וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטיוארט פירס: "שמנו לעצמנו מטרה - לזכות ביורו"

הנבחרת הצעירה של אנגליה מוכנה לטורניר. המאמן פירס הוסיף: "ווילפריד זאהה אמור להיות כשיר. ישראל נבחרת חזקה"

צילום ועריכה: קובי אליהו

נבחרת אנגליה הצעירה, יריבת ישראל בבית א' של יורו 2013, התאמנה הבוקר (שני) לראשונה בארץ במתחם האימונים של מכבי נתניה. כוכב הנבחרת ווילפריד זאהה, שהגיע ארצה עם פציעה בקרסול והיה בספק לטורניר, ערך אימון חלקי וברוב שלבי האימון התאמן בצד וקיבל טיפולים. בשלב זה, זאהה בספק גדול למשחק הפתיחה של אנגליה מול איטליה בבלומפילד (רביעי, 21:30, שידור חי בספורט1 וספורט1 HD). מי שעוד יחמיץ את המשחק הוא טום אינס שסוחב עונש הרחקה.

משחקי יורו 2013 ישודרו בספורט1

מאמן נבחרת אנגליה הצעירה, סטיוארט פירס. קובי אליהו
מרוצה ממחנה האימון של הנבחרת שלו. פירס/קובי אליהו

"יש נבחרות חזקות בטורניר ועל הנייר, הוא החזק ביותר שהתמודדנו בו בזמני", אמר המאמן סטוארט פירס אחרי הנחיתה. "היה לנו שבוע פנטסטי בטורקיה והשגנו כל מה שרצינו באימונים. הזמן בטורקיה שירת אותנו היטב, למרות שלא היה שם חם כמו כאן". פירס ניתח את הטורניר ואמר: "הנבחרת הספרדית חזקה במיוחד וגם הגרמנים חזקים. אם תשאלו אותי מי הפייבוריטית בבית, אומר איטליה, אבל לפני שנתיים שמנו לעצמנו למטרה לזכות בטורניר וזה המסר היחיד לשחקנים שתשמעו ממני".

באימון עצמו התייחס פירס לפציעה של זאהה: "לא אמור להיות ספק בנוגע לשיתוף שלו. הוא עשה עונה טובה וביום שני שעבר עוד שיחק בגמר פלייאוף העלייה לפרמיירליג. התכנית הייתה להכניס אותו לעניינים בצורה מדורגת. כמובן שנצפה בו שוב באימון מחר ונראה בצורה מדויקת מה מצבו, אבל אני לא צופה בעיה כלשהי. ברור שהוא שחקן חשוב והוא תרם הרבה לקריסטל פאלאס העונה".

פירס הוסיף: "פתרנו בעיות כאלו ואחרות מבחינת כשירות במחנה האימון בטורקיה. הצוות הרפואי עבד מצוין עם שחקנים שסבלו מפציעות קלות וכולם אמורים להיות כשירים. אנחנו יודעים שישראל נבחרת מאוד חזקה. שיחקנו נגדה לפני כשנה וחצי באנגליה והיה לנו משחק קשה. הקבוצה הביתית תמיד נראית טוב".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
ווילפריד זאהה, הנבחרת הצעירה של אנגליה. קובי אליהו
יהיה כשיר. זאהה/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully