וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נת'ניאל צ'אלובה: "החום בישראל מטורף"

נבחרת אנגליה הצעירה נחתה, הקשר נת'ניאל צ'אלובה כבר סובל. ניית'ן דלפונסו: "מקווים לחזור לאנגליה עם משהו יפה"

הנבחרת הצעירה של אנגליה נחתה היום (ראשון) אחר הצהריים בנמל התעופה בן גוריון לקראת השתתפותה באליפות אירופה לנבחרות צעירות שתתקיים בישראל ב-5-18 ביוני. ביחד עם השחקנים ועם המאמן סטיוארט פירס הגיע גם אחד מהכוכבים המבטיחים של הנבחרת, ווילפריד זאהה, זאת למרות שהוא סובל מפציעה טורדנית. זאהה יעבור בקיץ מקריסטל פאלאס למנצ'סטר יונייטד.

משחקי יורו 2013 ישודרו בספורט1

ניית'ן דלפונסו, נבחרת אנגליה הצעירה. GettyImages
מספר על אווירה מצוינת. דלפונסו/GettyImages

אנגליה תשחק בבית א' של האליפות. היא תפתח את הופעתיה ביום רביעי הקרוב עם משחק נגד איטליה באצטדיון בלומפילד. ב-8 ביוני האנגלים יפגשו את נורבגיה באצטדיון המושבה וב-11 ביוני הם יינעלו את הופתעותיהם בבית המוקדם עם משחק נגד ישראל באצטדיון טדי.

האריות הצעירים משתתפים באליפות אירופה לנבחרות צעירות בפעם הרביעית ברציפות. הם העפילו לגמר ב-2009 וזכו פעמיים בעבר: ב-1982 וב-1984.

הקשר נת'ניאל צ'אלובה, ששיחק העונה כמושאל מצ'לסי לווטפורד צייץ בטוויטר: "החום כאן מטורף. משהו בין 35 ל-37 מעלות".

חלוץ אסטון וילה, ניית'ן דלפונסו ששיחק העונה כמושאל בבלקפול מהצ'מפיונשיפ, אמר עוד לפני שאנגליה המריאה לישראל: "למזלי, זכיתי להזדמנות להיות מעורב בטורניר הזה ואני מקווה שכולנו נחזור לאנגליה מאושרים אחרי שהשגנו משהו יפה. האימונים היו טובים וכולנו נהנים מאוד. זה טורניר גדול ואנחנו נרגשים לקראת משחק הפתיחה. האווירה בנבחרת מצוינת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully