וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספולסטרה: "הקשיים רק מחזקים את חדר ההלבשה שלנו"

מאמן ההיט דרוך למשחק 7 בגמר המזרח (3:30, ספ' 5). ווגל: "נצטרך להיות קרובים לשלמות". היברט נקנס ב-75,000 דולר

מיאמי ואינדיאנה יעלו הלילה (בין שני לשלישי) למשחק השביעי והמכריע בגמר המזרח (3:30, ספורט 5), בסיומו תגלה סן אנטוניו סוף סוף מי תחכה לה בגמר ב-NBA, שייפתח בלילה שבין חמישי לשישי במיאמי (אם ההיט יעלו) או בסן אנטוניו (אם הפייסרס יפתיעו). האלופה יכולה להתעודד מההיסטוריה שמראה ש-79.5% ממשחקי 7 בפלייאוף הסתיימו בניצחון הקבוצה הביתית (23:89), ובמעמדים של גמרים איזוריים וגמרי NBA המאזן הוא 2:16.

שנה אחרי ששרדו משחק שביעי מול בוסטון בדרך לסדרת הגמר ולאליפות, ההיט שסיימו את העונה במאזן נפלא של 16:66 נמצאים עם הגב לקיר מול אינדיאנה השאפתנית, שהעמידה מאזן של 32:49 בלבד אבל ניצחה בחמישה מתשעת המפגשים בין הקבוצות השנה כולל הפלייאוף. בפלורידה בונים גם על שובו של כריס אנדרסן שישוב מהרחקה של משחק אחד, ומייחלים להתעוררות של ריי אלן (13 מ-46 בסדרה) ושיין באטייה (2 מ-16).

כריס אנדרסן שחקן מיאמי היט. Streeter Lecka, GettyImages
החזרה שלו תשפיע? כריס אנדרסן/GettyImages, Streeter Lecka

"משחקי 7 הם אוצר בספורט המקצועני", אמר אריק ספולסטרה. "כמובן שהיינו שמחים לסגור את הסדרה קודם לכן, אבל משחקי 7 הם אלו שנזכור בעוד 20 שנה". על החיכוכים הפומביים בין לברון ג'יימס לדווין וויד אחרי ההפסד במשחק הקודם אמר המאמן: "מה שמייחד את חדר ההלבשה שלנו הוא שעברנו כל כך הרבה ביחד, וברגעים בהם יש קצת קשיים ודברים לא הולכים בכיוון שלנו, האחווה בין השחקנים רק מתחזקת".

לברון, שקלע 83 נקודות בשלושה המשחקים האחרונים לעומת 55 של וויד וכריס בוש ביחד, התייחס לשתי הצלעות האחרות במשולש: "ברור מאליו ששניהם מתקשים. שניהם מקצוענים ואלופים. נמצא לכך פתרון, ואני כמנהיג צריך לעזור להם לעשות את זה". על המשחק עצמו אמר ה-MVP: "הדבר הכי טוב בהזדמנות שלפנינו הוא שיתרון הביתיות עליו עבדנו כל השנה הוא שלנו. הגענו למצב בו גם אם לא עשינו את העבודה בחוץ, תמיד יש לנו עוד הזדמנות לעשות את זה בבית".

בוש עצמו, שלא קלע בדאבל פיגרס בשלושה משחקים רצופים (7, 7 ו-5), בפעם הראשונה מאז עונת הרוקי שלו, התייחס לכושרו הירוד: "אני פשוט לא קולע בכל הסדרה, ואני צריך לברר מה לעשות עד פתיחת המשחק. אני חייב לחזור למשחק שלי, זה הדבר היחיד שיעזור לי עכשיו".

לברון ג'יימס שחקן מיאמי היט. GettyImages
יצליח להנהיג את הטריו? לברון ג'יימס/GettyImages

באינדיאנה ניסו לשכוח במהירות מפרשת רוי היברט, שההערה ההומופובית שלו בסיום המשחק השישי עלתה לו בקנס של 75,000 דולר, והמאמן פרנק ווגל אמר: "אנחנו מאמינים ביכולתנו לנצח את הסדרה, כמו שתמיד האמנו. לא שיחקנו מושלם לאורך הסדרה, אבל במשחק הזה נצטרך להיות קרובים לשלמות".

הפייסרס שקטפו 53 ריבאונדים לעומת 33 של ההיט במשחק הקודם ובסך הכל לקחו 105 ריבאונדים יותר מהאלופה בתשעת המפגשים העונה, בהחלט אופטימיים בנוגע לסנסציה שבדרך. "זה הולך להיות קשה באולם שלהם, אבל אנחנו פשוט צריכים להביא את זה", אמר לאנס סטיבנסון. "אם נשחק באגרסיביות כמו שעשינו בבית, נוכל להשיג את הניצחון".

רוי היברט שחקן אינדיאנה פייסרס. Streeter Lecka, GettyImages
שילם ביוקר. רוי היברט/GettyImages, Streeter Lecka

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully