וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כרגע לא ידוע לנו שמתעניינים ברפאלוב באנגליה"

דובר ברוז' התייחס לציוץ המסתורי של דודו דהאן לגבי הקשר ("רפאלוב=פרמיירליג"). הסוכן סירב להסביר את פשר הציוץ

יממה אחרי שדודו דהאן הקפיץ את גזרת הטוויטר עם ציוץ מסתורי בו כתב "רפאלוב=פרמיירליג", בבלגיה מנסים לברר מה עומד מאחורי הרמז שהנחית סוכנו של קשר קלאב ברוז'. כשהתבקש להסביר את דבריו אמר הסוכן הישראלי לתקשורת המקומית "אתם עוד תראו למה כתבתי את זה", והגביר את ההערכות לפיהן לא מדובר רק במחמאה לשחקן אותו הוא מייצג.

קלאוס ואן איסאקר, דובר ברוז', התייחס גם הוא לציוץ של דהאן ואמר לתקשורת הבלגית: "כרגע אין לנו שום מידע על מועדונים שמתעניינים בו, ולא פתחנו במגעים לגביו עם שום קבוצה". כזכור, לפני שבועיים פורסם בבלגיה שוולפסבורג ובורוסיה מנשגלדבאך מהבונדסליגה עוקבות אחרי רפאלוב.

נושא: קשר קלאב ברוז' ליאור רפאלוב. GettyImages
מחמאה מהסוכן או רמז לעתיד? ליאור רפאלוב/GettyImages

רפאלוב, 27, שנרכש בקיץ 2011 ממכבי חיפה תמורת 2.5 מיליון יורו, רשם העונה 28 הופעות ליגה במדי קלאב ברוז' וכבש 10 שערים. בנוסף יש לו עוד שני שערים במסגרת הליגה האירופית.

כזכור, בחודש ינואר הציעה צסק"א מוסקבה חמישה מיליון יורו תמורת השחקן, אך נתקלה בסירוב מצד ברוז'. בראיון לוואלה! ספורט לפני כחודשיים סיפר רפאלוב: "אני יכול לומר עכשיו שאני שוקל לעשות מעבר בקיץ, מעבר רציני יותר. אשב עם הנשיא ועם המנהל הספורטיבי ונקבל את ההחלטה הטובה ביותר בשבילי ובשביל המועדון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully