וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: גיא לוזון היה אמור לאמן בכלל את סנט טרוידן

בבלגיה מספרים שנשיא סטנדרד ניסה לדחוף את לוזון לקבוצה מלימבורח. כשהיא לא עלתה ליגה, הוא מינה אותו לקבוצתו

סיפור החתמתו המפתיעה של גיא לוזון כמאמן סטנדרד ליאז' ממשיך למשוך כותרות ולהסתעף בבלגיה, שם מתברר שהתדהמה עדיין לא חלפה. היום (שבת) פרסם העיתון "הוט בלאנג ואן לימבורח" שנשיא סטנדרד, רולאן דושאטלה, התכוון בתחילה לסייע ללוזון להצטרף לצוות האימון של סנט טרוידן מהליגה השנייה. כיצד?

דושאטלה שימש כיו"ר סנט טרוידן במשך שנים ארוכות והוא עדיין מחזיק בקשרים חזקים במועדון. בין היתר, סטנדרד נוהגת להשאיל לקבוצה מלימבורח שחקנים וכך עשתה למשל העונה עם החלוץ ידין זריס.

מאמן הנבחרת הצעירה גיא לוזון עם סוכן השחקנים דודו דהאן. קובי אליהו
הסיפור מסתעף. לוזון ודהאן/קובי אליהו

על פי הדיווח, לוזון וסוכנו דודו דהאן נפגשו עם דושאטלה ועם המנהל הספורטיבי של סנט טרוידן, ז'אן פיטר מארטנס, מספר פעמיםבבית המלון "הוטל סטיין" בסנט טרוידן כדי לדון בהצטרפותו של המאמן הישראלי לצוות המקצועי בעונת 2013/14.

עוד נכתב בעיתון הבלגי שהמאמן גידו ברפולס התנגד בצורה נחרצת לכך שלוזון יצורף לצוות המקצועי שלו ובשלב מסוים בסנט טרוידן החליטו למנות את הישראלי במקומו בעונה הבאה. התכנית הזו לא יצאה לפועל בגלל שהקבוצה סיימה את העונה במקום הרביעי בלבד ולא הצליחה לחזור לליגה הבכירה. בעיתון הבלגי נכתב שבשלב הזה "דושאטלה החליט להפתיע את כל הצוות המקצועי ואת כל השחקנים שסטנדרד ליאז' ולמנות את לוזון למאמן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully