וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו: "שקר, לא ניסיתי להשפיל, רונאלדו וקסיאס פצועים"

המאמן תקף את התקשורת לאחר שריאל שיחקה מול אוסאסונה כשכוכביה מחוץ לסגל: "הם היו פצועים. קסיאס לא התאמן"

עידן ז'וזה מוריניו בריאל מדריד הסתיים אמש (שבת) באופן בלתי נשכח וחריג, בדיוק כמו המאמן עצמו. ריאל מדריד של ניצחה 2:4 את אוסאסונה במחזור הסיום של הלה-ליגה, אבל מהמשחק הזה יזכרו יותר את מה שקרה מסביב למגרש ופחות מה שקרה בתוכו.

כבר בדקה הראשונה, כשקם מהספסל, זכה 'המיוחד' לקריאות בוז אדירות מהאוהדים, שלא אהבו את ההחלטה להשאיר את איקר קסיאס מחוץ לסגל ולפתוח עם השוער הרביעי - חסוס. גם כריסטיאנו רונאלדו, צ'אבי אלונסו, רפאל וראן, סרחיו ראמוס ופאביו קונטראו הפצועים לא נכללו בסגל וכמוהם גם סמי חדירה המורחק. מוריניו לא נשאר חייב ואחרי המשחק תקף את התקשורת בספרד.

מנג'ר ריאל מדריד ז'וז'ה מוריניו מוקף על ידי צלמים. GettyImages
מוריניו במשחקו האחרון כמאמן ריאל מדריד/GettyImages

"אלה שלא הוזמנו לסגל עברו בדיקות רפואיות ונמצאו לא כשירים למשחק", הסביר פוריניו. "פפה, רונאלדו וקסיאס סובלים מכאבים בגב, הם היו פצועים". מוריניו התייחס לבוז של הקהל כלפיו ולהתקפות שהוא סופג מצד התקשורת. "העיתונים מלאי שקרים, אם הייתי צריך לנסות להוכיח את כל השקרים לא היה לי זמן לעשות דברים אחרים. זאת כנראה הפעם האחרונה שאדבר על ריאל מדריד. השחקנים שלא זומנו היו מחוץ לסגל מסיבה רפואית. לסמי חדירה צבר כרטיסים צהובים, מרסלו בברזיל, דייגו לופס פצוע, לסרחיו ראמוס יש בעיה בשריר שהוא סוחב בתקופה האחרונה, לקאקה פציעה בברך. פפה, רונאלדו וקסיאס לא התאמנו בשבוע האחרון בגלל הפציעות בגב, אז כל מי שלא זומן לסגל נשאר בחוץ בגלל סיבה מסוימת, בגלל בעיה שסבל ממנה. התקשורת כותבת שאני השארתי אותם בחוץ כדי להשפיל אותם, זה שקר, אבל אני יכול להבין למה הם כותבים את זה. מעגל אחד נסגר ואחר נפתח עבור ריאל מדריד ועבורי".

מוריניו נשאל מדוע לא הצהיר מראש שהם לא ישחקו אם היו פצועים. "לא עשיתי זאת כי זה היה ברור. ראו שקסיאס לא התאמן בשבועיים האחרונים. אני יודע את האמת והכוונות שלי טהורות. עכשיו הכול נגמר בשבילי, ואני חושב שהדבר הכי חשוב הוא שריאל מדריד תביט קדימה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully