וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרק שארפ: "הכי חשוב שנדאג למשחק שלנו"

3.6.2013 / 11:39

עוזר מאמן מכבי תל אביב, שעשוי לעזוב בסיום העונה, מתכונן למשחק 3 בחצי הגמר. בירושלים: מאמצים להכשיר את סטיל

צילום: ניב אהרונסון, עריכה: יותם בן דוד

מכבי תל אביב תוכל להעפיל כבר הערב (שני) לגמר ליגת העל אם תנצח בביתה את הפועל ירושלים במשחק השלישי בסדרת חצי הגמר (20:50, ספורט 5). הצהובים מגיעים להתמודדות אחרי ניצחון החוץ המשכנע במשחק מספר 2 במלחה, בידיעה שהם רחוקים שני ניצחונות בלבד מדאבל שלישי ברציפות. במכבי מצפים להציג יכולת טובה יותר ממה שהציגו במשחק מספר 3 בסדרה הקודמת נגד הפועל תל אביב, ועל הדרך להמשיך לקבל תוצרת מליאור אליהו, שנמצא בכושר הטוב ביותר שלו העונה.

מנגד בהפועל ירושלים קיבלו חדשות רעות מכיוונו של רון סטיל. הגארד האמריקאי נפצע אתמול באימון בכתפו , אולם בקבוצה עושים מאמצים להכשירו לקראת המשחק החשוב.

דרק שארפ עוזר מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
"אסור להוריד את הרגל מהגז". דרק שארפ/ברני ארדוב

ניק קיינר מדלי אמר לוואלה! ספורט: "יש עוד משחק עכשיו ואנחנו חייבים להגיע מרוכזים בכדי לנצח את המשחק הזה. הגב שלהם צמוד לקיר ואנחנו צריכים להגיע ולסיים את זה. אבל הסיפור עדיין לא גמור, ירושלים היא קבוצה כישרונית ומסוכנת. ואנחנו צריכים להציג ריכוז. המשחק הקודם היה משחק חשוב, הצגנו הגנה טובה ושיחקנו חזק. הגבנו נכון למצבים. אני גם מרגיש טוב באופן אישי ורוצה כמה שיותר לעזור לקבוצה".

קיינר מדלי החמיא לליאור אליהו: "ליאור משחק מצוין. הוא מרגיש נוח ומשחק טוב, אין הרבה בחורים שיכולים לשמור עליו, כשהוא עושה מה שהוא יודע אי אפשר לשמור עליו בקלות".

בתוך כך, כפי שפורסם בוואלה! ספורט, הסיכויים שדרק שארפ ימשיך בקבוצה פוחתים. כזכור, בקבוצה לא מעוניינים לשלם לשארפ את הסכומים אותם קיבל בעונה שעברה, וקברניטי הקבוצה טרם שוחחו עימו לגבי העונה הבאה.

שארפ אמר לגבי המשחק: "מה שחשוב זה שנדאג למשחק שלנו. יש לנו עוד משחקי ואסור להוריד את הרגל מהגז, אנחנו מנסים לנצח כל משחק. צריך לעשות את העצירות ומה שצריך. ירושלים היא קבוצה טובה ועכשיו אנחנו רוצים להגיע ולהיות מרוכזים במשחק הזה ולנצח. המפתח היה ההגנה ולשמור על הכדור".

דווין סמית', שבמשא ומתן בינו לבין מכבי תל אביב יש קשיים, התייחס גם הוא למשחק הערב: "ניצחנו אבל אנחנו צריכים להישאר בפוקוס לגבי מה שאנחנו צריכים לעשות ולשמור על ההכנות שלנו בכל משחק. האם אנחנו טובים יותר? אני פשוט חושב שאנחנו משחקים טוב שאנחנו צריכים להמשיך לעבוד. כל עוד שנמשיך לשמור על הרבאונד וכל מה שצריך יהיה טוב".

בתוך כך, דיוויד בלאט זכה לקבל מנשיא רוסיה, ולדימיר פוטין, את "עיטור הידידות" הרשמי של הפדרציה הרוסית, וזאת על תרומתו הגדולה והמיוחדת לקידום הספורט ברוסיה – כך פורסם היום. הנשיא פוטין חתום על הצו הנשיאותי המיוחד, המוענק לזרים שתורמים גם לשיתוף הפעולה וקידום האחווה בין רוסיה לעמים שונים. בלאט אימן את נבחרת רוסיה בין השנים 2006 ל-2012, עימה אף זכה באליפות אירופה ב-2007 והזכייה במדליה אולימפית בלונדון 2012. העיטור הוענק גם לאציו גאמבה האיטלקי, שהוביל את נבחרת הג'ודו של רוסיה לזכייה בשלוש מדליות באולימפיאדת לונדון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully