וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 31.5

החלון עדיין לא נפתח, השמועות בשיאן: פלקאו עובר סופית למונאקו, שם מפתיע של מילאן לעמדת המאמן, התחנה הבאה של אבידל והצרות של ריאל

נשיא מונאקו, דמיטרי ריבולובב, אישר רשמית כי רדאמל פלקאו מצטרף לקבוצה מהנסיכות.

* בלם בולטון מרקוס אלונסו סגר על חוזה לשלוש שנים בפיורנטינה האיטלקית. הספרדי בן ה-22 הגיע לקבוצה האנגלית ב-2010 מריאל מדריד, ורשם במדיה 46 הופעות. אלונסו יחתום בקבוצה מפירנצה בסוף יוני, אז יפוג חזוהו בבולטון.

* התקשורת הספרדית מדווחת שמנצ'סטר סיטי הגיעה לסיכום עם חסוס נבאס, קשרה הימני בן ה-27 של סביליה. לפי "אס", פלגריני סימן את השחקן, וסביליה תמכור אותו ב-25 מיליון ליש"ט.

* בצרפת טוענים שפריס סן ז'רמן כבר הגישה הצעה לאריק אבידל, המגן הצרפתי בן ה-33 שנפרד אתמול במסיבת עיתונאים מרגשת מברצלונה.

* על פי דיווחים באיטליה, מילאן מעוניינת באקס קלרנס סיידורף כמאמן. ההולנדי הוותיק, כך טוענים, עשוי לרשת בתפקיד את מסימיליאנו אלגרי שלא מוערך על ידי הבעלים. בינתיים, קבוצתו הנוכחית של סיידורף (שעדיין לא הודיע על פרישה) בוטאפוגו מכחישה: "יש לו חוזה אצלנו שמסתיים ב-30 ביוני, ועד עכשיו לא שמענו כלום ממילאן".

* ב'אס' הספרדי מדווח כי ריאל מדריד מוכנה לשלם לליברפול 23 מיליון יורו ולהעביר אליה את החלוץ הצעיר חוסה קאייחון בתמורה לשירותיו של לואיס סוארס, אלא שהאנגלים הודיעו כי השחקן לא למכירה.

* שם מסקרן נוסף שנמצא על הכוונת של פ.ס.ז' הוא פרננדו, קשרה המוכשר של פורטו שהיה מחוזר בשבועות האחרונים על ידי אינטר.

* 'דיילי מירור' הבריטי טוען כי מאמנה הנכנס של נאפולי רפא בניטס מפעיל לחץ על הנהלת הפרטאנופי על מנת ולהחתים את בלם ארסנל תומאס וראמלן, שמעמדו בעונה החולפת נחלש.

* נאני וחבייר הרננדס, הלוא הוא צ'יצ'אריטו מחוזרים על ידי גלאטסראיי. הפורטוגלי והמקסיקני של מנצ'סטר יונייטד עשויים לעמוד למכירה בקרוב. יובנטוס אף פנתה לשדים האדומים בנוגע למקסיקני אך נענתה בשלילה.

* 'הסאן' טוען שז'וזה מוריניו סימן את אלייקים מאנגלה כמטרת הרכש הראשונה שלו בצ'לסי, אבל פורטו דורשת 30 מיליון ליש"ט תמורת הבלם בן ה-22.

שחקן אתלטיקו מדריד פלקאו (ימין) מול שחקן דפורטיבו לה קורוניה מנואל פבלו (שמאל). רויטרס
עכשיו זה רשמי, הוא הולך לצרפת. פלקאו/רויטרס

* ב-'טיימס' מדווחים שקרלוס טבס ייפגש בשבוע הבא עם ראשי מנצ'סטר סיטי ויחליט אם להישאר בקבוצה. החלוץ הארגנטינאי בן ה-29, שמחזיק בחוזה לעונה נוספת, מבוקש על ידי מונאקו ויובנטוס.

* בסקוטלנד מדווחים שאינטר אף הגישה לסלטיק הצעה של 10 מיליון ליש"ט תמורת ויקטור וואניימה, שמבוקש גם על ידי מנצ'סטר יונייטד.

* על פי דיווחים באיטליה, יובנטוס מעוניינת להחתים את קשר אספניול מובארק ווקאסו. הגנאי בן ה-22 מחוזר גם על ידי מילאן ועל ידי אברטון מהפרמיירליג, אך הגברת הזקנה מוכנה לשלם עבורו שבעה מיליון יורו, הסכום הגבוה ביותר ככל הנראה.

* מובידו דיאקיטה קרוב מאוד לחתימה בסנדרלנד. הקשר הצרפתי של לאציו סומן על ידי מנג'ר סנדרלנד פאולו די קאניו. גם אברטון וליברפול חושקות בשירותיו, אך סנדרלנד כבר הגיעה לסיכום עם הביאנקוצ'לסטי.

* ליסנדרו לופס בן ה-30 עשוי לעזוב את ליון אחרי ארבע שנים ולחזור לקבוצת נעוריו ראסינג קלוב הארגנטינאית.

האם ברצלונה טעתה כששחררה את אריק אבידל?

כן
36%
לא
64%
הסקר הסתיים
2177 משתתפים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully