעירים ואני מקווה שיהיה כאן בסיס טוב. אני תמיד בעד לשחק כדורגל התקפי ואטרקטיבי, ללחוץ על היריב ולא לשחק בצורה פחדנית. אני אוהב לראות כדורגל מרגל לרגל וברצלונה לפי דעתי זה המודל הכי טוב בעולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully