וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא לוזון: "נבחרת נורבגיה תלך עד הסוף"

מאמן הנבחרת הצעירה גיא לוזון, במסיבת עיתונאים מסכמת לקראת משחק הפתיחה ביורו 2013 (ד', 19:00, ערוץ 1)

קובי אליהו
מאמן הנבחרת הצעירה גיא לוזון. קובי אליהו
"כבוד גדול למדינה כמו שלנו לארח נבחרות זרות". לוזון/קובי אליהו

הנבחרת הצעירה תפתח מחר (רביעי) את יורו הנבחרות עד גיל 21, במשחק מול נורבגיה (19:00) באצטדיון בנתניה. אחרי יותר משנתיים של הכנות, הסגל של גיא לוזון עומד בפני המבחן הכי חשוב, ובבית, לעיני כל.

"זה אירוע שעדיין לא נערך בישראל", פתח מאמן הנבחרת גיא לוזון. "זה אירוע ראשון מסוגו. כבוד גדול למדינה כמו שלנו לארח נבחרות זרות, ושאלו יכירו את המדינה הנפלאה ואת האצטדיונים".

"אני יודע שהנבחרת הנורבגית מהירה", המשיך לוזון, "נבחרת שניצחה את צרפת שמבחינתי היתה הטובה האירופה בגילאים האלה וזה אומר בעצם הכול על הנורבגים. לדעתי הם יילכו עד הסוף באליפות הזו. מההכרה שלי עם הנבחרות, נורבגיה נבחרת לא פחות טובה מאיטלה ואנגליה, למרות שזה לא נשמע ככה. נורבגיה תנצח את אנגליה ואיטליה".

על ההכנה הוסיף לוזון: "אני לא מפחד מאף שחקן ואף נבחרת, המונח הזה לא קיים אצלי ולא קיים בספורט. אנחנו לא מתעסקים ולא מכירים את השחקנים באיטליה, נורבגיה ואנגליה. אנחנו מרוכזים רק בנבחרת שלנו".

על יתרון הביתיות אמר המאמן: "תהיה אווירה טובה, הקהל ידחוף אותנו קדימה וייתן לנו את התמיכה שאנחנו צריכים. אני בטוח שזה יעזור לנו, אבל לפני הכול נצטרך להביא את הכדורגל שאפיין אותנו בשנתיים האחרונות".

קפטן הנבחרת הצעירה ניר ביטון. קובי אליהו
"אנחנו יודעים שאם נעשה את הדברים שלנו, נעשה משחק טוב". ביטון/קובי אליהו

על ההרגשות והתחושות האישיות שלו לפני הטורניר החשוב, פירט לוזון: "מבחינה אישית, אין ספק שההתרגשות קיימת. גם הדריכות. אנחנו מאוד שקטים, לא לחוצים ולא מותחים מדי כי אנחנו יודעים בתוך תוכנו שעשינו הכול ואת כל ההכנות הדרושות כדי להגיע לרגע האמת רגועים ובטוחים בעצמנו. אנחנו אמורים לראות נבחרת ישראלית כמו שראיתם במשחקי ההכנה האחרונים, נבחרת שבאה כדי להבקיע ויוצאת עם הרבה שחקנים קדימה. עם זאת, נצטרך להיות ערוכים ומאורגנים מבחינה הגנתית. כמי שצפה בנבחרת הנורבגית, אין ספק שהם הפייבוריטים הברורים במשחק, אבל נעשה הכול כדי לנצח".

"בשום משחק הכנה לא התרכזנו בשחקן כזה או אחר", נימק לוזון את הגישה שלא, לפיה לא מתכוננים ספציפית ליריבה. "מה שחשוב הוא הכדור. אנחנו מתרכזים בכדור ולא בשחקן מספר 10 או 9. נראינו טוב בכל משחקי ההכנה, הבקענו ובחלק מהם ניצחנו. אני לא רואה טעם לשנות את הדרך. אם יש שחקן מברצלונה או דורטמונד, חוץ מלהפחיד אותנו זה לא ייתן שום דבר".

על ארבעת השחקנים שיחסרו לנורבגיה אמר לוזון: "אני לא מכיר את הארבעה וגם לא את אלה שמשחקים, אז מבחינתי אין לזה השפעה. אם ננצח את נורבגיה, המצב שלנו יהיה פנטסטי". על מזג האוויר הוסיף: "כמו שאני מבין הטמפרטורות צפויות להיות סבירות ובשעת המשחק יהיה נעים. מזג האוויר לא יהווה גורם".

הקפטן ניר ביטון: "אנחנו לא מתמקדים בשחקן ספציפי אלא בנבחרת שלמה. אנחנו יודעים שאם נעשה את הדברים שלנו, נעשה משחק טוב. המטרה היא לעשות את הדברים שלנו כמו שצריך. כולם מבינים את גודל המעמד. נבוא מרוכזים, לעשות את שלנו כדי לא לבכות אחרי הטורניר. אני מאמין שכולנו נבוא דרוכים ומוכנים ב-100 אחוז מוטיבציה כדי לתת משחק טוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully