וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבידל: "יום עצוב עבורי, בטוח שאחזור יום אחד"

מגן ברצלונה עזב רשמית את המועדון אחרי שש שנים. רוסל: "אבידל כבש את ליבנו". גם ואלדס אמור להודיע על עזיבה

אחרי שש שנים בברצלונה, אריק אבידל עוזב רשמית את המועדון. ברצלונה קיימה היום (חמישי) מסיבת עיתונאים רשמית בנוכחות המגן הצרפתי וסנדרו רוסל נשיא ברצלונה, שהשיבו לשאלות העיתונאים. בשבועות האחרונים שמו של אבידל עלה כמועמד לעזוב, וכעת הנושא הפך לרשמי.

אריק אבידל בוכה במסיבת העיתונאים בה נפרד מקבוצתו ברצלונה. רויטרס
לא יכול היה לעצור את הדמעות. אריק אבידל/רויטרס

האלופה הספרדית מעוניינת להציע למגן תפקיד ניהולי במועדון, אך אבידל מעוניין לשחק עונה נוספת או שתיים, ולאחר שהצדדים לא הצליחו להגיע לסיכום על חוזה חדש ועל כן הוא יחפש קבוצה חלופית בשבועות הקרובים. רק הבוקר פורסם סקר אוהדים ב'מארקה' כאשר 56.6 אחוז מהנשאלים טענו שאבידל לא צריך להמשיך במועדון. אבידל היה שותף העונה בארבעה משחקי ליגה בלבד.

אבידל הגיע לברצלונה ב-2007, ובתקופה זו זכו הקטלאנים בארבע אליפויות, שני גביעים ופעמיים בליגת האלופת. במרץ 2011 אובחן אצל המגן הצרפתי גידול ממאיר בכבד, ואבידל נותח. במאי של אותה שנה כבר שיחק 90 דקות בגמר ליגת האלופות בוומבלי, ולאחר הניצחון 1:3 על מנצ'סטר יונייטד הניף את הגביע כקפטן במקום קרלס פויול.

במרץ 2012 אבידל עבר ניתוח להשתלת כבד בגלל בעיות בניתוח הקודם. לאחר חודשיים שוחרר מבית החולים, ולאחר עוד שבעה חודשים קיבל אור ירוק לחזור לאימונים. במרץ 2013 הוא חזר לשחק לאחר הפסקה של יותר משנה, במדי ברצלונה ב'. לפני כחודש הוא החליף את ג'רארד פיקה ושיחק 20 דקות בניצחון 0:5 על מאיורקה. לאחר שבועיים שוב השלים 90 דקות, בניצחון 0:1 על לבנטה.

שחקני ברצלונה, ליאונל מסי במרכז, במסיבת העיתונאים של אריק אבידל. רויטרס
גם החברים באו לכבד. ליאונל מסי ושחקני ברצלונה/רויטרס

אבידל אמר במסיבת העיתונאים: "זה יום עצוב עבורי. שיחקתי בברצלונה במשך שש שנים וזה היה הניסיון הכי גדול שהיה לי בחיים. הקבוצה היא המשפחה השנייה שלי. עברנו הרבה מאוד ביחד ואני אזכור את זה תמיד.

"במשך שש השנים האלה היו לי חברים נפלאים, הכי טובים בעולם", המשיך אבידל. "אני מודה לכל המאמנים שהאמינו בי, לכל הרופאים ולדוקטור מדינה (הרופא המנתח). הייתי רוצה לשחק בבארסה, אבל אני צריך לכבד את ההחלטה של המועדון. בטוח שאחזור לכאן מכיוון שיש לי הצעה מעניינת מבארסה. אני צריך לחשוב על זה, אבל אני מעריך את זה מאוד. אני מודה גם לאוהדים ולאנשים שחשבו עליי".

לאחר מכן אמר רוסל: "אבידל כבש את הלב שלנו והוכיח דברים חשובים לגבי החיים. הדלתות פתוחות עבור אבידל להיות המנהל הטכני של אקדמיית הכדורגל שלנו".

מסיבת העיתונאים בה נפרדה ברצלונה משחקנה אריק אבידל. רויטרס
ברצלונה רוצה אותו באקדמיה. סנדרו רוסל במסיבת העיתונאים/רויטרס

בתוך כך, מי שאמור להצטרף אל אבידל ברשימת העוזבים הוא ויקטור ואלדס, שיקיים מחר מסיבת עיתונאים נוספת, כאשר ההערכות הן שהשוער הוותיק יודיע על מעבר למונאקו.

אריק אבידל בוכה במסיבת העיתונאים בה נפרד מקבוצתו ברצלונה. רויטרס
גיבור שריגש את אוהדי ושחקני ברצלונה. אריק אבידל/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully