וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה-איטליה: "אם לא נזכה בטורניר, זו תהיה אכזבה"

המאמן סטיוארט פירס לקראת משחק הפתיחה של נבחרתו ביורו (ד', 21:30, ספ'1). מאנג'ה: "אנחנו חושבים רק על אנגליה"

קובי אליהו

מספרים וטריוויה

* הנבחרות הצעירות של אנגליה ואיטליה נפגשו 11 פעמים בהיסטוריה. המאזן: ארבעה ניצחונות לכל נבחרת ושלוש תוצאות תיקו.

* השתיים שיחקו יחד בשלב הבתים ביורו 2000, 2002 ו-2007. איטליה ניצחה פעמיים והמפגש האחרון הסתיים ב-2:2.

* מאז הניצחון האיטלקי על אנגליה ביורו 2000 האזוריני לא ניצחו משחק פתיחה באליפות אירופה. מנגד, האנגלים לא הפסידו משחק פתיחה מאז אותו משחק.

* איטליה היא שיאנית הזכיות באליפות אירופה לנבחרות צעירות עם חמישה תארים, האחרון ביורו 2004.

* בשתי הנבחרות יחד ישנם חמישה שחקנים של ליברפול. פאביו בוריני האיטלקי יפגוש ארבעה מחבריו לקבוצה בסגל האנגלי.

* אנגליה ספגה רק שלושה שערים בקמפיין המוקדמות ובשמונה מ-10 משחקיה (כולל ההצלבה) שמרה על רשת נקייה.

ווילפריד זאהה, הנבחרת הצעירה של אנגליה. קובי אליהו
משחק חזק כבר בפתיחה. זהאא/קובי אליהו

מפתחות והכנות: אנגליה

"הבית פתוח, אבל איטליה פייבורטית. לאיטליה יש כוח יוצא דופן בהתקפה, הם חזקים מאוד וישאירו רושם גדול על הטורניר", אמר מאמן אנגליה סטיוארט פירס במסיבת העיתונאים הרשמית לקראת משחק הפתיחה של נבחרתו בבלומפילד (רביעי, 21:30, שידור חי בספורט1 וספורט1 HD)". לגבי שאר היריבות בבית א' הוסיף: "שיחקנו פעמיים נגד נורבגיה ואנחנו מכירים את האיכויות שלהם. לישראל יש יתרון ביתיות וזה ישחק תפקיד גדול. אנשים בישראל מתרגשים לאירוח הטורניר".

פירס יחסר שני שחקנים מרכזיים במערך, שסוחבים עונש השעייה. מדובר במגן דני רוז ובקשר טום אינס. כוכב הנבחרת ווילפריד זאהה סוחב פציעה בקרסול, אבל אמור להיות כשיר כשמי שנמצא בכוננות הוא מרווין סורדל מבולטון. אדם סמית וג'וש מקאקרן נמצאים בתמונת ההרכב. אגב, פירס הקדים וערך את האימון המסכם בשעות הבוקר ודווקא באצטדיון בנתניה ולא בבלומפילד שם ייערך המשחק.

"אנחנו שמחים להיות פה ומחכים בקוצר רוח למשחק הראשון. אנחנו באים כקבוצה טובה ויש לנו שחקנים פנסטטיים שאוהבים לשחק ביחד. ווילפריד כשיר ויש לי סגל מלא לבחור ממנו את ההרכב למשחק מחר", הוסיף המאמן שהתייחס גם לכך שזו אליפות אירופה הרביעית ברציפות של האריות הצעירים: "אנחנו יותר רגועים מאשר לפני משחקי הפתיחה בטורנירים קודמים כי אנחנו כבר יודעים למה לצפות. ההחלטות נעשות קלות יותר ואתה יודע למה להתכונן כשאתה צובר ניסיון".

על המטרות של נבחרתו אמר המאמן האנגלי: "להגיע לטורניר זו כבר הצלחה, צרפת למשל לא העפילה בארבעת הטורנירים אליהם אנחנו העפלנו. אבל כשהתחלנו את הקמפיין דיברנו על הרצון שלנו לזכות בטורניר ואני חושב שאם זה לא יקרה זו תהיה אכזבה. זו צריכה להיות המטרה של כל אחת מהנבחרות כאן וזה המסר שאני מעביר לשחקנים. יש כמה מטרות נוספות כמו להכין שחקנים לנבחרת הבוגרת, להכין אותם לטורנירים בינלאומיים. עשינו את זה בהצלחה בשנים האחרונות".

הקפטן ג'ורדן הנדרסון: "זו פריביליגיה להיות פה. עבדנו בשביל זה שנתיים ואנחנו רוצים להמשיך לעשות את העבודה. היה לנו מחנה אימון טוב בטורקיה וכולם בריאים וכשירים. אנחנו מרגישים טוב לקראת מחר. איטליה נבחרת חזקה ויהיה קרב טוב. יש לה הרבה איכות, אבל אני חושב שיש לנו סיכוי טוב".

קשר ליברפול הוסיף: "הבחורים היו נהדרים בשנתיים האחרונות, אבל חשוב שנסיים את העבודה. איטליה. נבחרת טובה מאוד. אני מכיר היטב את פאביו בוריני - הוא נהדר בסיומת. עבדתי קשה על כמה דברים במועדון ואנחנו באים עם ביטחון לאליפות. אני מתרגשים ומחכים שהטורניר יתחיל. קל לבוא עם מוטיבציה לטורניר כל כך גדול".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
סטיוארט פירס, מאמן נבחרת אנגליה הצעירה. קובי אליהו
"הבית פתוח, אבל איטליה פייבורטית". פירס/קובי אליהו
ג'ורדן הנדרסון, שחקן נבחרת אנגליה הצעירה. קובי אליהו
מחכה למפגש עם בוריני. הנדרסון/קובי אליהו

מפתחות והכנות: איטליה

גם איטליה רואה את עצמה כמועמדת ללכת עד הסוף. האזוריני של דביס מנג'ה נחתו בישראל בשבת וערכו שני אימונים ברמת השרון לפני האימון המסכם בבלומפילד. אתמול (שני) הושלם הסגל סופית כאשר ריקרדו ספונארה ו-ואסקו רג'יני הצטרפו לאחר שהשתתפו במשחק פלייאוף העלייה בין אמפולי לליבורנו. רג'יני אמור לפתוח בהרכב. לורנצו אינסינייה מלוקה מארונה, שניים מהשחקנים המרכזיים של מנג'ה, סבלו מפציעות קלות במהלך השבוע, אבל יהיו כשירים למשחק. המאמן יקיים מסיבת עיתונאים בשעות הערב.

מאמן נבחרת איטליה, דביס מאנג'ה, התייחס לסיכוייה של נבחרתו בטורניר ועל האפשרות שתזכה בו: "ספרד כמחזיקה בתואר היא כמובן הפייבוריטית. היא עובדת מצוין בכל הנוגע לפיתוח שחקנים, והיא משחקת כדורגל טוב. לנו יש הרבה שחקנים צעירים מוכשרים, שמבחינה טקטית וטכנית הם מהטובים בעולם. אנחנו צריכים להתחיל כבר מעכשיו לצמצם את הפער עם מדינות כמו גרמניה וספרד".

"זה טורניר ברמה הגבוהה ביותר", הוסיף הקואץ', "עם הנבחרות החזקות באירופה. הבחורים במצב טוב, עבדנו קשה ואנחנו מגיעים עם הרוגע הנכון. אנחנו מוכנים וחושבים רק על אנגליה. אני לא רוצה לומר מי הפייבורטית בבית, אני רק יודע שנרד למגרש וניתן הכול. אנחנו נבחרת וכולנו חושבים על אותה המטרה".

מאמן נבחרת איטליה הצעירה, דוויס מאנג'יה. ברני ארדוב
"ספרד הפייבוריטית". מאמן איטליה דביס מאנג'ה/ברני ארדוב
שחקן נבחרת איטליה הצעירה, לורנצו אינסינייה. קובי אליהו
אמור להיות כשיר. אינסינייה/קובי אליהו

שימו לב ל... ג'ק באטלנד

האנגלים הבריקו במוקדמות הרבה בזכות תצוגות הגנתיות פנטסטיות, שמונה משחקים ללא ספיגה ושלושה שערי חובה בלבד. אחד האחראים לכך הוא השוער ג'ק באטלנד. הוא רק בן 20, אחד השחקנים הצעירים בסגל, אך יחד עם זאת, גם אחד המנוסים בזירה הבינלאומית. הוא היה בסגל הנבחרת הבוגרת ליורו 2012, השוער הראשון של נבחרת בריטניה במשחקים האולימפיים והשנה הפך לשוער הצעיר ביותר שפותח בנבחרת הבוגרת במשחק הידידות מול איטליה. באטלנד כבר נרכש בינואר על ידי סטוק תמורת 3.5 מיליון ליש"ט והושאל חזרה לבירמינגהאם. בעונה הבאה, באטלנד כבר אמור להיות שוער ראשון בפרמיירליג ובעיניי רבים, מדובר באחד משוערי העתיד של אנגליה שאמור לתת פייט לג'ו הארט. באנגליה יודעים היטב שהמשחק הראשון נגד הפייבוריטית לסיים ראשונה בבית א' הוא הכי חשוב. הופעה טובה של באטלנד תקרב את אנגליה לחצי הגמר.

שוער נבחרת אנגליה הצעירה, ג'ק באטלנד. ברני ארדוב
שוער העתיד של אנגליה. באטלנד/ברני ארדוב

הרכבים

אנגליה: ג'ק באטלנד, אדם סמית, סטיבן קולקר, קרייג דוסון, נת'ניאל קליין, ג'ורדן הנדרסון, ג'ונג'ו שלבי, נת'ניאל צ'אלובה, ג'וש מקאקרן, ווילפריד זאהה (מרווין סורדל), קונור וויקהאם.

איטליה: פרנצ'סקו בארדי, ג'וליו דונאטי, כריסטיאנו ביראגי, מרקו קפואנו, ואסקו רג'יני, לורנצו אינסינייה, לוקה מארונה, מרקו וראטי, אלסנדרו פלורנצי, פאביו בוריני, מתיאה דסטרו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully