וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יהודה דולינר הוא הבעלים החדש של הפועל רמת גן

26.5.2013 / 23:19

איש העסקים המתגורר בטקסס קיבל את הבעלות מניר ארקין. גילרוביץ' מועמד מוביל לאמן, הקבוצה צפויה לארח בוינטר

להפועל רמת גן יש בעלים חדש: מדובר באיש העסקים יהודה דולינר, אוהד הקבוצה המתגורר רוב הזמן בטקסס. דולינר קיבל את הבעלות על המועדון מניר ארקין, כך נודע הערב (ראשון) לוואלה! ספורט. חזי ויטקובסקי, לשעבר יו"ר המועדון, צפוי לנהל בפועל את המועדון בצוותא עם דולנר, ובעוד שעדיין לא ברור מי יהיו בעלי התפקידים בקבוצה, מי שמוזכר כאחד המועמדים המובילים לאימון הוא שחקן העבר אריק גילרוביץ'. מרבית הסגל צפוי להתחלף והתקציב יתבסס בין היתר על מכירתו של דויד מנגה, המבוקש על ידי מספר קבוצות בליגת העל ועסקת העברתו צפויה להכניס לקופת המועדון לפחות מיליון דולר.

דויד מנגה, הפועל רמת גן, חוגג זכייה בגביע המדינה. דרור פיקלני
מכירתו תסייע לרמת גן לתקציב לעונה הקרובה. מנגה/דרור פיקלני

לפי התכנון, אמורה הקבוצה לארח את משחקיה בליגת המשנה בעונה הבאה באצטדיון וינטר, כשהעיריה תקצה סכום כסף נוסף על מנת שמחלקת הנוער תתאמן ותשחק באצטדיון של מכבי רמת השקמה הסמוך לוינטר.

כזכור, הפועל רמת גן סיימה את העונה החולפת במקום האחרון בליגה, אך זכתה בגביע המדינה עם ניצחון היסטורי על עירוני קרית שמונה. לאורך החודשים האחרונים של העונה היה ברור לכל המועדון כי ארקין יודיע על עזיבתו, אך בקבוצה העריכו כי ירידת הליגה דווקא תקל על רוכשים פוטנציאליים לבוא ולרכוש את המועדון. הפועל רמת גן הוא כיום מועדון נקי מחובות.

ניר ארקין בעלי הפועל רמת גן. לירן דורף, ספק 500
כצפוי, עוזב את המועדון. ניר ארקין/ספק 500, לירן דורף

עד קיץ 2010 הקבוצה היתה שייכת לירון קוריס. אך אז הקבוצה עמדה להתפרק, והארקינים, שהיו ספונסרים ותמכו במועדון במשך שנים, לקחו על עצמם את הניהול. בעונה הראשונה של משפחת ארקין ברמת גן, האורדונים היו צריכים להתמודד עם גזרות העבר שהתבטאו במינוס ארבע נקודות. הקבוצה התרסקה, מאמנים הוחלפו (שלומי דורה, צביקה צמח, ירון הוכנבוים) והבלאגן נעצר רק בליגה הלאומית.

בקיץ הבא, 2011, הגיע פרדי דוד ואיתו בא גם שקט רגעי. הקבוצה נבנתה בלאומית, ועלתה לליגת העל אחרי משחק מכריע מול בני לוד. מה שקרה במשחק הקודם בין הקבוצות - תקרית וינטר - היה כנראה האירוע שהכריע את הארקינים. הקטטה ההמונית, בגינה הורחקו מספר שחקנים משתי הקבוצות למשחקים רבים, השפיע מאוד על הבן ניר, שהצהיר כבר אז שהמשפחה עוזבת את המועדון.

למרות זאת, הארקינים משכו עוד שנה ברמת גן. העונה בליגת העל לא הזכירה את זו של לפני שנתיים, אך האורדונים לא התרוממו בשום שלב. עוד בשליש הראשון של העונה המאמן פרדי דוד התפטר, וגם אלי כהן לא הצליח לייצב את המועדון. הקבוצה ירדה ליגה במחזור הלפני אחרון, אחרי הפסד בעכו. לצד הירידה, זכתה הקבוצה בגביע המדינה, כשניצחה את עירוני קרית שמונה בפנדלים. עקב כך, בעונה הבאה תשחק רמת גן בליגה הלאומית ובליגה האירופית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully