וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'וזה מוריניו: "רונאלדו חושב שהוא יודע הכל"

מוריניו ביקר את כוכב ריאל מדריד: "לא קיבל את העצות שלי". על פפה: "בגד בי? שאלה יפה". על אנצ'לוטי: "הכינוי שלו מעליב"

מאמן ריאל מדריד ז'וזה מוריניו לצד כריסטיאנו רונאלדו. רויטרס
כבר לא חברים? מוריניו ורונאלדו/רויטרס

ז'וזה מוריניו עזב את ריאל מדריד בטונים מעט צורמים, אחרי שסיים את העונה בצורה מאכזבת, עם שריקות בוז מהקהל, ואחרי זה אף שלח עקיצה לאוהדי הבלאנקוס כשחתם בצ'לסי ("היו לי רק שתי תשוקות כמאמן: אינטר וצ'לסי"). כעת מוריניו שולח ביקורת גם לעבר כריסטיאנו רונאלדו, מי שנחשב לאחד המקורבים למאמן, כשאמר עליו ש"לפעמים הוא חושב שהוא יודע הכל".

"כריסטיאנו נתן שלוש עונות פנטסטיות, שלושתן איתי", אמר מוריניו, "אני לא יודע אם הן הטובות בקריירה שלו, כי גם האחרונה שלו ביונייטד הייתה מדהימה. תשאלו אותו. הייתה לנו שיטה טקטית טובה שגרמה לו לכבוש הרבה שערים. הייתה לי רק בעיה אחת איתו, בעיה טקטית. הוא לא קיבל את העצות שלי. אולי הוא חושב שהוא יודע הכל, ושאף מאמן לא יכול לעזור לו. אבל אין בעיה. הוא לא שיחק בשני המשחקים האחרונים, ואני תמיד מאמין לשחקנים שאומרים שהם פצועים".

על הפרידה מריאל ומהשחקנים, אמר מוריניו כי "אני לא צריך שיגידו לי תודה מיוחדת, גם לא מהמועדון. אנחנו מקבלים כסף על העבודה שלנו".

פפה שחקן ריאל מדריד מדמם. רויטרס
"פתאום, כל אלה שקראו לו 'רוצח', התחילו להגן עליו". פפה/רויטרס

על פפה אמר מוריניו: "אני לא יודע אם הוא בגד בי. זאת שאלה טובה, שאתם צריכים לשאול אותו. הוא כבר היה רגל מחוץ לריאל מדריד, ואני התעקשתי להשאיר אותו. סידרתי לו חוזה טוב, ואז הוא נפצע. ילד שצעיר ממנו בעשר שנים התחיל לשחק, ופפה לא הסתדר טוב עם הסיטואציה. פתאום, כל אלה שקראו לו 'רוצח', התחילו להגן עליו".

על אנצ'לוטי, שקיבל בספרד את הכינוי "pacificador" ("המפייס", בתרגום מילולי), אמר מוריניו: "אם יום אחד יקראו לי ככה, אני איעלב. קרלו ראוי למחמאות, לא לעלבונות". על המועדון ריאל מדריד: "הקריירה שלי לא הייתה הגיונית אם לא הייתי מאמן את המעדון הזה אני גאה בזה מאוד".

"סאן": מנצ'סטר יונייטד לא מוותרת כריסטיאנו רונאלדו

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully