וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'יימס: "עם הכדורסל שלנו אפשר לסגור את הסדרה"

במכבי תל אביב רוצים לחתום את הסדרה נגד הפועל ירושלים עם ניצחון שייתן 0:3 (ב', 20:50, ספורט 5). רון סטיל נפצע ובספק

צילום: ניב אהרונסון, עריכה: יותם בן דוד

מכבי תל אביב תוכל להעפיל כבר מחר (שני, 20:50, ספורט 5) לגמר ליגת העל בכדורסל לעונת 2012/13 אם תנצח בביתה את הפועל ירושלים ותשלים 0:3 בסדרת חצי הגמר. הצהובים מגיעים להתמודדות אחרי ניצחון החוץ המשכנע במשחק מספר 2 במלחה, בידיעה שהם רחוקים שני ניצחונות בלבד מדאבל שלישי ברציפות. במכבי מצפים להציג יכולת טובה יותר ממה שהציגו במשחק מספר 3 בסדרה הקודמת נגד הפועל תל אביב, ועל הדרך להמשיך לקבל תוצרת מליאור אליהו, שנמצא בכושר הטוב ביותר שלו העונה.

מנגד בהפועל ירושלים נרשמה אכזבה גדולה אחרי ההפסד ביום חמישי האחרון. האדומים הגיעו עם אמונה שניתן לחזור לסדרה מול מכבי, אך רבע ראשון לא טוב גרם להם לרדוף אחרי הצהובים לאורך כל המשחק ולא להשיג אותם. אחת השאלות הגדולות לקראת ההתמודדות תהיה מספר הדקות של קורטני פלס, שסופסל במהלך המשחק האחרון לאחר שהציג יכולת ירודה. בירושלים מקווים לנצח בקרבות הפנים, אחד המפתחות החשובים לפני הסדרה, לאחר שעד כה שון ג'יימס וליאור אליהו שלטו בצבע.

שחקן מכבי תל אביב ליאור אליהו מול שחקן הפועל ירושלים אלישי כדיר. מגד גוזני
האיש של מכבי תל אביב בסדרה עד עכשיו. אליהו/מגד גוזני

בירושלים קיבלו חדשות רעות מכיוונו של רון סטיל. הגארד האמריקאי נפצע הערב באימון בכתפו ונמצא בספק למחר. בקבוצה עושים מאמצים להכשירו לקראת המשחק החשוב.

דיוויד בלאט אמר הערב באימון לקראת המשחק: "במשחק בשלישי במצב של 2:0 יש דינמיקה שונה. מבחינתנו אסור להקל ראש במשחק הזה מחר ובטח לא נעשה זאת. עומדת מולנו קבוצה טובה כמו ירושלים ואם אנחנו רוצים לעלות לגמר אנחנו צריכים לשחק את הכדורסל הכי טוב שאנו יכולים. אני לא מאלו ששמחים עד שהמערכה הסתיימה"

שון ג'יימס הוסיף: "אם נשחק כמו שאנחנו יודעים נסגור את הסדרה כפי שצריך. אנחנו משחקים מול קבוצה מאוד מוכשרת, אבל אנחנו לא מאבדים הרבה כדורים והם לא משיגים הרבה ריבאונד התקפה וזה אחד המפתחות לניצחונות שלנו".

מנגד, בירושלים מאמינים שעוד ניתן לעשות משהו בסדרה, ואלישי כדיר אמר: "השאיפה שלנו היא לנצח בכל משחק וכך גם מחר. מכבי פייבוריטים אבל אנחנו באים לעשות הכל בשביל לנצח. זה משחק של להיות או לחדול מבחינתנו ונילחם עד השנייה האחרונה בשביל לצמק את הסדרה ולחזור למלחה. המשימה לא פשוטה אבל אנחנו בהחלט מאמינים שאפשר לעשות את זה".
.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
רון סטיל שחקן הפועל ירושלים. GettyImages
בספק. סטיל/GettyImages

המספר הנוסף

14 - משחקים רצופים בספרות כפולות לג'וש דאנקן עד המשחק האחרון בין הקבוצות בסדרה.

15 - דקות בלבד שיחק קורטני פלס במשחק האחרון, הכי מעט העונה.

24 - מ-53 זריקות עונשין קלע ליאור אליהו העונה.

27 - מ-37 הסדרות של הטוב מחמישה בהן שיחקה מכבי תל אביב עד היום נגמרו בניצחון 0:3 של הצהובים.

יעמוד למבחן: ליאור אליהו

הכושר הנהדר של פורוורד מכבי תל אביב ונבחרת ישראל נותן למכבי תל אביב יתרון גדול עד כה בסדרה. אם הוא ימשיך באותה מגמה, הצהובים יכולים להתחיל להתכונן למשחק הגמר.

שחקן הפועל ירושלים קורטני פלס מול שחקן מכבי תל אביב דרקו פלאניניץ'. ברני ארדוב
שיחק רק 15 דקות במשחק הקודם. פלס/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully