וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוג'ר פדרר: "תמיד זוכרים את המשחקים האלה"

השוויצרי ביצע קאמבק גדול ועלה לרבע גמר גרנד סלאם בפעם ה-36 ברצף. רוברדו: "במשך שנים לא יצאתי אפילו לג'וגינג"

תמונת היום: מקום טוב לנוח בו

הטניסאי הספרדי טומי רוברדו. רויטרס
טומי רוברדו היה כל כך מותש, שהוא התיישב בשמחה על כל כיסא שמצא באזור. כולל זה של שופטת הקו/רויטרס

נתוני היום

* הניצחון של רוג'ר פדרר על ז'יל סימון היום היה הניצחון ה-900 שלו בקריירה. השוויצרי האגדי מדורג במקום הרביעי בקטגוריה הזו אחרי ג'ימי קונורס (1,156), איבן לנדל (1,068) וגיז'רמו וילאס (940).

* פדרר עלה ל-0:6 במשחקים של חמש מערכות בטורניר הגרנד סלאם היוקרתי בבירת צרפת.

* עוד מפדרר: השוויצרי האגדי עלה היום לרבע גמר של טורניר גרנד סלאם בפעם ה-36 ברציפות. הוא גם השתווה לגיז'רמו וילאס ולניקולה פייטרואנג'לי עם 58 ניצחונות ברולאן גארוס.

* הניצחון של סרינה וויליאמס על רוברטה וינצ'י היה ה-28 שלה ברציפות, 20 מהם על חימר.

* עוד נתון מעניין בנוגע למשחק של סרינה היום: הניצחון על וינצ'י העלה את המאזן שלה ל-1:28 נגד יריבות איטלקיות. פרנצ'סקה סקיאבונה היא הטניסאית היחידה מארץ המגף שהצליחה לגבור עליה. היא עשתה את זה ב-2005.

* טומי רוברדו הוא השחקן השני בלבד בהיסטוריה שחוזר בשלושה משחקים רצופים מפיגור 2:0 במערכות לניצחון. היחיד שעשה זאת עד כה הוא הנרי קושה הצרפתי, בווימבלדון 1927.

רוג'ר פדרר, טניסאי שוויצרי. רויטרס
900 ניצחונות בקריירה. רוג'ר פדרר/רויטרס

ציטוטי היום

האיש של היום היה ללא ספק טומי רוברדו, שחזר שוב מפיגור שתי מערכות, גבר על בן ארצו ניקולאס אלמגרו ויפגוש ספרדי נוסף בדמות דויד פרר הנהדר. רוברדו אמר: "במשך שלוש או ארבע שנים לא יכולתי לצאת אפילו לג'וגינג. עכשיו, מאז הניתוח, אני כבר יכול וזה נהדר מבחינתי. יד ימין שלי ממש כאבה בתחילת המשחק, אפילו הייתי צריך לעזוב את המחבט בין נקודות. לאט לאט זה הפסיק".

רוג'ר פדרר, שרשם העפלה מספר 36 ברציפות לרבע גמר בטורניר גרנד סלאם ושמר על סיכוי לזכות ברולאן גארוס בפעם השנייה בקריירה, סיכם את הקאמבק שלו: "זה היה יפה, תמיד מיוחד להשתתף במשחקים כאלה. אתה תמיד זוכר אותם".

אחרי 10 שנים ברציפות, האלופה מ-2009, סבטלנה קוזנצובה, התייצבה לטורניר הנוכחי כלא מדורגת. זה לא מנע לטפס לרבע הגמר היום אחרי 4:6, 6:3, 3:6 על המדורגת 8 בטורניר, אנג'ליק קרבר. "הזכייה שלי הייתה מזמן, אבל תמיד נחמד להיזכר בה", אמרה הרוסייה שמדורגת במקום ה-39 בעולם אחרי הידרדרות בעקבות פציעה, "טורנירי גרנד סלאם תמיד מוציאים ממני את המיטב. זה בא לי בטבעיות". לצערה, רק הפתעה גדולה תמנע מקוזנצובה הדחה בשלב הבא, שם היא תפגוש את סרינה וויליאמס ואת רצף 28 הניצחונות שלה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
הטניסאי הספרדי טומי רוברדו. רויטרס
הסיפור הגדול של הטורניר עד כה. טומי רוברדו/רויטרס

הסיפור של היום

טומי רוברדו עשה זאת שוב. אחרי פעמיים בהן הוא חזר מפיגור 2:0 לניצחון, הלוחם הספרדי עשה זאת היום גם נגד בן ארצו והמדורג 11 בטורניר, ניקולאס אלמגרו. הטניסאי בן ה-31 כבר פיגר 2:0 במערכות ו-4:1 בסט השלישי לפני עוד קאמבק מרשים וניצחון אחרי שלוש שעות ו-49 דקות.

שימו לב מחר ל...

פרנצ'סקה סקיאבונה זכתה ברולאן גארוס ב-2010 ודורגה במקום הרביעי בעולם ב-2011. מאז היא הספיקה להידרדר בדירוג העולמי, לרשום כמה הפסדים מביכים ולהגיע לטורניר הנוכחי מהמקום ה-55 בעולם. הניצחון המרשים שלה 2:6, 1:6 על מריון ברטולי בסיבוב הקודם הראה שיכול להיות שהאיטלקייה שתחגוג בחודש הבא את יום הולדתה ה-33 אולי חוזרת. ביום שני היא תנסה להדיח את את המדורגת 3, ויקטוריה אזרנקה.

הטניסאית האיטלקיה פרנצ'סקה סקיאבונה. AP
גם היא במוד של קאמבק. פרנצ'סקה סקיאבונה/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully