וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ואוורינקה חוגג קאמבק: "שיחקתי את הטניס הטוב בחיי"

סיכום יום ברולאן גארוס: השוויצרי כבר מפנטז על נדאל, גאסקה נכנע ומצדיע: "הוא גדול". וגם: הנתונים המרשימים של טומי האס

תמונת היום: מזל טוב, רפא

הטניסאי הספרדי רפאל נדאל מקבל עוגה ליום הולדתו ברולאן גארוס. רויטרס
רפאל נדאל חגג את יום הולדתו ה-27 על החימר. מארגני הטורניר דאגו להעניק לו עוגה מושקעת במיוחד בסיום הניצחון על פיליפ קולשרייבר. מעניין איזו משאלה הוא ביקש/רויטרס

נתוני היום

* זו הפעם הראשונה שבה סטניסלס ואוורינקה מעפיל לרבע הגמר בתשע הופעותיו ברולאן גארוס. הוא השוויצרי השני שמעפיל לרבע הגמר, כשגם הוא וגם פדרר חזרו מפיגור כדי להדיח יריב צרפתי.

* טומי האס, שניצח בשלוש מערכות את מיכאיל יוז'ני, הפך לגרמני הראשון שמגיע לשלב רבע גמר הרולאן גארוס מזה 17 שנה.

* כמו כן, האס בן ה-35 הוא הטניסאי המבוגר ביותר שמגיע לשמונת האחרונים בטורניר גרנד סלאם מאז אנדרה אגאסי ב-2005.

* נתון אחרון על האס: הגרמני הוא השחקן המבוגר ביותר שמגיע לרבע גמר רולאן גארוס מאז שאיסטבן גוליאס בן ה-39 עשה זאת ב-1971.

* נובאק דג'וקוביץ' העפיל בפעם ה-16 ברציפות לרבע גמר בגרנד סלאם.

* זו הפעם הראשונה שכל חמש המדורגות הראשונות מעפילות לרבע גמר גרנד סלאם מאז 2003.

הטניסאי הסרבי נובאק דג'וקוביץ'. רויטרס
העפיל בפעם ה-16 ברציפות לרבע גמר הרולאן גארוס. דג'וקוביץ'/רויטרס

ציטוטי היום

נובאק דג'וקוביץ' ניצח 4:6, 4:6, 4:6 את פיליפ קולשרייבר וברבע הגמר יפגוש טניסאי גרמני נוסף - טומי האס הוותיק. "היה קשה מאוד לשחק מול פיליפ, הוא מומחה חימר", אמר המדורג ראשון בעולם. "היתה רוח, אבל התנאים היו קשים לשנינו. אחרי המערכה הראשונה שיחקתי טוב, אז אני מרוצה". על המפגש עם האס על מקום בחצי הגמר אמר דג'וקוביץ': "הוא משחק טוב, יש לי הרבה מאוד כבוד עבורו".

טומי האס עצמו, בלי ספק אחד הסיפורים המרגשים ביותר בטורניר עד כה, עודכן אחרי הניצחון בשלוש מערכות על מיכאיל יוז'ני בשלל ההישגים הנאים מבחינה סטטיסטית, ואמר: "אלה נתונים מגניבים לשמוע. אני מרגיש כאילו אני רוכב על הגל ומקווה שאמשיך כמה שאוכל. להיות בסיטואציה הזאת זה בלתי רגיל. מי האמין לפני שנתיים שאגיע למצב הזה? אפילו אני לא האמנתי".

ויקטוריה אזרנקה שוב הראתה כי היא אחת הפייבוריטיות המובילות לתואר, כאשר הביסה את פרנצ'סקה סקיאבונה 3:6, 0:6 כדי להעפיל בפעם השלישית בקריירה לרבע הגמר. "אני חושבת שעכשיו אני לומדת להתאים את עצמי טוב יותר", אמרה הבלארוסית כשנשאלה האם היא מרגישה שונה לשחק על החימר, משטח עליו זכתה בסך הכל בתואר אחד עד כה. "זה בלי ספק המשטח שהכי קשה לי, אבל אני מרגישה שסוף סוף אני מבינה איך להשתפר. זה תהליך, אבל אני בדרך הנכונה".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
הטניסאית הרוסייה מריה שראפובה. רויטרס
נראית טוב, תרתי משמע. שראפובה/רויטרס

הסיפור של היום

סטניסלס ואוורינקה, איזה קאמבק. השוויצרי כבר פיגר 2:0 מול רשארד גאסקה, החל לאבד את קור הרוח, וצעק על שופט הקו "זאת הפעם הרביעית שאתה טועה היום". אבל אז, ביתרון 4:5 במערכה השלישית, הוא הצליח לשבור לראשונה את יריבו הצרפתי, צימק ל-1:2, ודהר לניצחון בחמש מערכות אחרי 6:8 במערכה המכרעת. "שיחקתי את הטניס הכי טוב שלי אי פעם", אמר ואוורינקה, שיודע שהוא יהיה חייב שדרוג נוסף כדי לגבור על נדאל, לו הפסיד בכל תשעת המפגשים מולו, כולל לאחרונה בגמר מדריד.

גאסקה, מנגד, נשמע שבור. "היו לי כל כך הרבה הזדמנויות, אבל הוא שיחק מדהים", החמיא הצרפתי ליריבו, "הוא הכה סרבים במהירות 215 קמ"ש אחרי שעתיים, זה מדהים. הוא שחקן מצוין, אחד הטובים ששיחקתי מול אי פעם. הייתי קרוב. אבל בסופו של דבר, זה הספורט. מישהו חייב להפסיד. חבל, כי לאורך המשחק היו הרבה פעמים שהייתי בטוח שאני אהיה זה שינצח".

הטניסאי השוויצרי סטניסלס ואוורינקה. רויטרס
לא יספיק מול נדאל. ואוורינקה/רויטרס

שימו לב מחר ל...

רבעי הגמר יוצאים לדרך עם קרבות לוהטים: ג'ו ווילפרד צונגה ינסה לעשות נקמה צרפתית בשוויץ כשישחק מול רוג'ר פדרר, כשהוא זוכר היטב כיצד כבר הדיח בעבר את פדרר ברבע גמר גרנד סלאם (ווימבלדון). כמו כן, טומי רוברדו ודויד פרר ייאבקו ראש בראש בדרבי ספרדי, בקרב על מקום בחצי הגמר. גם בנשים צפוי קרב מעניין, בין סרינה וויליאמס לסווטלנה קוזנצובה, שתי אלופות לשעבר על החימר הפריסאי. "לזיכרונות אין חשיבות", אמרה קוזנצובה, שגברה על סרינה במפגש האחרון ביניהן בפריס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully