וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפאל נדאל במתקפה חריפה על המארגנים: "זו בדיחה"

הספרדי זעם על השיבוצים: "שיחקתי כמעט שלוש שעות בעוד שהיריב שלי צפה בטלוויזיה. אולי גם אני ארשם למשחקי זוגות"

החיים של רפאל נדאל הרבה יותר קשים כנראה ממה שזה נראה. הספרדי שהעפיל אתמול (שישי) לסיבוב השלישי ברולאן גארוס נאלץ כידוע שוב לאבד מערכה, הפעם מול מרטין קילזן הסלובקי, אבל סיים עם ניצחון 6:4, 3:6, 3:6, 3:6. בסיומו של המשחק השור ממאיורקה הפנה אצבע מאשימה כלפי מארגני הטורניר וזעם סביב לוח הזמנים הצפוף.

יריבו הבא של נדאל, פאביו פוניני, זכה ליום מנוחה בשישי האחרון, בעוד הוא עצמו נאלץ להתרוצץ על המגרש אחרי שמשחקו נדחה מיום חמישי בגלל הגשמים. "אני חושב שכולם בחדר הזה יודעים שלוח הזמנים של אתמול היה שגוי", תקף נדאל. "זה הדבר האמיתי. אני לא יודע אם מנהל הטורניר, המפקחים והבחורים האחראים נתנו הערכה שגויה לפני יומיים, מכיוון שכשאתה מכין לוח זמנים ב-19:00 בערב ולא ב-11:00 בבוקר, אתה יודע מה תחזית מזג האוויר לימים הקרובים".

הטניסאי הספרדי רפאל נדאל בטורניר רולאן גארוס. רויטרס
"נשים משחקות הטוב משלוש מערכות. מבחינתן זה טורניר רגיל. אפילו שהן משחקות בגרנד סלאם, אין לזה שינוי מבחינתן. אם הן משחקות יומיים ברצף, זה לא סיפור גדול. מבחינתנו זה שונה לגמרי". נדאל/רויטרס

לנדאל הייתה ביקורת על השיבוץ שלו: "אני לא יכול לשחק שלישי אחרי משחק גברים ונשים, כשהיריב האפשרי שלי משחק שני אחרי נשים. זה פשוט לא הוגן. שיחקתי כמעט שלוש שעות על המגרש בעוד שהיריב שלי צפה בטלוויזיה בחדר ההלבשה. אם תגידו לי שזה הוגן, אני אומר שזה לא הוגן. הדבר היחיד שאני יכול לעשות זה להיות חיובי, לחייך ולנסות לנצח את המשחק שלי בכדי להגיע מוכן למשחק".

נדאל הסביר גם את ההבדלים בין משחקי הגברים לנשים: "נשים משחקות הטוב משלוש מערכות. מבחינתן זה טורניר רגיל. אפילו שהן משחקות בגרנד סלאם, אין לזה שינוי מבחינתן. אם הן משחקות יומיים ברצף, זה לא סיפור גדול. מבחינתנו זה שונה לגמרי. התירוץ שנתנו לי היה שרוסול הייתה צריכה לשחק בזוגות. אני מצטער, אבל זה בדיחה. יש לכם עוד שבוע לשחק זוגות אם אתם רוצים לשחק זוגות.

"מדוע אתם רוצים להגן על שחקן שמשחק זוגות?", המשיך הספרדי לזעום. "אז מה שאני אעשה זה שאני ארשום את עצמי למשחקי זוגות ואז תהיה לי עדיפות לשחק? זה לא תירוץ בשביל להכין לוח זמנים כזה. אני לא רוצה להמשיך לדבר מכיוון שזה ייראה כאילו אני הבחור הרע שאומר את זה, אבל זה הדבר האמיתי וכולם כאן יודעים שזה לא בסדר".

האם הטענות של נדאל צודקות?

כן
88%
לא
12%
הסקר הסתיים
1429 משתתפים
  • עוד באותו נושא:
  • רפאל נדאל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully