וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנימין נתניהו: "אירוח היורו בישראל הוא כבר זכייה"

ראש הממשלה איחל הצלחה לשחקני הנבחרת הצעירה והמאמן גיא לוזון: "נקווה לטורניר מהנה, מוצלח ומלא בשערים מהצד שלנו. שמח שיהודים, ערבים, אתיופים ורוסים מייצגים את המדינה"

יח"צ - חד פעמי

שחקני הנבחרת הצעירה של ישראל והמאמן גיא לוזון התארחו היום (ראשון) בלשכת ראש הממשלה בירושלים, שם ראש הממשלה בנימין נתניהו איחל להם הצלחה לקראת אליפות אירופה לנבחרות עד גיל 21 שתצא לדרך ביום רביעי הקרוב. קפטן הנבחרת ניר ביטון אף נתן לראש הממשלה חולצה של הנבחרת עם השם נתניהו על גבה.

משחקי יורו 2013 ישודרו בספורט1

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

נתניהו אמר לשחקנים: "אני רוצה לברך את כל הסגל שהגיע לכאן. אצלנו בבית כדורגל זה חלק מהיום יום ויש לי מישהו בבית שתמיד דואג לעדכן אותי על כל מה שקורה. לפעמים אני מנסה לשחק, אבל בגילי זה לא נגמר טוב. עצם קיום הטורניר בישראל זה כבר הדבר החשוב ומהווה זכייה בפני עצמה. תייצגו את ישראל בכבוד. פה זה המקום להודות לנשיא אופ"א מישל פלאטיני, שלמרות הלחצים שהופעלו עליו מצד גורמים כאלו ואחרים עמד לצדנו".

נתניהו אף הוסיף כי "שמחתי לשמוע שכל חלקי ישראל מיוצגים בנבחרת - יהודים, ערבים, אתיופים, רוסים, וכולם מייצגים את המדינה בכבוד".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ראש הממשלה גם פנה לגיא לוזון ואמר: "אני רוצה לאחל לך בהצלחה, גם באליפות וגם בדרך החדשה שתתחיל לאחר מכן. נקווה לטורניר מהנה, מוצלח ומלא שערים מהצד שלנו".

ישראל תשחק בבית א' של האליפות. היא תפגוש את נורבגיה למשחק הפתיחה ביום רביעי ולאחר מכן תשחק נגד איטליה ב-8 ביוני ומול אנגליה ב-11 ביוני.

שרת הספורט לימור לבנת: "הממשלה אישרה הקצאת 4.1 מיליון שקל לאירוח היורו לראשונה בישראל. הושקעו מאמצים רבים לאירוח הטורניר למרות הלחצים הכבדים שהופעלו נגד. הנבחרת תופיע במיטבה ותייצג את ישראל בכבוד".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully