וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רולאן דושאטלה: "אם לא נסיים במקומות 1-3, אעזוב"

הלחץ בסטנדרד ליאז', קבוצתו החדשה של גיא לוזון, לא מפסיק לעלות. אוהדים הפגינו נגד הבעלים והשליכו ביצים ובירה על רכבו

כף רגלו של גיא לוזון עוד לא דרכה בבלגיה, שם הוא צפוי לאמן בעונה הבאה את סטנדרד ליאז'. אולם בעוד המאמן מנסה להתרכז כל כולו באליפות אירופה לנבחרות צעירות, שתצא לדרך בישראל ביום רביעי הקרוב, נראה שבמועדון החדש שלו הלחץ שובר שיאים חדשים וגם הוא צפוי להרגיש זאת בקרוב.

אמש (חמישי), הודיעו ראשי ארגון אוהדי האולטראס של המועדון כי הם מתכננים הפגנת ענק ב-27.6 נגד הבעלים של הקבוצה רולאן דושאטלה, כנגד מה שהם מכנים ניהול כושל מצדו. הקש ששבר את גב הגמל מבחינת האוהדים היו הפיטורים של מאמנם האהוב מירצ'ה רדניק והחלפתו בלוזון.

נשיא סטנדרד ליאז', רולאן דושאטלה. GettyImages
הבלגן נמשך. דושאטלה/GettyImages

אלא שיש אוהדים שלא היו מוכנים לחכות עד למועד ההפגנה. דושאטלה הגיע אתמול בערב לבריסל לועידת עסקים וביציאה המתינו לו כ-50 מאוהדי הקבוצה, שהניפו שלט מחאה נגדו: "זו לא מחאה אלימה, אבל היא כן קולנית", אמר נציג האוהדים, "אנחנו רוצים להבהיר לדושאטלה שאנחנו מתנגדים להחלטות שלו. הוא חצה את הקו והגיע לנקודת האל-חזור. הרכש היקר והמיותר, הפיטורים של רדניק, הגירעון של המועדון. מספיק. אנחנו רוצים לראות אותו עוזב ולא נפסיק עד שזה יקרה. יש לנו אלפי אוהדים, בכל מקום, המחאה נגדו תימשך".

האוהדים שנכחו במקום שרו שירים דוגמת "דושאטלה תתפטר", "סטנדרד שייכת לנו" ושירי עידוד למירצ'ה רדניק, אבל השיא הגיע כאשר הבעלים יצא מהישיבה. לאחר שראה את האוהדים המפגינים, הוא סירב לענות לשאלותיהם ולבוא עמם במגע ופנה אל רכבו. ביציאה מהחניון, חיכתה לו קבוצת אוהדים אחרת שהשליכה ביצים ובירה על רכבו.

בתוך כל המהומה, דושאטלה עצמו הציב רף ציפיות גבוה מאוד ומלחיץ ביותר: "אם סטנדרד לא תסיים את העונה הקרובה בין שלושת המקומות הראשונים בליגה, אני מבטיח שאמצא קונה לקבוצה ואעזוב", אמר הבעלים. יש לציין כי את העונה החולפת סיימה הקבוצה רק במקום השישי בטבלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully