וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה הודיעה: ויקטור ואלדס יישאר בעונה הבאה

השוער, שהוזכר כמי שיעזוב, הודיע כי יישאר עד תום חוזהו ב- 2014 וימצא קבוצה אחרת: "אלך למועדון שהכי יתאים לי"

ברצלונה מתכוננת למשחק מחר (שבת) מול מלאגה שינעל את עונת המשחקים 2012-2013, וכינסה היום מסיבת עיתונאים ממנה יצאה עם בשורה: ויקטור ואלדס יישאר במדי הבלאוגרנה גם בעונה הבאה. מזה חודשים רבים ששמועות ודיווחים שונים בספרד מדברים על עזיבתו הצפויה של השוער המקומי את קבוצת נעוריו, אך היום כולם הופרכו.

ואלדס התייצב מול המצלמות והודיע כי יישאר לפחות עד תום חוזהו בסיום עונת 2013-2014: למרות זאת, השוער הדגיש כי לא יאריך את חוזהו ויעזוב בתום העונה הבאה. "התקופה הארוכה והיפה שלי בברצלונה תסתיים ב-2014. לאחר מכן, אחליט איזה מועדון הכי מתאים לי והכי טוב עבורי", אמר ואלדס.

ויקטור ואלדס שוער ברצלונה מאוכזב. GettyImages
עוד עונה אחת ודי. ויקטור ואלדס/GettyImages

"אני כבר 20 שנה בברצלונה", המשיך. "הגעתי ללה מסיה (האקדמיה של ברצלונה) ב-1992 והייתי בן 12. ברצלונה נתנה לי ולמשפחתי הכול ואני חייב לה. לא אתן לאף אחד לפקפק באהבה שלי למדים של ברצלונה. אני יודע שאני חייב הסבר לאוהדים ולחבריי לקבוצה מדוע לא אאריך את החוזה. העניין הוא שאני מרגיש מותש פסיכולוגית לאחר כל השנים הללו. גם אם ינסו לדבר איתי, לא אנהל משא ומתן על חידוש החוזה. כבר החלטתי".

במהלך העונה אף סוכנו של ואלדס הודיע כי השוער לא ימשיך בברצלונה אחרי 2014, אך סירב להתייחס לשמועות לפיהן יבקש להתיר את החוזה כבר בתום העונה הנוכחית. בתקשורת הספרדית דווח בימים האחרונים כי ואלדס יעבור בדיקות רפואיות במונאקו הצרפתית, שעלתה לליגה הבכירה ומתכננת כמה החתמות ענקיות.

מזה 10 שנים שואלדס משמש כשוער הראשון של ברצלונה ומחזיק במגוון שיאים. ואלדס הוא שוער בארסה שהופיע בכמות הגדולה ביותר של משחקי קלאסיקו וחמש פעמים בעבר זכה בתואר על שם ריקרדו סאמורה, שמוענק לשוער שסופג את כמות השערים הנמוכה בליגה. בשיא הזה הוא מחזיק יחד עם אנתוני רמאייטס, כיום בן 88, ששיחק בבארסה בין 1947 ל-1962.

אלכס סונג, ויקטור ואלדס, ברצלונה. רויטרס
נשאר עם החברים. ואלדס/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully