וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גורם בהפועל ירושלים: "יש תחושה של כישלון מהעונה"

31.5.2013 / 8:28

ייאוש בקרב האדומים לאחר ההפסד למכבי תל אביב. גורם: "מעריך שיהיו הרבה שינויים בעונה הבאה. הרבה מאוד"

מגד גוזני

תחושות של אכזבה מהולה בעצב ובתסכול שררו אתמול (שישי) בקרב אנשי הפועל ירושלים לאחר ההפסד 74:68 למכבי תל אביב באולמם הביתי. השחקנים נכנסו לחדר ההלבשה, חלקם נראו מסוגרים בתוך עצמם, מרכינים את ראשם. מאיר טפירו ניגש אל עוזר המאמן דרור כהן ואמר לו: "גם כשחזרנו וצמצמנו הקליעות שהם קלעו גמרו את המשחק". עם זאת בהפועל ירושלים הדגישו בפני השחקנים: "זה לא נגמר עד שזה לא נגמר".

עוד שוחחו בחדר ההלבשה על כך שמכבי פתחה את הרבע הראשון חזק וכי "אסור לתת לזה לקרות ולספוג כל כך הרבה נקודות". הספסל הרעוע מנטלית של ירושלים שוב היה סוער, קורטני פלס הזיל דמעה אחרי שהוחלף. בחדר ההלבשה נראה פלס נסער גם כן, כשמספר שחקנים ניגשו לעודד אותו. "לפלס היו כמה משחקים לא טובים, הוא רגיש ולוקח את זה קשה. באסיפות האחרונות הוא אף דיבר בחלקן וניסה לדחוף את כולם שנלך ונילחם על האליפות. האכזבה האישית מהיכולת שלו ושלא תמיד הלך לו ומכך שהפסדנו מתסכלת וזה מה שקורה לו", הסביר גורם בקבוצה. גם סמארדו סמואלס נראה מתוסכל מאוד במהלך המשחק ואף נכנס לעימותים עם שון גיימס, שלא נגרר לכך, ועם דווין סמית'.

רביב לימונד שחקן הפועל ירושלים. מגד גוזני
תחושה של סוף. רביב לימונד/מגד גוזני

גורם נוסף נשמע תקיף יותר יותר: "אלא אם יקרה משהו בלתי צפוי, בשבוע הבא תיגמר העונה. יש תחושה של כישלון מהעונה הזו, קשה להגדיר אותה כמוצלחת. בסדרה מול מכבי יכולנו לפצות קצת על כל העונה הזאת אבל אני לא רואה איך זה קורה. לא ידוע מי ינהל את הקבוצה אבל אם אני צריך להעריך יהיו כאן הרבה שינויים בסגל השחקנים. הרבה מאוד. גם בהנהלה כמובן".

רביב לימונד סיכם את המשחק אמש: "יש אכזבה כי זה משחק ביתי שרצינו לנצח ולא הצלחנו. אבל יש עוד משחק מספר 3 בנוקיה ונבוא להילחם", אמר לימונד לוואלה! ספורט. "כולם כאן רוצים לנצח וכולם תחרותיים כאן. זה לא נעים, אבל חייבים להמשיך. זה המקצוע".

רון סטיל הוסיף: "אנחנו מאוד מאוכזבים כי ההרגשה היא שהיינו צריכים לנצח פה ואת המשחק הזה אבל יש לנו עדיין ביטחון. לא איבדנו אותו. נבוא למשחק ביום שני ונילחם. נראה אז מה יהיה".

סטיל ניתח את המשחק: "הרבע הראשון הרג את המשחק. כי אחרי הרבע הזה היינו במשחק ונשארנו בו עד הרבע האחרון.מכביהיא קבוצה טובה ואם נקלעי לפיגור איתה קשה להשיג אותה אחר כך". סטיל מעדיף להסתכל על חצי הכוס המלאה: "למרות הפיגור שהיינו בו לא נשברנו, אבל אנחנו חייבים להתחיל משחקים יותר טוב. נמצא דרך להיות במשחק בשלב הרבה יותר מוקדם של המשחק. אנחנו אוהבים לשחק בנוקיה נבוא למשחק הבא מוכנים. אם ננצח אותו - נחזור לכאן למלחה. הסדרה עדיין לא נגמרה".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
רון סטיל שחקן הפועל ירושלים. GettyImages
מנסים לאסוף כוחות אחרונים לקראת משחק מספר 3. סטיל/GettyImages

חוסר וודאות קיימת לגבי זהות הבעלים של הפועל ירושלים, אשר מניותיה הוצאו למכרז על ידי האפוטרופוס הכללי. במצב הנוכחי אין מי שיכול לקחת החלטות על המשך דרכם של שחקנים בקבוצה ולבצע פעולות והכנות לעונה הבאה. ישיבת דירקטוריון שהיתה אמורה להתקיים על כך אף התבטלה לפני כשבועיים. המצב בעייתי כל בשבועות הקרובים צריכים בהפועל ירושלים להודיע ללא מעט שחקנים אם בכוונתם לממש את האופציה עליהם. קורטני פלס, ג'וש דאנקן ורביב לימונד ביניהם.

למרות זאת קברניטי הקבוצה סבורים כי יש להשאיר את ג'וש דאנקן ולהודיע לו על מימוש האופציה. זאת למרות שהשחקן שוב היה חלש ונראה שהפרסומים לגביו המשיכו לפגוע ביכולתו. אך אין זה מופרך להאמין כשבעל השליטה שייכנס לתפקיד ישאיר מעט שחקנים מהסגל הנוכחי. אורי אלון, אשר מארגן קבוצת רכישה הגיע אמש למלחה. "הוא מאוד רציני לגבי המהלך", העידו גורמים בסביבתו. כפי שפורסם בוואלה! ספורט , אלון גייס בקבוצת הרכישה את אייל חומסקי ונעשתה פנייה לאיש העסקים הירושלמי אבי פרל. אלון והקבוצה אותה הוא מגבש רוצה להזרים לקבוצה סכום המעורך בכמיליון דולר לעונה לשלוש שנים.

שון ג'יימס שחקן מכבי תל אביב לפני ג'וש דאנקן שחקן הפועל ירושלים. מגד גוזני
ירושלים צפויה לממש את האופציה עליו. ג'וש דאנקן מימין/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully