וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבי לוזון: "זה יום חגי, חלמתי והגשמתי"

יו"ר ההתאחדות נרגש לקראת פתיחת היורו: "לא ישנתי בלילות, חששתי שיבטלו לנו. הכדורגל הישראלי ירוויח הרבה מהטורניר"

קובי אליהו

יורו 2013 לנבחרות צעירות עומד להיפתח הערב (רביעי) בישראל, ויושב ראש ההתאחדות אבי לוזון הודה הבוקר בגלי צה"ל כי "חלומי התגשם, זה יום חג לכדורגל". לוזון, אחד מהאחראים הראשיים לזכייה של ישראל באירוח היורו, סיפר על ימים לא קלים.

"חששתי מהמצב הפוליטי-ביטחוני, שעלול היה להשפיע על ההחלטה לתת לנו את האירוח", אמר לוזון, "היה את עמוד ענן, היו חששות, חלמתי בלילות שרק יהיה שקט באזור, לא ישנתי בלילה. אני כבר לא מדבר על כל הלחצים הפוליטיים שעשו אנשים שלא אוהבים את ישראל, כמו ג'יבריל רג'וב ואחרים".

יו"ר ההתאחדות לכדורגל, אבי לוזון. מגד גוזני
"האוהדים צריכים להיות עירניים בכל הנוגע למערך ההסעות". לוזון/מגד גוזני

לטענת לוזון, אין ממה לחשוש מבעיות בארגון, אולי מלבד לבעיות אפשריות בכל הנוגע לפקקים וגישה לאיצטדיונים. "הכל מאורגן, הכל מתוקתק, אבל האוהדים צריכים להיות עירניים בכל הנוגע למערך ההסעות. כמו בכל העולם, צריך לבוא לאיצטדיונים בתחבורה ציבורית. אי אפשר שיבואו לטדי עם 20 אלף מכוניות".

על סיכויי הנבחרת אמר לוזון: "על הנייר אנחנו מקום 4 בבית, אבל בכדורגל לא מי שטובה מנצחת, אלא מי שטובה יותר ביום נתון, מי שנלחמת ונותנת את הנשמה. אני מתפלל ומאמין בתוצאות טובות. חצי גמר? נתחיל בשער, אולי נקודה, ואז נראה הלאה".

"לוזון סבור שהכדורגל הישראלי ירוויח מהאירוח: "יישארו הרבה דברים בזכות האירוע. מתקני אימון למשל. בטדי יש מסכים. תשתיות לתקשורת שופרו. האיצטדיונים שודרגו. חוויית הצפייה השתפרה. מקווה שהאוהדים ילמדו שלא חייבים להגיע עם האוטו עד למגרש, ושאפשר להפוך את הכדורגל לחוויה לכל המשפחה".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
  • עוד באותו נושא:
  • אבי לוזון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully