וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאנגר: "הגאווה של הקבוצה נפגעה במשחקים הראשונים"

3.6.2013 / 10:09

באילת מרוצים מהאופי שהפגינו בניצחון בחיפה שהחזיר אותם לחיים בחצי הגמר. סקוורר: "אני רוצה לחזור לכאן למשחק חמישי"

הפועל אילת חזרה הבוקר (שלישי) לעיר הדרומית בארץ בטיסה עם הרבה חיוכים. בקבוצה היו חששות כבדים כי לאחר המשחק השלישי אמש נגד מכבי חיפה יוכלו כבר חלק מהשחקנים להשאר בתל אביב בדרך לטיסה הביתה, אבל קאמבק הירואי בדקות הסיום נתן להם ניצחון 75:78, לאחר הארכה וכרטיס למשחק הרביעי ביום רביעי באילת.

בקבוצה מייחסים את הניצחון לשיחות שערך המאמן עודד קטש עם השחקנים, שבהן דרש מהם יותר מחויבות ולנסות להשאר במשחק במהלך הדקות הראשונות של ההתמודדות. באילת סימנו את הרבע הראשון כמפתח, וכשסיימו אותו בצורה צמודה האמינו כי יוכלו לחזור. כעת מאמינים במועדון שהמומנטום של הסדרה יתהפך, והם יוכלו לכפות משחק חמישי ואולי אפילו להגיע עד למשחק הגמר.

שחקני הפועל אילת טוני יאנגר, יחזקאל סקוורר. ברני ארדוב
"עודד נותן לכולם ביטחון כל הזמן". טוני יאנגר/ברני ארדוב

"ידענו שאנחנו צריכים לעזור את 5-6 הדקות הראשונות שהם ברחו לנו בהם, עשינו את זה ונשארנו בעניינים עד הסיום", אמר יחזקאל סקוורר, שקלע את הנקודה היחידה שלו בשניות הסיום של ההארכה, "הבעיה במשחקים הקודמים הייתה שהם פתחו הפרש גבוה אחרי כמה דקות ומשם רדפנו אחריהם, זה גמר אותנו. כמה דקות לסיום היה 11 הפרש להם, ומה שהחזיר אותנו למשחק היה ההגנה ולא לתת להם לברוח. המשכנו ככה בהארכה. הניצחון הזה פתח אצלנו איזה משהו והכניס אותנו למומנטום, אני בטוח שהחבר'ה יגיעו נחושים לא פחות מהיום. מגיע לקהל שלנו בבית שנביא להם ניצחון נוסף, אני רוצה לחזור לפה למשחק חמישי".

קטש הפתיע בתחילת המשחק כשפתח עם סקוורר, אבי בן שימול וטוני יאנגר בחמישייה, מטעמים הגנתיים וזה גם הצליח לו, "עודד נותן לכולם ביטחון כל הזמן. הוא פתח איתי בחמישייה כדי לעצור את משחק המעבר המהיר שלהם בהתחלה ואני חושב שהצלחנו", אמר יאנגר על ההחלטה, "כדורסל זה משחק של מומנטומים, בעיקר כשמדובר בשתי קבוצות מסוג כזה. ידענו שאנחנו צריכים להשאר חיוביים ולהלחם רבע אחרי רבע. הגאווה של הקבוצה נפגעה במשחקים הראשונים, אין ספק. אחרי שאתה מפסיד ככה אתה רוצה להשיב מלחמה ואני חושב שהוכחנו שאנחנו נעים בכיוון הנכון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully