וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארבלואה: "יש כאן שחקנים ילדותיים שחשבו רק על עצמם"

אלברו ארבלואה מצטער על העזיבה של מוריניו את ריאל ותוקף את השחקנים. היגואין: "מרגיש שהזמן שלי כאן הגיע לסיומו"

מנג'ר ריאל מדריד ז'וז'ה מוריניו מוקף על ידי צלמים. GettyImages
אנחנו כבר מתגעגעים. מוריניו/GettyImages

ז'וזה מוריניו נפרד הערב (שבת) מריאל מדריד כמו שרק הוא יודע. מאמן הבלאנקוס עמד במרכז הבמה במשחק האחרון של עונת 2012/13, בו ניצחה קבוצתו 2:4 את אוסאסונה. כבר בדקה הראשונה, כשקם מהספסל, זכה 'המיוחד' לקריאות בוז אדירות מהאוהדים, שבוודאי לא אהבו את ההחלטה הפרובוקטיבית להשאיר את איקר קסיאס מחוץ לסגל ולפתוח עם השוער הרביעי - חסוס. 25 צלמים הסתערו על המאמן, ואילצו את השופט להפסיק את המשחק לחצי דקה. יש לציין כי חלק מהקהל דווקא עודד את מוריניו ומחא לפורטוגלי כפיים.

אם כך, מוריניו סיים את תקופתו כמאמן ריאל מדריד אחרי 1,463 ימים, 179 משחקים, זכיה אחת באליפות, זכיה אחת בגביע המלך וזכיה אחת בסופרקאפ הספרדי. התחנה הבאה ככל הנראה תהיה צ'לסי, זהות מחליפו בסנטיאגו ברנבאו עדיין לא ברורה ולעת עתה נראה שרק דבר אחד בטוח: זמן רב יעבור עד שבריאל מדריד ישכחו את חווית המאמן הפורטוגלי.

מאמן ריאל מדריד ז'וזה מוריניו. AP
נתראה בעתיד הקרוב. מוריניו/AP

אלברו ארבלואה, שצייץ לפני המשחק הודעת תמיכה במוריניו בחשבון הטוויטר שלו, אמר בסיום: "אני עצוב שמוריניו עוזב, אבל אלה החיים. חבל שלא ניצלנו את שלוש השנים שלו כאן כדי לזכות ביותר תארים".

לאחר מכן עבר ארבלואה לחשוף חלק מהבעיות שעברו על ריאל מדריד העונה ואמר: "היו כאן אנשים ילדותיים, היו כאלה שלא היה אכפת להם מהתדמית שלנו בתקשורת. לאחרים היה אכפת רק מעצמם. ז'וזה מוריניו תמיד שם את ריאל מדריד לפניו בסדר העדיפויות, ולעתים גם פגע בתדמית שלו עבור המועדון, מה שחלק מהשחקנים לא עשו. כבר בחודש הראשון מעדנו וכבר לא חשבנו שאנחנו יכולים לזכות יותר באליפות. היינו יכולים להוציא יותר מהעונה הזאת, והאחריות היא על כולם. מוריניו זכה בכל מקום בו היה, וזה מוזר שדווקא כאן, עם הסגל הכי טוב שהיה לו, הוא זכה בפחות תארים".

גונסאלו היגואין, שענד את סרט הקפטן וכבש את השער הראשון במשחק, אמר בסיום: "אני מרגיש שהזמן שלי כאן בריאל מדריד הגיע לסיומו. אני צריך שינוי אווירה. זו ההחלטה שקיבלתי. אני מקווה שריאל תעשה את הטוב ביותר בשבילי, ואני אעשה את הטוב ביותר בשבילה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
שחקן ריאל מדריד, גונסאלו היגואין. AP
אומר שלום. היגואין/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully