וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ק באטלנד: "אם נצליח ביורו, כולנו נשחק בפרמיירליג בעונה הבאה"

5.6.2013 / 14:59

"הטורניר הוא הזדמנות לשחק בפני אנשים חשובים כמו רוי הודג'סון", "אין פסול בלרדת ליגה כדי לשחק", "אנחנו יותר טובים מהיריבות בבית המקביל", שוער אנגליה הצעירה ג'ק באטלנד בראיון על מצב הכדורגל האנגלי

צילום ועריכת וידאו: דרור פיקלני

ג'ק באטלנד רק בן 20, אבל כבר עבר לא מעט בכדורגל האנגלי. בינואר נמכר לסטוק סיטי תמורת 3.5 מיליון ליש"ט (ומיד הושאל חזרה לבירמינגהאם), הוא הפך לשוער הצעיר ביותר שלובש את מדי אנגליה הבוגרת, שיחק באולימפיאדה, היה בסגל האנגלי ביורו 2012 ובמדי הנבחרת הצעירה רשם קמפיין מוקדמות נפלא בו ספג רק שלושה שערים. בראיון לוואלה! ספורט מסביר באטלנד למה אנגליה הצעירה לא מפחדת מאף נבחרת בטורניר ואיך טורניר טוב יקדם אותו לפרמיירליג ולמונדיאל בברזיל.

איך הרושם הראשוני מישראל?

"האנשים ידידותיים, האוכל טוב ומזג האוויר נחמד. אנחנו רגילים לחום. התאמנו בטורקיה שישה ימים והתרגלנו לחום, זה לא מפריע לנו בכלל".

עשיתם קמפיין מוקדמות מרשים.

"קמפיין המוקדמות אומר הרבה על הנבחרת. שיחקנו מצוין, התגוננו היטב והבקענו הרבה שערים. יש לנו הרבה ביטחון בזכות היכולת שלנו ואנחנו יודעים איך אנחנו יכולים לשחק. אנחנו רוצים המשכיות בטורניר".

סטיוארט פירס מצהיר שהמטרה היא לזכות ביורו.

"יש לנו את היכולות לזכות בטורניר, אם נמשיך לעבוד קשה ולשחק כמו שאנחנו יודעים, נצליח. אנחנו מאמינים שאפשר לזכות וככה אנחנו מגיעים לטורניר, בידיעה שאפשר לנצח כל משחק".

אתה אחד הצעירים בסגל, אבל עם ניסיון בינלאומי עשיר. מה תביא לנבחרת?

"היה לי מזל לקבל את ההזדמנויות שקיבלתי וזה יעזור לי להביא ניסיון. שיחקתי בטורנירים גדולים. אני רוצה לחשוב שאני רגיל למצבים כאלה, אבל עבור כולנו זו אליפות אירופה ראשונה. כולנו מחכים לטורניר ואני צריך להביא מהניסיון שצברתי לנבחרת".

ג'ק באטלנד, נבחרת אנגליה הצעירה. ברני ארדוב
כמו המאמן שלו, גם הוא מאמין שאפשר ללכת עד הסוף. באטלנד/ברני ארדוב

עבורך היורו הוא צעד קדימה לסטוק ולנבחרת הבוגרת?

"הטורניר הזה הוא מקפצה. המטרה של כולם לשחק בנבחרת הבוגרת. זו ההזדמנות שלנו לשחק טוב בפני אנשים חשובים. אני בטוח שרוי הודג'סון (מאמן נבחרת אנגליה הבוגרת - ע.מ) יעקוב מקרוב אחרי המשחקים. מבחינתי, אם אשחק, אעשה עבודה טובה ואקח את זה לעונה הבאה בסטוק ואולי אגיע לריו בקיץ הבא".

אחרי שנים שאנגליה לא זכתה בטורניר גדול, יש לחץ מיוחד לזכות?

"אין עלינו לחץ. אנחנו יודעים מי אנחנו. יש לנו הרבה איכויות וביטחון שאפשר לזכות. מה שקרה בעבר, בעבר. הכי חשוב מה יקרה הלאה ואנחנו משוכנעים שאנחנו יכולים להצליח. אני חושב שאנחנו טובים יותר מהיריבות בבית המקביל. תסתכל על קמפיין המוקדמות, אף אחד מהן לא השיגה רקורד הגנתי או הבקיעה כל כך הרבה שערים כמונו. אני לא חושב שאחת מהן שמרה שבע פעמים על רשת נקייה או הופיעה כמו שאנחנו הופענו. הסגל שלנו ביחד הרבה זמן ואנחנו יודעים מה אפשר לעשות בטורניר".

המשחק הראשון מול איטליה יגדיר את הטורניר?

"אם מתחילים טוב זה תמיד עוזר. אנחנו מחפשים שלוש נקודות במשחק הראשון ואם נשיג אותן, לאיטליה יהיה מאוד קשה. אין ספק שהבית קשה. גם ישראל ונורבגיה יריבות קשות. אנחנו לא לוקחים אף יריבה כמובנת מאליה ואם נעשה את זה, נפסיד. ניתן כבוד לכל הנבחרות".

יש הרבה זרים בפרמיירליג, קשה לשחקן אנגלי לצעיר לגדול בתקופה כזאת?

"אני לא חושב שקשה לשחקן האנגלי. השחקנים בסגל הוכיחו שהם טובים מספיק כדי לשחק ואם זה אומר לרדת לצ'מפיונשיפ, אין בזה שום דבר רע. השחקנים שירדו לשם שיחקו מצוין והצ'מפיונשיפ היא ליגה טובה מאוד. השחקנים כאן יותר ממסוגלים לשחק בפרמיירליג. אנחנו יודעים את זה והטורניר הוא תחילת הדרך לשם. השחקנים פה צעירים מאוד. אם נצליח בטורניר, אנחנו משוכנעים שכולנו נשחק בפרמיירליג בעונה הבאה בלי קשר לשחקנים הזרים שמשחקים שם".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully