וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קטש: "רצינו להחזיר את הסדרה לאילת בשביל הקהל"

2.6.2013 / 21:57

מאמן הפועל אילת היה מאושר אחרי הניצחון בחיפה ("גדול, גדול"). גרינברג: "איבדנו יותר מדי והשארנו את אובאנון חופשי"

צילום וידאו: אדריאן הרבשטיין, עריכת וידאו: יותם בן דוד

45 דקות של כדורסל לא טוב, אבל מותח ומלא אמוציות, הסתיימו הערב (ראשון) בניצחון חוץ של הפועל אילת על מכבי חיפה 75:78 לאחר הארכה. הלבנים-ירוקים כבר הוליכו בפער ספרתי עמוק בתוך הרבע האחרון, אבל איבדו את היתרון ואפשרו לאורחים לחזור, לנצח ולצמק את סדרת חצי גמר הפלייאוף ל-2:1. בסיום המשחק ניסה אוהד של חיפה שנמצא על הפרקט להתפרץ כלפי השופטים, אבל השוטרים במקום הרחיקו אותו מהמקום.

עודד קטש הפועל אילת. אדריאן הרבשטיין
"לא ויתרנו בשום שלב". קטש/אדריאן הרבשטיין

המאמן המנצח, עודד קטש, אמר בסיום המשחק: "זה גדול, זה גדול. יש דבר אחד שחשבתי עליו וזה הקהל שלנו. דיברנו רק על להחזיר לקהל הזה ולהחזיר את הסדרה הביתה. התכוננו מאוד לחצי הראשון בעקבות הטראומה והתחלתי את המשחק עם הרבה שחקנים שאני יודע שיקריבו את העבירות. כולם עשו עבודה מצוינת. לא ויתרנו בשום שלב של הסדרה".

קטש התייחס גם להחלטה לספסל את סקוטי הופסון במשחק הקודם: "כולם יודעים מה אני חושב על סקוטי, אף אחד לא היה במערכת וידע מה קורה. לא היה שום דבר חוץ ממקצועי. הוא הגיע לכאן כשחקן צעיר והפך לאחד הכוכבים בליגה. אחוז אחד יש לי בהצלחה שלו, אז שיתנו לי קרדיט לנהל את העניינים".

לארי אובאנון, שהוביל את הקאמבק של אילת ברבע האחרון ובההארכה ביחד עם סקוטי הופסון, סיכם: "זה היה מאמץ קבוצתי. דיברנו אחרי שני המשחקים הראשונים ורק רצינו לבוא לפה לנצח. אני בטוח שאנחנו יכולים לנצח את הסדרה. כשסקוטי הופסון משחק כמו היום הוא השחקן הכי טוב בליגה".

הופסון, שכאמור חזר לסגל הקבוצה אחרי שהוא לא נכלל בו ביום רביעי האחרון, הוסיף: "אני מותש. היה משחק קשה ואינטנסיבי בין שתי קבוצות מצוינות. לא רצינו שהעונה תיגמר. עכשיו אנחנו חוזרים לאילת ונעשה הכל בשביל לנצח. רציתי לתת את הטון כבר בתחילת המשחק, פגע בי לראות את השחקנים מתקשים בהתקפה בלעדיי ואפילו בהגנה. הרגשתי שצריכים אותי, אז ברגע שראיתי את זה הבנתי יותר טוב איך לתקוף במשחק השלישי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סו

בשיתוף סאנופי
סקוטי הופסון הפועל אילת. אדריאן הרבשטיין
הרגיש את הצורך לחזור לפרקט. הופסון/אדריאן הרבשטיין

המאמן המפסיד בראד גרינברג ניתח: "אובאנון פגע בנו, היה לו ערב קליעה מצוין וזה כנראה מה שעשה את ההבדל הגדול. איבדנו יותר מדי כדורים ולא שמרנו מספיק טוב על אובאנון. השחקנים בסדר, אנחנו עדיין מובילים 1:2 נגד קבוצה טובה. היו לנו הזדמנויות שפספסנו, אבל נגיע מוכנים למשחק ביום רביעי".

עידו קוז'יקרו הוסיף: "אילת קבוצה מצוינת, הם נלחמו היום, גם אנחנו נלחמנו, אבל היה להם את המומנטום הקטן בסוף שהצליח לגמור את המשחק. למרות התוצאות במשחקים הקודמים לא הקלנו ראש ביריבה, הם התחרו איתנו רוב הליגה במקומות השני והשלישי. פתאום המומנטום עבר אליהם, משחק של התקפה לכאן או לכאן, זה מה שקרה לדעתי".

בראד גרינברג מאמן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
"אנחנו עדיין מובילים". גרינברג/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully