וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניימאר הוצג בברצלונה: "זה חלום. הלכתי בעקבות הלב"

הכוכב החדש הופיע בקאמפ נואו לעיני 50 אלף צופים: ”השתדלתי לא לבכות”. על מסי: ”אנסה לעזור לו להישאר הטוב בעולם”

צפו ברגעים הראשונים של ניימאר בקאמפ נואו

התרגשות גדולה נרשמה היום (שני) בברצלונה והכל לכבוד הגעתו של שחקן הרכש החדש של קבוצת הכדורגל המקומית: ניימאר. אתרי האינטרנט המקומיים דיווחו רגע אחרי רגע על הדרך שעושה החלוץ מברזיל לברצלונה וליוו אותו בבדיקות הרפואיות, החתימה הרשמית על החוזה לחמש שנים, טקס ההצגה החגיגי בקאמפ נואו וגם מסיבת העיתונאים הרשמית, בה פרסמה ברצלונה את פרטי עסקת הענק.

ניימאר מוצג כשחקן ברצלונה. רויטרס
"ויסקה, בארסה". ניימאר בטקס הצגתו בקאמפ נואו/רויטרס

עשרות ילדים שהתאספו בשדה התעופה התאכזבו מעט כשהנחיתה התאחרה בשעה, אבל לבסוף השחקן בן ה-21 הניח שתי רגליים על הקרקע לשמחתם הרבה. ב-13:42 שעון מקומי, כל כלי התקשורת שחררו תמונה ראשונה של ניימאר בברצלונה, באדיבות האתר הרשמי של המועדון כמובן.

ב-16:45 הברזילאי הגיע לקמפ נואו כדי לחתום רשמית על החוזה אחרי שעבר בדיקות רפואיות מקיפות, ולאחר מכן הוא הוצג גם בפני כ-50 אלף אוהדים שהגיעו לקמפ נואו. 334 אנשי תקשורת מ-122 כלי תקשורת ו-15 מדינות שונות נכחו באצטדיון ותיעדו את הכוכב הנוצץ מכל זווית אפשרית.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
אוהדי ברצלונה בטקס הצגתו של ניימאר. רויטרס
כ-50 אלף צופים בטקס ההצגה. אוהדי ברצלונה בקאמפ נואו/רויטרס

אחרי זמן ממושך בחדר ההלבשה ולחיצות ידיים עם כל המכובדים, ניימאר לבש סוף כל סוף את חולצת ברצלונה ועלה על כר הדשא בקאמפ נואו לקול תשואות האוהדים. סוגיית מספר החולצה עדיין לא נפתרה, כאשר הברזילאי הופיע עם חולצה נטולת מספר והשאיר פתח להפתעות (ייקח את החולצה עם הספרה 7 של דויד וייה או את 11 של טיאגו אלקנטרה?).

ניימאר אמר בטקס הצגתו: "אני מאוד שמח להיות שחקן ברצלונה, זה חלום. זה מאוד מרגש, אני מאושר להיות כאן. תודה לכולם. אני רוצה לעזור לברצלונה להמשיך להיות המועדון הטוב בעולם. ויסקה, בארסה".

ניימאר, שחקן ברצלונה. GettyImages
הבדיקות הרפואיות עברו בהצלחה. ניימאר/GettyImages

במסיבת העיתונאים הרשמית סגן הנשיא ג'וספ ברתומאו אישר כי ברצלונה תערוך שני משחקי ידידות מול סנטוס, כחלק מעסקת הרכישה של ניימאר. "הוא רצה מהרגע הראשון לבוא לברצלונה", אמר סגן הנשיא. "ניימאר חתם על חוזה לחמש שנים וסעיף השחרור שלו עומד על 190 מיליון יורו. עלות העסקה כולה: 57 מיליון יורו".

ניימאר עצמו הודה במסיבת העיתונאים: "התרגשתי כשנכנסתי לקאמפ נואו וקיבלתי את התשואות. ניסיתי לשלוט בעצמי ולא לבכות". כאשר נשאל על ליאונל מסי הבהיר: "מעולם לא דאגתי לגבי תואר השחקן הטוב בעולם. מסי הוא הטוב בעולם כיום ואני אעשה הכול כדי לעזור לו להישאר כזה. עדיין לא דיברתי איתו, אבל כשאראה אותו אתן לו חיבוק גדול".

ניימאר נשאל כמובן על ההתלבטות בין ההצעה מברצלונה לזו מריאל מדריד והשיב: "מדובר בשני מועדונים גדולים ושמחתי על ההתעניינות, אבל הלכתי בעקבות הלב ואני כאן בברצלונה. זו הייתה החלטה משפחתית, כשהמילה האחרונה הייתה שלי. לא הכסף הניע אותנו אלא המקום בו אהיה שמח. לשחק עם מסי, צ'אבי, אינייסטה - יש לזה משקל. תמיד חלמתי על זה. גם דני אלבס מעט אשם, כי הוא כל הזמן דיבר בשבחי ברצלונה".

על טיטו וילאנובה אמר: "דיברתי איתו פעם אחת, בטלפון. זו הייתה שיחה קצרה, הוא שאל איך אני מרגיש ואני התעניינתי בשלומוי כי זה היה בתקופה בה הוא היה חולה".

גם התייחסות למספר החולצה הייתה שם: "אני עדיין לא יודע איזה מספר אקח. אף פעם לא הייתה לי העדפה למספר כזה או אחר. אני יודע שהמעבר הזה לכדורגל האירופי יכול להיות קשה, אבל אצטרך להתאקלם במהרה".

ניימאר שחקן ברצלונה החדש לוחץ יד לנשיא המועדון סנדרו רוסל. רויטרס
סעיף השחרור: 190 מיליון יורו. ניימאר עם סנדרו רוסל/רויטרס

אנדרס אינייסטה כבר ממתין בקוצר רוח לשיתוף הפעולה ובצמוד להגעה של ניימאר, פורסמו ציטוטים של הקשר הספרדי: "ניימאר יכול לתרום לנו הרבה כי הוא שחקן כשרוני מאוד. הוא יביא איתו את היכולת לפרק הגנות, לכבוש ולגרום הנאה. הוא צעיר ויש לו עוד דרך ארוכה לפניו. הוא הגיע למקום הכי טוב לגדול בו".

אינייסטה הוסיף: "שחקנים גדולים תמיד מבינים אחד את השני. לאו יהפוך אותו לטוב יותר והוא יהפוך את לאו לטוב יותר. הוא הגיע למקום הכי טוב בשבילו, מקום בו ייתנו לו לעשות את מה שהוא עושה הכי טוב. הוא יהיה מוקף באנשים שאוהבים אותו וזה יעזור לו להשתפר".

ניימאר מוצג כשחקן ברצלונה. רויטרס
הגשים חלום. ניימאר/רויטרס
ניימאר מוצג במדי ברצלונה. AP
יש חולצה, עדיין בלי מספר. ניימאר/AP
ברונה מרקזין, חברתו של ניימאר שחקן ברצלונה. רויטרס
גם החברה נהנתה. ברונה מרקזין/רויטרס
ניימאר מקבל את החולצה של ברצלונה. רויטרס
יודע שיצטרך להתאקלם כמה שיותר מהר לכדורגל האירופי. ניימאר/רויטרס
ניימאר בטקס הצגתו כשחקן ברצלונה. רויטרס
זהו, נגמרו הפסטיבלים. חובת ההוכחה עליו. ניימאר/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully