וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב עוזבת את בית מכבי בראשון לציון

30.5.2013 / 21:46

כפי שפורסם בוואלה! ספורט, ראש העיר הודיע שהאדומים לא יוכלו לארח בעיר. בין האלטרנטיבות: חולון, רמלה ו”היובל”

בפגישה שנערכה הערב (חמישי) בעיריית ראשון לציון בין ראש העיר דב צור להנהלת מכבי ראשון לציון, הבהיר צור שהוא עומד בהבטחתו שהפועל תל אביב לא תמשיך בבית מכבי בעונה הבאה - כך הודיעה הקבוצה מעיר היין. הפגישה נערכה לאחר שבמהלך כל העונה התלוננו בקבוצה על הקשיים הלוגיסטיים והמקצועיים להם גרם השיתוף באולם. על ההחלטה הצפויה פורסם לראשונה בוואלה! ספורט.

שחקן הפועל תל אביב מתן נאור. ברני ארדוב
שוב צריכים למצוא בית חדש. הפועל תל אביב/ברני ארדוב

הפועל תל אביב שיחקה בעונה החולפת בבית מכבי בראשון לציון לאחר שמשטרת ישראל פסלה לשימוש את אולם הדר יוסף, בו התקיימו משחקי הבית שלה מאז שהיא הוקמה מחדש. האדומים העדיפו את האולם החדש יותר על פני אולם הפחים בחולון, וקיימו בו את כל משחקיהם ואימוניהם. כעת על הקבוצה לקבל החלטה היכן לשחק בעונה הבאה, כאשר האפשרויות הקיימות הן אולם הפחים, האולם ברמלה ואולם היובל בהרצליה.

מהפועל תל אביב נמסר בתגובה: "ההסכם על השימוש באולם נעשה מול עיריית ראשון לציון בלבד ולא מול אף גורם אחר. אי לכך אין אנו רואים כל סיבה להתייחס להודעת צד ג' אשר אינו רלוונטי להחלטה היכן תשחק הקבוצה בעונה הבאה".

במקביל עמדו הערב האדומים לדין בשל אירועי הדרבי הראשון והשלישי ברבע גמר הפלייאוף. היועץ המשפטי של איגוד הכדורסל דורש להפעיל את העונשים על תנאי שעומדים כנגד הקבוצה, עונש משחק ללא קהל, משחק רדיוס, קנס כספי והורדת נקודה, אך החלטה סופית בנושא תתקבל רק בדיון בשבוע הבא, בו יוצגו עדויות אנשי האבטחה מהיכל יד אליהו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully